"sondersson"
kai tämä on provo eikä kukaan ole noin tyhmä ja sinisilmäinen?Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637841:Asiat sovittu jo ennen lapsia eli noin ei voisi käydä.
kai tämä on provo eikä kukaan ole noin tyhmä ja sinisilmäinen?Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637841:Asiat sovittu jo ennen lapsia eli noin ei voisi käydä.
Ne sopimukset ei välttämättä paljon paina, jos kuvioissa sopiva uusi kumppani.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637841:Asiat sovittu jo ennen lapsia eli noin ei voisi käydä.
Meillä juuri päinvastoin. Lapset rauhoittuneet huomattavasti nyt kun säännöllinen viikko-viikko -systeemi käytössä. Lapset 3v. ja 4v. Vaihdot pk:n kautta eivätkä koskaan jää huutamaan kenenkään perään. Soittaa saa toiselle vanhemmalle niin usein kuin haluaa.viikko-viikko systeemi ei todellakaan ole lapsen parhaaksi, ei ainakaan kovin pienen ! itse olen saanut seurata vierestä tuollaista tilannetta, jossa lapsi on viikon äidillään ja viikon isällään (ei omasta lapsesta kyse).. kyseinen lapsi (4v) on koko ajan ihan sekaisin, missä asun? missä on mun koti? koska isälle, koska äidille? ja sitä tuskaa kun tulee tuo vaihto, yhtä huutoa muutaman tunnin kun ei haluasi jättää isäänsä/äitiänsä viikoksi :/ ennemmin suosittelen "normaalia" lapsi etävanhemmallaan joka toinen viikonloppu+sovittaessa muutamia arkipäiviä.. omalla lapsella oli tämä systeemi 3v lähtien, eikä ollut yhtään mitään ongelmia asian suhteen.
.... vanha tuttumme palstavalittajahan se siinä aiemminkin samasta aiheesta kirjoitellutAlkuperäinen kirjoittaja näin;25637841:Asiat sovittu jo ennen lapsia eli noin ei voisi käydä.
Mitä jos mies haluaisi muuttaa vaikka Lontooseen pysyvästi? Antaisitko lapsen mieluummin mukaan vain alkaisitko kuitenkin yksinhuoltajaksi?Alkuperäinen kirjoittaja näin;25638078:Suullisesti on sovittu. Tiedän että miehelleni sopisi hyvin nuo vaihtoehdot.
No ei meillä ainakaan ollut nähtävillä. Minun ex mieheni oli aivan ihana ihminen, kaikkien kaveri, kiltti ja ystävällinen, osteli lahjoja ym. Vasta kun eka lapsi oli n. vuoden vanha alkoi miehen oikea luonne tulla esille. Noin vuoden päästä tilanne olikin jo se että mies oli väkivaltainen narsisti.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25638032:Olisi kannattanut miettiä kenen kanssa lapsia tekee. Narsismi ja päihteiden käyttö oli varmasti jo huomattavissa ennen lapsia.
Narsistiksi ei sairastuta, se on ominaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25638069:Vakiovastaus, huoh....
Ei, tuo ei ollut huomattavissa koska olimme vielä nuoria ja terveitä silloin. Mies alkoi käyttää päihteitä kun odotin toista lasta ja sairastui mieleltään.
Noin sen itsekin olen suunnitellut jos mies joskus vaatisi eroa.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637736:Muuten tehtäisiin meillä joko viikko-viikko systeemi tai sitten olisin vkl-äiti. En ymmärrä miksi naiset niin helposti alkavat yh.iksi.