Hakutulokset

1. C

jos mies on perjantaina laittanut viestin ja sanonut et sopiiko joku muu päivä tavata

Ei kai siihen ole mitään sääntöä, oisko viikko? Onko tämä se tapaus joka silloin perjantaina oli kipeänä kun pyysit yksille? Jos kovin kipeänä niin ei varmaan ihan heti oo treffejä ehdottelemassa vaan parantelee itsensä ensin.
  2. C

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Hyvä hyvä, repsahduksia ei ole olemassakaan ja mitään syyllisyyden tunnetta ei tuosta herkuttelusta saa tuntea =) Niihin Patrikin teeseihin kannattaa kyllä tutustua, sieltä voi saada jonkinlaisen ahaa-elämyksen. Niitä voi lukea vaikka täältä: Pöperöproffa: Laihdutus pysyvästi tehdään näin -...
  3. C

Jes, paino oli liikahtanut alaspäin :D MaMan kanssa olen samoilla linjoilla ja ainakin itselläni on auttanut kovasti kun tutuistui Patrik Borgin ajatuksiin laihduttamisesta. Esim. se että repsahduksia ei ole olemassakaan auttoi pääsemään yli syömiseen liittyvästä kontrolloinnista...
  4. C

Minä kans. Viimeset kilot junnaa vaan. Tavoitteena noin 5 kilon pudotus tänä vuonna. Viime vuonna karisi kiloja yli 20 =) Ihan omalla systeemillä tässä painoa tiputtelen. Olen vähentänyt ruokailukertojen määrää ja täytyy sanoa että se sopii minulle. Entisen 5-6 pientä ateriaa-rytmin sijaan 3...
  5. C

Mitä teillä syödään huomenna?

Linssinviljelijän paistosta :p
  6. C

Jos nyt pääsisit syömään iahn minne vain, niin minne menisit?

Tuohon lähigrillille menisin. Garam Masala pitää joskus testata, siellä on varmaan ihanat ruuat :p
  7. C

Neuvokaa mua siinä skarppaamisessa.

Jossain luki että karppaaminen on menossa pois muodista joten varmaan nyt pitäis neuvoa skarppaamisessa sitten.
  8. C

Miksi SINÄ päätit laihduttaa?

Terveys ja ulkonäkö. Terveydelliset syyt (diabetesriski) on ne mitkä saa sinnikkäästi laihdutusurakkaa jatkamaan ja sen jälkeen pitämään painon alhaisena. Ulkonäkösyyt siinä mielessä että inhoan itsessäni olevaa läskiä ja haluan sen pois. Pitkäjänteisyyteen ei nuo ulkonäköajatukset...

Yhteistyössä