Hakutulokset

1. K

Ei minua ainakaan imetys ole laihduttanut..!

Esikoista en imettänyt, no, ku ei pystynyt imemään, mutta seuraavaa imetin, nelisen kuukautta (lopetti itse kovan räkätaudin aikana). laihduin huimaa vauhtia, lopulta painoin 8 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Söin kuin hevonen, ihan hirveät määrät, ruokaa enimmäkseen, mutta jonkin verran myös...
  2. K

Mitä mieltä päiväkotien hygieniasta?

Poikien päiväkodissa siivoojan olen nähnyt useamman kertaa, päivittäin se tuolla puunaa. Eli meillä asia on kunnossa, onneksi!
  3. K

Minkä ikäisenä teidän vauvat paino 9kg?

No niinpä! Esikoinen painoi syntyessään 4210 g, 7 kk se 9 kg, 25 vuotiaana 75 kg! ;) Tosin nyt on pojalla pituuttakin melkoisesti, 195 cm!
  4. K

Minkä ikäisenä teidän vauvat paino 9kg?

7 kk poika 7 kk tyttö 5 kk poika 6 kk poika
  5. K

Millainen pyörä 127cm 6-vuotiaalle?

Kaipa ne rungot on erilaisia...meitin pojille 24" ei ole liian iso, ei tuo 20" ihan hirveen pieni ole, mutta pienehkö, vähitellen. Bilteman pyörät on noi 20", ja todellakin kestävät rungot noissa! Meidän pojat kun on normaalia keskimäärin parempia rikkomaan kaiken, eivätkä ole pyöriä saaneet...
  6. K

Sain äsken erittäin tiukkasävyisen puhelun joltain naiselta...:-D

Auts, tuli 25 vuoden takaiset muistot mieleen! Me saatiin silloin numeroksi terveyskeskuksen entinen numero. Tosin ei tiedetty sitä silloin. Sain puheluja yöllä, illalla, päivällä, usea soittaja jopa suuttui mulle, kun ei ollutkaan tk:n numero enää. Vaihdettiin aika nopsaan numeroa silloin!
  7. K

Millainen pyörä 127cm 6-vuotiaalle?

Meitin pojille (molemmat vähän yli 120 cm) viimevuotiset 20" fillarit alkaa olla jo pienehköt. Varastossa odottaakin jo uudet 24" fillarit! Sun poika on noin pitkä, eli ehdottomasti 24" hällekin. 130-150 24" 8-11 Eli etsin vielä lisäinfoa, 24" on 130-150 cm pitkille, ja sun poika...
  8. K

Hyväksyttekö 17 vuotiaan juomisen?

No en, vaan kun muistelen omaa nuoruutta..... tulipahan tuossa iässä jo maisteltua, ei räkäkännejä, mutta kuitenkin! ja ei, äiti ei tiennyt! Eli ei se nyt maailman pahin asia olisi, jos tyttö joisi alkoholipitoisia juomia piakkoin, vaan en hyväksy enkä sitä todellakaan toivo!
  9. K

Nyt kun lapset ovat jo isoja niin

Niinpä, tuota aikaa odotellessa! Tuplat kohta 6 vee, vielä joutuu äiti-huuteluita kuuntelemaan jonkin aikaa! ja kaikkea muutakin! Ihan olen ap sulle kateellinen, silleen kauniisti, en kadehdi sulta pois, vaan itselleni....
  10. K

Puolison lihominen

Pakko myöntää, että jos tuo ukkokulta alkais lihoa oman syömisen tuloksena, niin ällöttäis, en voi mitään. Olen aloittanut seurustelun hoikan, lihaksikkaan miehen kanssa, enkä totta vieköön halua mitään rasvakasaa rinnalleni. No, jos molemmat lihottais....äää, ei ikinä! Tuo kaksosmahajuttu...
  11. K

Lapsi ei ole ollut koskaan ulkomailla.

