Hakutulokset

1. K

41-vuotiaana vielä äidiksi tulleita?

Mä sain tuplat 40-vuotiaana. Eli vuotta vaille tuon...
  2. K

Onko tämä mielestänne asia joka vaatii selvittelyä (lapsen kohtelu koulussa)?

Jos olis yksittäistapua, ihan varmasti, niin en veisi eteenpäin. Vaan kun on useamminkin huutanut ja hermostunut lapsiin, niin ehdottomasti veisin asiaa eteenpäin. Ei tuollainen ihminen ole sopiva työskentelemään missään hommassa erityislasten kanssa, ei todellakaan.
  3. K

Mihin asti yleensä pystyy ajamaan autoa kaksosraskaudessa?

Mun pojat syntyivät myös rv 38+2! Mies on matkahommissa, asutaan peräkylillä, kauppaankin matkaa 10 km, eli pakostakin jouduin ajamaan. Sairaalalle reilu 30 km, se oli kyllä jo liki maksimi, mitä pystyi istumaan autossa yleensäkään yhteen putkeen. Maha oli siis iso, tai polin tätien mukaan siro...
  4. K

Mitä söit lounaaksi?

En jaksanut yksikseni mitään kummempia laitella, joten kaksi viipaletta ruispuikulaa voilla siveltynä ja kunnon siivut lenkkimakkaraa päällä. Joskus saa..... Syön sitten ruokaa illemmalla perheen kanssa. :p
  5. K

Mihin asti yleensä pystyy ajamaan autoa kaksosraskaudessa?

Mä ajoin kotoa sairaalaan rv 37+3, kun oli polikäynti. No, sinne sitten jäinkin, kun oli alkava raskausmyrkytys, muutoin olisin vielä varmasti ajellut. Ja ihan kohtuullinen maha mulla oli, pojat syntyivät viikon päästä, 3300 g ja 3485 g painoivat, eli siitäkin voi vähän päätellä mahani kokoa...
  6. K

Pitäiskö kaikkien sitten olla just samankokoisia?

No ei, mutta ääripäitä vois vältellä (merkittävää ali- ja ylipainoa). Ja mä siis olen aika hoikka, viittaan vaan tuohon "Ilmeisesti" -kommenttiin.
  7. K

Jos lapselta leikataan nielurisat tiistaina, voiko hän mennä HopLop-synttäreille sunnuntaina?

Täällä 5vee oli noin viikon tosi kipukurkkuinen. Kun katteet sitten lähtivät (hirveän verimäärän kera) laantui kipukin. Eli suosittelen tosiaan jättämään väliin.
  8. K

vihdoin löytyi apu lapsen pahaan ummetukseen =)

Ja keppälertulle kiitos vinkistä, pistetään täälläkin kokeiluun!
  9. K

vihdoin löytyi apu lapsen pahaan ummetukseen =)

Nii-i, aika outoa...? Tuntuu, että kirjoitan jatkuvasti tuplistani, mutta ovat moneen oivallinen esimerkki. Pojat ovat siis jo melkein 6-vuotiaita ( no, toukokuussa :D ), syövät samaa ruokaa, sekä kotona että päiväkodissa, suurin piirtein yhtä paljon. Hedelmiä ja kasviksia. Toisella on ja on...

Yhteistyössä