Ärsyttää kun löytyy omakotitaloja vuokralle halvalla, mutta sitte niis on aina öljylämmitys

on se lähihoitjan palkka sit hyvä, koska tiedän töissäkäyviä joideno käytävä sossussa ku palkka on pieni.-
ihmettelen sitä kitinää ihmisilä pienestä lähärin palkasta kun moni kaupan kassa ja siivoojakin saa just ja just tonniin käteen.
Mä oon lähihoitaja ja mun bruttotulot on n. 2500e/kk niin ei kuule todellakaan ole sossuun asiaa!!

Meillä vajaa 80 neliön rivari ja vuokra 650e/kk.

Niin ja mä oon erikoissairaanhoidossa. Mulla on töissä aikaa lukea, istua koneella joskus vaikka koko päivä, kattoa telkkaria ja voin tehä useimmin mitä vaan.. Maksan laskutkin töissä ollessa yleensä rauhassa. Ja ROLLO silti mulla on VAATIVAN TYÖN LISÄ joten äläpä kuule yleistä. Säkään et tiedä mitä mä teen työkseni. Vaikka mulla on aikaa tehä omia asioita niin silti mun työ on erittäin tärkeää.

kahvikirahvi
työtätekeville? mitä työtä se on jos YÖVUOROSSA ISTUU hoitienhuoneessa ja juoruaa ja naureskelee potilaille, nii että käytävät raikuu...... Hióitajat eivät tienneet että olin hereilä, eivät nähneet sinne yhteiseen tilaan, kuulin kaiken =/
Mun mielestä ihan luonnollista että yöllä on hoitajan työssä rauhallisempaa kun päivällä, yöllähän yleensä nukutaan. Olisko sun mielestä parempi jättää sairaalassa potilaat yöksi oman onnensa nojaan ja passittaa henkilökunta kotiin? Mitäs sitten jos potilas saakin yöllä sairaskohtauksen eikä oo ketään lähellä auttamassa?

Ja ei, en oo hoitoalalla eikä ko. ala kiinnostakaan mutta jopa mua alko naurattamaan (tai lähinnä aiheutti myötähäpeää) noi sun kommentit. Jotkut lähärit tai sairaanhoitajat voikin olla niin tolloja että haukkuvat potilaita, mutta uskoisin että hoitsuporukassa on varmasti paljon fiksujakin tyyppejä joilla ei oo tarvetta nauraa sairaille ja kipeille ihmisille. Harmi että sä oot törmänny just johonkin ääliöön, mutta et sä silti voi yleistää että kaikki hoitoalan työntekijät olis samanlaisia.

Piti oikeen nostaa tämä ketju esille ku kävin kattomas onko tuosta talosta enää ilmootusta. Ei täällä ainakaa sossu hyväksy lämmityskustannuksia miten paljo vain. On laitettu rajansa paljoko hyväksyvät esim. sähkölämmitykses.

Muoks. kattelin esille paperin jossa on sossusta saadut luvut mitä hyväksyvät sähkölämmitykseen ja summa on omakotitalos max.150€/kk ja rivitalos 100€/kk. Yhden henkilön kohtuuvuokra on 400€ ja kahden 450€. Kolmen hengen kohtuuvuokraa en tajunnu kysyä.

Viimeksi muokattu:
vieras sh
tää tuttu ihan ITSE KEHUSKELEE SILÄ ETTÄ ON KIVA OLLA TÖISÄ KU SAA KATTOO DVD FILMEJÄ ja harvoin tarvii yöllä edes yhtä kertaa käydä jonkun potilaa huoneessa. ne nukkuvat yleensä sen uniklääkkeen voimasta enintään kaksi kertaa pitää yössä käyd siloinkin vian lisä lääkitys rauhoittavaa tai uniläkettä riippuen henkilöstä.
Lyön nyt tohon sun uhoon hieman löylyä :D joissaki paikoissa joissa oon ollut sairaanhoitajan palkalla töissä saa yöllä nukkuu ihan luvallisesti jos on hiljasta ja ainaki telkkaria katella sekä dvd-leffoja tai chattailla facessa... käykö rollo kateeks??

• Tykkää
Reactions: Wc Ankka
riepan
tää tuttu ihan ITSE KEHUSKELEE SILÄ ETTÄ ON KIVA OLLA TÖISÄ KU SAA KATTOO DVD FILMEJÄ ja harvoin tarvii yöllä edes yhtä kertaa käydä jonkun potilaa huoneessa. ne nukkuvat yleensä sen uniklääkkeen voimasta enintään kaksi kertaa pitää yössä käyd siloinkin vian lisä lääkitys rauhoittavaa tai uniläkettä riippuen henkilöstä.
Sulla on kyllä omituinen suhtautuminen hoitotyöhön! Toivottavasti et itse tule tarvitsemään hoitajien apua!

Yhteistyössä