Hakutulokset

1. K

Olisi noloa jos olisi lapsia esim.3 eri miehen kanssa?

Niinpä, melkein kuin olisit minusta kirjoittanut! Ensimmäisestä liitosta yksi lapsi vain, nyt yhteensä neljä!
  2. K

Onko teidän elämässä jotain outoja "soppia ja ns vihamiehiä?

Mulla on ollut kaksi vihanaista, no, nyt ne on jo molemmat manan mailla!
  3. K

Data ja Astrolabe

Niin, ja jos Data nyt kertois jonkun Astrolaben mahdollisen huonon ominaisuuden, niin siitä alkais taas jonkin sortin kiusaaminen, ihan varmasti! Onnea ja iloa D ja A! Näistä uteluistakin huolimatta! :heart:
  4. K

Paras aamupala ennen salitreeniä?

Mä en syö ennen aamutreeniä mitään, kahvia tulee juotua! Tosin mä olenkin pätkäpaastoaja, kroppa tottunut, ja treeni sujuu! Kun sulla on aamupala noin lähellä treeniä, niin melko kevyesti olis hyvä syödä, toi puolikas rahka kuulostaa sopivalta.
  5. K

Miten teidän 4-5v lapset jaksavat olla juoksentelematta kerrostalossa?

Pojat kyllä pappan luona toisinaan juoksevatkin, vaikka ei lupaa olekaan! Onneksi pappa asuu alimpana... :D Kotonakin juoksevat, yritän hillitä, vaikka remuavat pihalla kuinka paljon! Harvinaisen energisiä pakkauksia nää tuntuu olevan! Itse asutaan omakotitalossa, naapurit sen verran kaukana...
  6. K

Miten joku voi nukua niin sikeäasti ettei kuule jos joku konuaa keittiössä.

Mä en kuule makkariin edes hereillä ollessani, kun mies tulee kotiin. Eteisestä suoraan keittiöön, ja vaikka ukko jää keittiöön hääräämään, ottaa syömistä, laittaa kahvit yms, niin ei kuulu makkariin, ei sitten millään. Saati sitten,e ttä nukkuisin....lasten ääniin herään useimmiten todella...
  7. K

Monellako teistä on mies, joka ei osallistu terveellisten elämäntapojen ylläpitoon?

Totta, oma esimerkki on tärkeä! No, mies on matkahommissa, eli viikolla lapset ei ees nää isisn herkuttelua, eikä viikonloppuisinkaan sentään ihan koko ajan lasten edessä mässytä, ja kun on lapsillakin se karkki/herkkupäivä! Ja ruokaa mies syö ja kannustaa lapsiakin vihannesten pariin! :) Kaljaa...
  8. K

Monellako teistä on mies, joka ei osallistu terveellisten elämäntapojen ylläpitoon?

Minkä ikäinen? No, oli pakko kysyä! :) Kun tuo oma ukkokulta siis on jo aika vanha, no, liki 50 tosiaan, ja vielä ainakin on ihan terve. Samaa mieltä olen sun kanssa, että kunnon ruoalla olis hyvä sitä massaa yrittää saada, pelkkä roskaruoka ei ole se paras vaihtoehto. Oma mies syö kunnon...
  9. K

Lastesi mieluisin liikuntaharrastus? Lasten iät?

Ohi alkuperäisen aiheen, mutta judosta tuli mieleen....meillä on kerran viikossa judopainotteiset treenit, vetäjänä mustavyö-judoka! On erittäin hyvä rinnakkaislaji BJJ:lle! hyvät harrastukset siis teillä! :)
  10. K

Mies on liki 50 vee, eli luulis jo jotain vaikutusta olevan, jos ihan kamalia on tulossa!
  11. K

No mun mies kyllä vetää valtavat määrät kaikkea herkkua, mutta syö ihan terveellistä ruokaakin! Sipsit, suklaa, karkit, limsat...juu, viikoittain menee aika paljon! vVan ei mua haittaa, syön itekin, jos tekee mieli. Aika harvoin tekee... Ja mies on hoikka, perusterve, veriarvot kohdillaan...
  12. K

Lastesi mieluisin liikuntaharrastus? Lasten iät?

Brasilialainen jujutsu, poika 24 v Brasilialainen jujutsu, tyttö 16 v Brasilialainen jujutsu, pojat 5 v (tosin ihan omissa oloissa vielä, jos syksyllä sitten mahtuis kirppujutsuryhmään, tai vuoden päästä junnujutsuihin) Arvaatte varmaan, mikä on äidin mieluisin liikuntalaji? No...
  13. K

Pätkäpaasto toimii

Aikoinaan, kun tilasin Rasvanpoltto-oppaan, Jussi itse halusi kuulla tuloksia. Toki meillä oli oma reitti sitä varten, vaan itse sanoi, että voi pyytää kaveriksi Facebookissakin. Ja kun on Jussi sentään esikoisen parhaan ystävän hyvä kaveri, niin mikä etten pyytänyt! :p Siellä on helppo seurata...
  14. K

Pätkäpaasto toimii

Pätkäpaasto JUSSIRIEKKI.FI | En ole Jussi, ja ainoastaan Jussin Facebook-kaveri. Ikinä en ole henkilöä tavannut, vaan voi olla, että tulee treeneissä joskus vastaan, jossain päin Suomea! Ja ei toki kenenkään tarvitse uskoa tai kirjaa ostaa, kunhan halusin jakaa hyvän kokemukseni! Jos ei...
  15. K

listataas taas: mitäs olette tähän mennessä ehtineet syödä/juoda?

Tänään on ollut vähän huono päivä, höttöhiilareita mennyt enimmäkseen! - aamulla 4 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla - aamupala klo 12:00 kaksi karjalanpiirakkaa kunnolla voilla siveltynä, kuppi teetä hunajalla makeutettuna - 2 Pirkka hodaria reilulla Paahdettu sipuli-majoneesiannoksella...
  16. K

Pätkäpaasto toimii

No en oo sekaisin, (ai en vai) en keskustele itseni kanssa (muutoin kuin yksin kotona ollessani), tarkoitus on lähinnä kehua Jussin rasvanpoltto-ohjeita, jotka tehoavat! Mikäs sun tekosyy on????
  17. K

Pätkäpaasto toimii

Ei tuohon vuotta mennyt, reilu kilo putos painoa viikossa laihispätkäpaastolla, mittausväli vaan oli vähän turhan pitkä! Vaan kun en kuitenkaan mitään lihaksia kasvattavaa treeniä isommin oo tehnyt, niin kyllä mä laitan tuon rasvan poistumisen/lihasten kasvun pätkäpaaston ansioksi! Pointti on...
  18. K

Pätkäpaasto toimii

Niin, lisäisin vielä, noin 60-kiloisena, kun laihdutin, sain syödä liki 2000 kcal:n edestä päivittäin, ei mikään kitudieettikään siis! :popcorn:
  19. K

Pätkäpaasto toimii

Jussi on kuule hyvä jätkä! Ja upea kroppainenkin, ite elää omien ohjeidensa mukaan! Ja se näkyy...(mm 8-pack) :saint:
  20. K

Pätkäpaasto toimii

Olen pätkäpaastonnut jo reilun vuoden, tarkoitus oli vähän pudottaa painoa ja paljon rasvaprosenttia. Useinhan laihtuessa rasvaa kyllä palaa, mutta samalla häviää lihasmassaa, reippaanlaisestikin toisinaan! No, ylipitkä mittausväli, myönnän, 1 v 3 kk, mutta kyllä tuosta nyt kuitenkin jonkin...

Yhteistyössä