Ahh, lauantai-iltapäivän hupailua! Kiehuikos soppa yli??? :kieh: Pitääkö siis suomentaa: tuon TOHTORIN laitoin ihan vain siksi, koska itse sanoit VAIN tädin luo! Sarkastista ironiaa, joka ei ihan kaikille aukea, miksiköhän? :laugh:
  12. K

Muako tarkoitat? Miten niin ei mennä mihinkään ilman sukulaisia? Jos lapset ovat matkustaneet ULKOMAILLE vain isovanhempien kanssa, se ei tarkoita sitä, etteikö ME mentäis mihinkään ilman sukulaisia. Voi ... Ja serkun luo meno, no, kyllä mä vaan tykkään mennä mieluummin tutun luokse kaukaiseen...
  13. K

Siis oikeesti, ookkos sä ihan todellinen??? Ulkomaanmatkatko ovat sun mielestä vain ja ainoastaan elämänkokemusta kartuttavia? Jos sääli ei olis sairautta, niin tähän kohtaan se sopis! VAIN tädin?? Hei, on sentäs tohtori!!! Ja miten se sitten huonontavasti vaikuttaa tuon matkan aikaansaaman...
  14. K

Kamalaa!! En pysty mitenkään ymmärtämään, jos edes omille lapsilleen ei löydy halukkuutta järjestää mitään mukavaa. Ai että vain ulkomaille matkustaminen on mukavuuden järjestämistä? Huh! No joo, unohtui omasta viestistäni ensi kesän suunnitelmat, Uumajaan ollaan menossa, lasten tädin...
  15. K

MIKSI suomalaiset naiset valittavat niin jumalattoman paljon?

Jaa, että samassa kaupungissa asutaan! Nuo Tarjoustalon valot, huh vaan, kyllähän ne toki pilaa koko kaupungin suuren keskustan! :D Tuulivoimala on tulossa tänne meitin seutuville, mä alan olla kyllästynyt siihen ruikutukseen, maisema menee pilalle, tulee kamalia meluhaittoja, välkettä...
  16. K

Mä tykkään omasta sängystä niin paljon, jotta vieraat sängyt ei kiinnosta! Olen kyllä joskus matkustanut, jopa ulkomaille! ;) Tuplat eivät ole kotimaasta vielä muualle päässet, kohta kuusvee, ja tuskinpa siitä kovasti kärsivät. Ihan lähivuosinakaan ei ole suunnitelmissa ulkomaanmatkailu...
  17. K

onko neuvolan kasvukäyrät vauvoilla tehty oikeasti korvikeruokittujen vauvojen mukaan?

Onko siis korvikevauvat isompia vai pienempiä kuin rintaruokitut? Vai mikä ap:ta asiassa harmittaa. Omat lapseni ovat kaikki enemmän tai vähemmän pulloruokittuja. Vellit ja kiinteätkin aloitettiin todella aikaisin. Pitkiä, hoikkia lapsia kaikki. Tai oli tuo tyttökin pienempänä, nyt...
  18. K

kattoko kukaan eilen dokumenttia siitä paastoamisesta?

En ehtinyt, enkä ehdi nytkään. Itsellä on kokemuksia sekä paastosta (noin viikon) että pätkäpaastosta. Pätkäpaaston puolesta liputan täysillä!
  19. K

G:Montako vuotta olette olleet yhdessä?montako lasta?

Sori, ei-ydinperheihminenkin vastaa... :laugh: Yhteistä taivalta rakkaan ukkokultani kanssa nyt reilu 10 vuotta, tuloksena kaksospojat. Lapsia minulla on yhteensä neljä.
  20. K

Nukutteko miehenne kanssa samassa huoneessa?

Enimmäkseen eri huoneissa! :rolleyes: No, ukko on matkahommissa....viikonloput samassa sängyssä, lapset omissa huoneissaan.

Yhteistyössä