Ilmeisesti nainen ei voi olla miehen kaveri?

  • Viestiketjun aloittaja Femme_86
  • Ensimmäinen viesti
Femme_86
Olis todella pitkä sepustus, mutta kerronpa lyhyesti. Eli mulla on duunissa mukava työkaveri, mies, jonka kanssa juttu luistaa ja muutenkin synkkaa. Mies ei kuitenkaan millään tasolla ole kiinnostanut minua "sillä tavalla". Kuvittelin, että jutuistani mies sen tajuaa, kun usein kerron jotain ihannemiehistä tms. (jotka eivät ole hänenkaltaisia!).

No kerran lähdimme duunin jälkeen parille. Oli hauskaa ja pyysin miehen vielä kotiini kahville/teelle. Olimme juoneet 2-3 lasia olutta/siideriä. Juteltiin kaikennäköistä ja yhtäkkiä miehen käsi tulee takaapäin lantiolleni... vaistomaisesti työnnän sen pois. Tilanne kuin jäätyy ja tajuan mitä miehellä mielessä.

Setvimme asiaa sitten ja mies sanoo, että oletti että mulla olis kiinnostusta muutenkin : "Kun sulla oli niin sexyt vaatteetkin". Ei saatana! Samanlaiset kuin aina ja tuolloin oli vielä kylmempää niin ei tosiaankin mitään normaalista poikkeavaa...

No nyt ollaan sitten vaan "moikkailu"-kavereita. Ei sillä että ees kaipaisin hänen kaveruuttaan, koska tulee tunne että... no joo... Kai se sitten on vaan mahdotonta olla miesten kaverina...
 
Femme_86
Ööö, tuoko yllätti sinut? Totta kai mies yrittää jos tykkää sinusta ja kutsut hänet vielä kotiisi. Mitä jos kasvaisit aikuiseksi, ei varmaan nyt ihan traumatisoiva tieto ole. :D
En nyt suoranaisesti kutsunut kotiin. Oltiin vaan kulmilla ja ajattelin, että turha sitä juoda enempää ettei tule arki-iltana känniin. Ajattelin, että sillä tavalla ilta päättyy sopivasti.

Mutta ehkä olen tyhmä ja se näin nimenomaan on miesten kanssa. Eli mies haluaa sänkyyn kaikkien naisten kanssa, joista tykkää? Mutta naisilla se ei ole niin...
 
En nyt suoranaisesti kutsunut kotiin. Oltiin vaan kulmilla ja ajattelin, että turha sitä juoda enempää ettei tule arki-iltana känniin. Ajattelin, että sillä tavalla ilta päättyy sopivasti.

Mutta ehkä olen tyhmä ja se näin nimenomaan on miesten kanssa. Eli mies haluaa sänkyyn kaikkien naisten kanssa, joista tykkää? Mutta naisilla se ei ole niin...
Mä en tajua mikä sua tuossa niin kamalasti järkyttää, eikö se ole vain hienoa, että mies tekee aloitteen jos kerran on kiinnostunut romanttisessa mielessä? Paljon on tapauksia ihan arkielämässä, ettei jompikumpi tee mitään sen ihastuksen eteen ja juttu ei koskaan etene.
 
Höh88
Mulla on muutama vähän vastaava kokemus, mutta olen sitten vaan sanonut että "kiitos mutta ei kiitos". Ja olemme jatkaneet kavereina. Ehkö uusiakin yrityksiä on tullut, mutta mitäs siitä. Semmoisia miehet on - se on luonnonlaki. Mutta fiksut miehet ymmärtää että jos ei kiinnosta siinä mielessä niin sitten ei... ei yrittäminen oo kiellettyä!

Sitä paitti tää maailma on täynnä naisia, jokka tekee niinkuin sinä, mutta nimenomaan haluavat että joku lähentelisi... Ja jos ei sitä tee on suunnilleen nynny tai homo tms.
 
vieras*
Itselläni on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa en ole mennyt sänkyyn eikä minua ole sinnne vongattu. Yksi heistä on vaimonsa kanssa lapseni kummi.

