Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan. Työ ja arjen kiireet vieneet niin mennessään ettei ole kerinnyt täällä käymään. Voi olla ettei monikaan mua edes muista. Jokatapauksessa ihanaa sunnuntaita kaikille. Ei anneta pimeyden masentaa. Pilkettä silmäkulmaan ja menoksi :)
Ymmärrän huolenaiheesi, mutta en oikein usko että syövästä on kyse. Toki jos menee googlettamaan, niin löytää pian kaikki oireet ja taudit. Tsemppiä ja mielenrauhaa sinulle.
Olin jo wanhalla palstalla. Hyvin harvoin tulee enää täällä käytyä. Työkiireet, lapsenlapsi (toinen tulossa) vievät aikaa ja oma elämäkin muuttunut todella paljon
Mulla erilainen tilanne. Olen ystävystynyt läheiseksi kaveriksi kahden miespuolisen duunikaverin kanssa. Toinen on mun pomo, mutta ei se ole tuottanut ongelmia; onneksi. Toisen kanssa käymme yhdessä työpaikalla kahvilla ja siitä on lähtenyt jutut lentämään. Meillä kuulemma on kuuma suhde...
Ekaluokkalaisen lähetin kouluun. Itse menen yhdeksäksi töihin. Sitten vakavat keskustelut erään työkaverin kanssa jotta tulee selvyyttä asioihin. Hän kun on ihastunut tai nyttemmin rakastunut ja suunnittelee jo yhteistä tulevaisuutta meille :O Töistä päästessä kasiluokkalainen torilta kyytiin ja...
Teidän pitäisi puhua tilanteesta ilman syyttelyjä ja äänen korotuksia. Mikäli puhuminen ei tuota toivottua tulosta ja tilanne jatkuu pitkään, niin mä sanoisin suoraan että jos tuo valittaminen ei vähene tai lopu, niin lähtee tiet eri suuntiin.
Äitini viettää yksin. Ilmoitti jo etukäteen että aikoo olla koko joulun kotona. Yleensä on ollut jouluaattona meillä, mutta jostain syystä haluaa nyt olla yksin. Todennäköisesti käymme tapaninpäivänä hänen luonaan. Mullakin on töistä joululomaa 5 päivää ja uuden vuoden lomaa 6 päivää.
Mun on vaikea ymmärtää ettei aikuinen ihminen voi miehelleen sanoa että nyt äkkiä pois sieltä suihkusta, sillä mun on aivan pakko päästä vessaan tai muuten tulee siivoamista.
Huomenta, toivottaa hän, jonka silmä loistavat kuin tähdet. Tästä olen viime aikoina saanut kuulla. Kai niissä on sitten elämän paloa :D Tänä aamuna on helppo hymyillä. Mukavaa alkavaa päivää kaikille!