keskiviikko tai sunnuntai? 😊
vierailija Tänään 01:18 #30 253 Mutta tavallaan todennäköisyys saada lottovoitto kahdesti on varmaan pieni, joten tavallaan oon jo käyttäny ton oman
Mutta tavallaan todennäköisyys saada lottovoitto kahdesti on varmaan pieni, joten tavallaan oon jo käyttäny ton oman
vierailija Tänään 01:24 #30 254 Siis että lottovoittoa ei varmaan ole tulossa kun kerta tässä on rikottu todennäköisyyksiä jo näissä asioissa…
Siis että lottovoittoa ei varmaan ole tulossa kun kerta tässä on rikottu todennäköisyyksiä jo näissä asioissa…
vierailija Tänään 01:25 #30 255 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Tapaaminen? Click to expand...
vierailija Tänään 01:29 #30 256 Voidaan leikkiä et ollaan vaan koiranpentuja niin sit voin mönkiä sun yli ja ali ja viereen ja pitkin poikin kiinni vaan..
Voidaan leikkiä et ollaan vaan koiranpentuja niin sit voin mönkiä sun yli ja ali ja viereen ja pitkin poikin kiinni vaan..
vierailija Tänään 02:16 #30 258 Toivottavasti sinä et luullut tuota töksäytystä minun sanomakseni, kulta. En sanoisi sulle ikinä noin. Lopetin illalla aavikkoviestiisi onnellisena. Odotan, jos vaikka..
Toivottavasti sinä et luullut tuota töksäytystä minun sanomakseni, kulta. En sanoisi sulle ikinä noin. Lopetin illalla aavikkoviestiisi onnellisena. Odotan, jos vaikka..
vierailija Tänään 02:20 #30 260 Ärsyttää nuo ketjukakkiaiset, jotka sotkevat asioita. En ymmärrä, miksi ylipäänsä kenellekään täytyy vastata rumasti.
Ärsyttää nuo ketjukakkiaiset, jotka sotkevat asioita. En ymmärrä, miksi ylipäänsä kenellekään täytyy vastata rumasti.
vierailija Tänään 02:26 #30 261 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Nepparin lailla voitais loksahtaa, kiitos Click to expand... Tähän tähdätään.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Nepparin lailla voitais loksahtaa, kiitos Click to expand... Tähän tähdätään.
vierailija 3 min sitten #30 265 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti keskiviikko tai sunnuntai? Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti keskiviikko tai sunnuntai? Click to expand...
vierailija 2 min sitten #30 266 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ärsyttää nuo ketjukakkiaiset, jotka sotkevat asioita. En ymmärrä, miksi ylipäänsä kenellekään täytyy vastata rumasti. Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ärsyttää nuo ketjukakkiaiset, jotka sotkevat asioita. En ymmärrä, miksi ylipäänsä kenellekään täytyy vastata rumasti. Click to expand...