En alkaisi yh-äidiksi muuta kuin puolison kuollessa.

• Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti
ei noin
viikko-viikko systeemi ei todellakaan ole lapsen parhaaksi, ei ainakaan kovin pienen ! itse olen saanut seurata vierestä tuollaista tilannetta, jossa lapsi on viikon äidillään ja viikon isällään (ei omasta lapsesta kyse).. kyseinen lapsi (4v) on koko ajan ihan sekaisin, missä asun? missä on mun koti? koska isälle, koska äidille? ja sitä tuskaa kun tulee tuo vaihto, yhtä huutoa muutaman tunnin kun ei haluasi jättää isäänsä/äitiänsä viikoksi :/ ennemmin suosittelen "normaalia" lapsi etävanhemmallaan joka toinen viikonloppu+sovittaessa muutamia arkipäiviä.. omalla lapsella oli tämä systeemi 3v lähtien, eikä ollut yhtään mitään ongelmia asian suhteen.
Se pitääkin tehdä niin että lapsen koti säilyy samana, että vanhemmat on ne jotka muuttaa, mutta asuvat lapsen kanssa samassa kodissa vuorollaan.

"vieras"
helvetti että nää tämmöset on ärsyttäviä AARGH. tiedätkö kun aina asiat ei mee niinkuin haluais? entä jos sun miehes ei tahtoiskaan enää hoitaa lasta ja lupuis huoltajuudesta. kaikki kun ei ole aina vaan 1 ihmisestä kiinni.
Ei niin. Mutta on se kumma, että miehet on kuitenkin aina valmiita tekemään niitä lapsia. Naiset sitten jää eron jälkeen lasten kanssa kun miehiä ei enää kiinnostakaan.

Vois tämäkin asetelma joskus muuttua tässä maailmassa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637830:
Mutta eihän hän lapsia jätä.
On kuitenkin miehiä, jotka näin tekevät. Jättävät puolisonsa - mutta jättävät samalla myös lapset. Ja sinne jäävät. Ei tapaamisia, yhteydenottoja tai mitään muutakaan. Lasten kannalta on tuolloin parempi että moinen ihminen pois elämästään pysyykin. Mutta eihän sinun kaltaisesi provo sitä ymmärrä, teille siellä Porvoossa kun ei voi koskaan tapahtua mitään... :)

Yhteistyössä