Mihin asti yleensä pystyy ajamaan autoa kaksosraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä ajoin kotoa sairaalaan rv 37+3, kun oli polikäynti. No, sinne sitten jäinkin, kun oli alkava raskausmyrkytys, muutoin olisin vielä varmasti ajellut. Ja ihan kohtuullinen maha mulla oli, pojat syntyivät viikon päästä, 3300 g ja 3485 g painoivat, eli siitäkin voi vähän päätellä mahani kokoa!
Yleensä-vastausta en pysty antamaan.

"äitee"
Kaksoset syntyivät 38+2 ja kyllä minä vielä edellispäivänä ajelin. En varmaan mitään sataa kmä olis enää suostunut ajamaan, mutta siis reilu 20 km meiltä on kaupunkiin ja se meni ihan normisti.

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello
"kiia"
Kyllähän sitä voi ajaa ihan loppuun asti, kuten tavallisessakin raskaudessa. Vatsan koko on niin kovin yksilöllistä ja jotkut ei vaan halua ajaa, vaikka pystyisikin. Eli ihan on varmasti itsestäsi kiinni, kuin pitkään koet ajamisen mielekkääksi.

Mun pojat syntyivät myös rv 38+2! Mies on matkahommissa, asutaan peräkylillä, kauppaankin matkaa 10 km, eli pakostakin jouduin ajamaan. Sairaalalle reilu 30 km, se oli kyllä jo liki maksimi, mitä pystyi istumaan autossa yleensäkään yhteen putkeen. Maha oli siis iso, tai polin tätien mukaan siro kaksosmaha, paremminkin siis pitkä! Mutta mahduin vielä penkin ja ratin väliin, jalat ulottuivat polkimille ja kädet rattiin, miksä siinä oli ajellessa!

Yhteistyössä