Hakutulokset

1. K

Ärsyttää kun löytyy omakotitaloja vuokralle halvalla, mutta sitte niis on aina öljylämmitys

Aika kova veroprosentti sitten pitää olla...jos tuon verran jää!
  2. K

Ärsyttää kun löytyy omakotitaloja vuokralle halvalla, mutta sitte niis on aina öljylämmitys

Tuskin Scarlettkaan ILMAISEKSI pyytää, mutta jos isä ei ota rahaa, niin ei tuota väkisnkään pysty antamaan. Oma isäni oli samanmoinen, joskus otti oikein päähän!
  3. K

Kertokaa miten kaikin tavoin teidän lapset ei koskaan huijaa eikä valehtele!

Mulla on liki 6v kaksospojat. Sanotaanko vaikka Kalle ja Ville (nimet muutettu :laugh:). Aina kun jotain tapahtuu, Ville sanoo Kallen tehneen ja toisin päin! On ne ihania! Noista osaan kyllä melkein aina sanoa jo naaman (ilmeen) nähtyäni puhuvatko totta tai ei! Vielä...
  4. K

Miksi tällä palstalla suhtaudutaan niin negatiivisesti alkoholiin?

Joskus joku voi jopa tarkoittaa kohtuutta! Itse kuulun siihen joukkoon! Humalassa en ole ollut vuosiin, mun käyttö on kyllä kohtuullistakin kohtuullisempaa! Yhden käden sormilla on laskettavina vuoden juomakerrat, ja silloinkin maksimissaan menee puolen litran tölkki esim siideriä! Ja ihan juu...
  5. K

Päiväkodin hygienia

Poikien päiväkodissa on saippualoota, seinässä kiinni, ihan hyvällä korkeudella, kaikki yltävät. Jokaisella on oma pyyhe, joka toki vaihdetaan, saa kuivattuakin kunnolla. Aamuisin vahdin itse, että pesevät kunnolla, luotan, että päivisin vahtivat sen minkä pystyvät, parhaansa siis tekevät. Ei...
  6. K

Oletteko etsineet facebookin kautta jotain tuttavaa tms. laittamalla viestiä EHKÄ oikealle henkilölle?

Mä joskus etsin kouluaikaista kaveriani. Facebookissa hänen nimisiään oli aika monta, osa karsiutui tietojen perusteella, syntymäaika lähinnä. Jäljelle jäi kolme vaihtoehtoa, heille kirjoitin, kohteliaasti kysyin oliko käynyt tiettyä koulua ja tunnistiko nimeni. Yksi oli oikea, kaksi muuta...
  7. K

Lasten sukupuolet, syntymäpäivät, syntymämitat ja rv:t?

Poika 03/88 4210 g 53 cm 40+2 Tyttö 09/96 4170 g 53 cm 40+5 Tuplapojat 05/07 3300 g 51 cm 3485 g 50 cm 38+2
  8. K

Millä viikolla ja miten synnytys käynnistyi?

40+2 käynnistettiin 40+4 vedet menivät illalla, ei ennakkomerkkejä 37+3 käynnistettiin (pojat syntyivät 38+2)
  9. K

Onko teidän elämässä jotain outoja "soppia ja ns vihamiehiä?

Huh, en mä ollut osallinen noiden kuolemiin! :laugh: Ja ystäväni varmasti ovat mielellään ystäviäni! :heart:
  10. K

Olisi noloa jos olisi lapsia esim.3 eri miehen kanssa?

No mulla esikoinen on asunut omillaan jo liki 7 vuotta, tyttö asuu koulun asuntolassa jo muutenkin viikot, eli meidän tapauksessamme ei tarvitsisi lapsia sen kummemmin erottaa!

Yhteistyössä