Hakutulokset

1. C

En alkaisi yh-äidiksi muuta kuin puolison kuollessa.

Oletko naimisissa?
  2. C

Kuinka monella on kotona isompi ruokavarasto, jos tulee joku suurempi ongelma ettei pääse kauppaan tai joku sähkökatko

On meillä jonkunlaiset ruokavarastot. Jos ei olisi sähköä eikä trangiaa käytössä niin syötäisiin varmaan purkkipapuja, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja, ananasta ja herkkusieniä + näkkäriä.
  3. C

Paskominen sattuu

Kannattaa kokeilla vaikka Levolaccia, luumuja tms.. ja lisätä veden juontia jotta se ulostemassa pehmenee. Ja liikunta auttaa kans. Pukamat voi olla sisäisiä tai ulkoisia ja ne ulkoiset kyllä tuntee kun kokeilee sormella peräaukon luota. Sisäisistä en osaa sanoa mitään.
  4. C

Paskominen sattuu

Onko sulle tullut peräpukamia?
  5. C

Kuukautiset alkoi -> maidontuotanto loppui?

Tämän kolmannen kohdalla tiheän imun kausi kesti kolmen kuukauden ikäisenä 3 viikkoa. Tarkoitti siis sitä että pahimmillaan makasin 7 tuntia sohvalla ja vauva oli tississä kiinni koko sen ajan, paria vessataukoa lukuunottamatta. Mutta kolmen viikon jälkeen helpotti ja imetettiin enää parin...
  6. C

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Jihuu, puoli kiloa miinusta :D
  7. C

Mistäs löytäisi tämäntyylisen puseron?

Oi, kiitos. Huomenna siis katteleen josko täältäpäin löytyisi.
  8. C

Mistäs löytäisi tämäntyylisen puseron?

HM:n sivuilla sitä ei ole enää myytävänä : / GO City Girl | Fashion
  9. C

Ystävänhakupino

Minä minä :wave: Kolmen lapsen 32 vuotias äiti Oulusta. Sähköposti / yv-seuraa tai jos lähistöllä asustelee niin ihan livekaveria kaipailen. Harrastuksena liikunta, musiikkimaku surkea, baareilua en harrasta. Lisätietoa saa kun kysyy.
  10. C

Pentin kans sama paino, pituus ja tavoite :wave:
  11. C

Minä painin tuon saman ongelman kanssa viime keväänä kun kaveri pyysi kaasoksi. Ei ollu helppoa, ei : / Itselläni ei pikalaihtuminen onnistunut ja sain huomata että elämä jatkuu häiden jälkeenkin. Ja nyt, kun ollaan jo ihan turvallisilla vesillä tuli sellainen olo että pitäiskö nyt tiukasti...
  12. C

Daniel alkaa itkeä, kun laitan sen hyppykiikkuun :(

Voisitko sä ite mennä siihen kiikkuun hetkeksi hyppiin ja näytät pikku Danskulle että tää on kulta tosi kivaa ja turvallista =)
  13. C

Ostinpa eilen hyppykiikun lapselleni 4kk! Innosta pinkeenä se pomppii hyppykiikussa :D

Hmmm... Meidän poika (1v 1kk ja muutama päivä) ei kävele vieläkään ilman tukea joten pitääkö mun nyt hankkia sille hyppykiikku?
  14. C

Oisko sulle sopiva joku south beach dieetin tapainen ratkaisu? Siinähän ekat kaks viikkoo on hankalat, seuraavat kaks vähän helpommat ja sitte tulee se loppuelämän kestävä vaihe joka on jo aika vapaata. Eli aluksi kiloja karisee nopsaan ja sitten se painonlasku tasoittuu mutta suunta on alaspäin...
  15. C

Näetkö unia, jotka toistuvat? Mikä niissä on teema?

Pari viikkoa olen nähnyt joka yö unta jossa olen vessassa pissalla. Uni on niin todentuntuinen että säpsähdän siitä hereille ja pakko kokeilla patjaa etten oo siihen pissannu :ashamed: Ja siitä sitten kiireen vilkkaa oikeasti vessaan. Ärysttävää tässä on se että sen jälkeen saatan valvoa pari...
  16. C

Mitä vitamiinilisiä tai lisäravinteitä syötte?

Veg1 monivitamiinivalmistetta (B12- ja D-vitamiinin takia) ja kalsium-tabletteja koska imetän enkä saa lapsen allergioiden takia kalsiumia tarpeeksi muuten.
  17. C

jos mies on perjantaina laittanut viestin ja sanonut et sopiiko joku muu päivä tavata

Jäinkin perjantaina miettimään että miksi sulla on niin epävarma olo sen miehen suhteen : / Pidetään peukkuja että tämä tässä on kunnollinen tapaus ja pääset kivoille treffeille.
  18. C

Mulla meinaa hermostuttaa kun en ole kahteen viikkoon päässyt liikkumaan. Flunssan aikana hautasin pepun sohvan nurkkaan, arkiliikunnankin vähensin minimiin. Eikä tuonne ulos olis muutenkaan päässyt, -28 astetta ei houkuttele reippailemaan. Huomenna aion heilua taas zumban tahtiin ja...

Yhteistyössä