Puolison lihominen

• Viestiketjun aloittaja "chip"
  • Ensimmäinen viesti
"chip"
Kuvottavaa katsoa kun toinen vaan mättää ja mättää ruokaa, muka laihduttaa aina ja iäti mutta vahingossa jos vaikka vähän joskus pääsee laihtumaan niin kyllä sitten heti mätetään vielä kaksinverroin ruokaa ettei tulos vaan säilyisi. Oksettavaa.

Illalla kun menen nukkumaan, toinen muka istuu katsomassa telkkaria mutta kuulen kuinka heti nurkan taa poistuessani kun säntää jääkaapille mättämään. Aamulla löytyy sitten tyhjää leipäpussia ja jätskipapereita sohvan alta.

Sitten ihmettelee että kuinka kummassa voi olla etten tosiaan halua seksiä, jopas on kummaa.. Kun bmi on jotain 40-50, mahaa on kuin kaksosia viimesillään odottavalla,reisien leveys varmaan sama kuin minun vyötärönympärys sekä tietysti jatkuvat mahavaivat ja hirvittävät ilmavaivat unohtamatta sitä iloa kun saa katsoa miten toinen ahtaa naamaansa ruokaa kaksin käsin liikaleuat hyllyen, niin ei ihan hirveesti luulis vaativan että kattos peiliin ja miettis vähän.

Tässä ei ees voi sanoa et "rakas, sinusta on tullut pullukka" vaan ennemmin että "rakas, sinusta on tullut kuvottava ihrasäkki".

"Vieras"
Tossa ei ole enää kyse ulkomuodon vaan koko elämänasenteen muuttumisesta. Silloin on kohtuutonta toisenkaan odottaa, että suhteessa kaikki vaan jatkuisi onnellisesti.

"vieras"
Jos ruoka tunkee päälle eikä sitä voi vastustaa, niin vähähiilihydraattinen ruokavalio voisi olla kokeilemisen arvoinen. Mutta henkilön pitää itse olla siihen halukas ja yhdessä se sujuu parhaiten.

"vieras"
[QUOTE="sipsi";28266339]Onko kyse kumpaa sukupuokta olevasta puolisosta?[/QUOTE]

Mitä merkitystä sillä on? Vai sitten pystyy valitsemaan puolensa? Jos ap on mies, niin on pinnallinen sika, mutta jos nainen, sitten kaikki sympatiat ja ymmärtää aloittajaa hyvin?

"Hellukka"
Mun mies on lihonnut avioliittomme aikana, 75kg->103. ja minusta hän ei ole läski(siis ei ees näytä lihavalta vaan sopivalta), minusta hän on seksikäs rakas mieheni edelleen, ihan yhtälailla haluan häntä kuin ennenkin,tai ehkä jopa enempi, koska rakkaus ajan kanssa on kasvanut. (30.42 on bmi)

Sulle ap sanon että jos ei sitä seksiä saa,tai mitä vähempi sitä on sitä enemmän tulee herkuteltua(jos meillä on seksiä vaikkapa krt viikossa,ei tee yhtään suklaata mieli, mutta jos mä oon 1-2vko ilman seksiä,mussutan joka ilta suklaata :D tosin mulle ei kerry kiloja vaikka söisin mitä, painan alle 50kg ).

Mun mielestä ap sun asenne on pinnallinen ja väärä! Mutta miehelläsi kyllä on ylipainoa, mitä pitäs vähän pudottaa jotta miehelle ei tule terveysriskejä. sun kuulus rakastaa miestäsi koska hän on hän... eikä lihomisen pitäs vaikuttaa niin radikaalisti..

..
Höpö höpö. Tottakai lihominen vaikuttaa. Sitä kun rakastuu yhdenlaiseen ihmiseen ja huomaa asuvansa 40kg ylimääräisen kilon kanssa niin ei se ole se sama kroppa. Vaikka edelleen ihmistä rakastaa, ei välttämättä halua sitä ihrasäkkiä seksuaalisesti. Lisäksi jos ihminen päästää itsensä tuohon kuntoon ilman mitään sairautta tms. hän on yleensä valittava ja laiska muutenkin

vierassss
Meillä myös sama juttu! Mies on lihonut kolmen vuoden suhteen aikana yli 20kg ja ei tosiaan tee mulla seksiä mieli... Saunassakin ällöttää toista katsoa. Ei auta pyytää laihduttamaan, syö aina salassa ties mitä. Noh, en itse jaksa tällästä kattoa loputtomiin jos mitään ei ala tapahtumaan.

Mun mielestäni on epäreilua toista kohtaa päästää itsensä täysin rupsahtamaan, en olisi miestäni kolme vuotta sitten edes noteerannut jos silloin olisi nuo kilot jo olleet.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28267774]pillerit tekee ton

ja sä[/QUOTE]

Hah. munkin kaveri jaksaa sokeesti väittää että lihoi e-pillereiden takia 40 kiloa?! Ja tämähän ihminen liikkuu kyllä - autolla pelkästään.

Pakko myöntää, että jos tuo ukkokulta alkais lihoa oman syömisen tuloksena, niin ällöttäis, en voi mitään. Olen aloittanut seurustelun hoikan, lihaksikkaan miehen kanssa, enkä totta vieköön halua mitään rasvakasaa rinnalleni. No, jos molemmat lihottais....äää, ei ikinä!

Tuo kaksosmahajuttu sitten, mun maha oli kyllä kooltaan ehkä melkoinen, vaan kun oli piukean tiukka, niin eipä sitä voi ylilihavan mahaan verrata! Sori, oli ihan pakko....pojat muutoin painoivat yhteensä noin 7 kg, eli vähän perspektiiviä mahani koon!

Yhteistyössä