Kyseiset henkilöt olen tuntenut n. 18-20 vuotiaasta lähtien.
 
Ucceli
Mä en tajua mikä sua tuossa niin kamalasti järkyttää, eikö se ole vain hienoa, että mies tekee aloitteen jos kerran on kiinnostunut romanttisessa mielessä? Paljon on tapauksia ihan arkielämässä, ettei jompikumpi tee mitään sen ihastuksen eteen ja juttu ei koskaan etene.
Tais olla kiinnostunut eroottisessa mielessä, ei romanttisessa mielessä. Hassua kun naisten pitää puhua romantiikasta kun kyse on seksistä.
 
"Mariska"
No ihan ensimmäiseksi asian vierestä oleva kommentti/kysymys, mutta mikä sai sinut noin raivoihisi asiasta? Siis että kun joku osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan viemällä käden lantiolle, niin reaktiosi on tuo? Kohteliaisuutena minä sen ottaisin ja sanoisin sitten vain ettei suhde siihen suuntaan kiinnosta.

No toinen pointti asian vierestä tämäkin: siis viet miehen kotiin muka "viattomin mielin"? Oleksää nyt sori vaan miltä planeetalta? Siis susta on normaalia A. ensinnäkin lähteä miespuolisen työkaverin kanssa vähän vaan kaljottelemaan ja B. viedä hänet vielä sen jälkeen kotiisi... ja että ihan "kaverina tässä vaan..." Mä sanoisin että varmaan 100% miehistä olisi ajatellut sulla olevan muitakin tuntemuksia, kuin pelkkä kaverillinen kahvihetki.

No voiko mies ja nainen olla sitten vain kavereita. Tästä tehtiin hiljattain joku juutuubi-videokin, missä toimittaja kysyi asiaa randomisti kaveruksilta jossa oli mies & nainen. Miehet taisivat kaikki sanoa, että kyllä niillä on käynyt mielessä muunkinlainen suhde ja naiset oli siinä vieressä ihan äimänkäkenä. En mä väitä etteikö mies ja nainen voisi olla vain ystäviä, mutta kyllä se taitaa melkein jokaisella miehellä käydä ainakin mielessä jokin muukin suhde.

Tuo että olette enää vain moikkailulinjalla ystävyytenne suhteen, ei johtune muusta kuin tuosta sinun reaktiostasi. Mies hämmentyi, meni noloksi, tuli torjutuksi ja mitä ilmeisemmin myös nyt tietää loukanneensa sinua vahingossa. En yhtään ihmettele, että miksei hän enää halua notkua siinä sinun työpisteelläsi. Kiusallistahan se nyt toki olisi. Ja sitä paitsi jos miehellä oli romanttisia ajatuksia sinua kohtaan, niin onko se sitten paras tapa kiusata itseään sinun välittömässä läheisyydessäsi, kun kerran tietää ettei se mihinkään johda.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
dddd
Tottakai mies ja nainen voivat olla kavereita, jos kumpikaan ei ole toisesta romanttisessa mielessä kiinnostunut. Minulla on ollut hyvänä ystävänä jo 17 vuotta miespuolinen kaveri.
 
Mulla erilainen tilanne. Olen ystävystynyt läheiseksi kaveriksi kahden miespuolisen duunikaverin kanssa. Toinen on mun pomo, mutta ei se ole tuottanut ongelmia; onneksi. Toisen kanssa käymme yhdessä työpaikalla kahvilla ja siitä on lähtenyt jutut lentämään. Meillä kuulemma on kuuma suhde. Kaikenlaista paskaa on puhuttu. Olin taannoin saikulla liki toista viikkoa ja silloin oli oikein mässäilty juoruilla, mitkä onneksi kantautuivat korviini. Kävin viemässä saikkulappua ja samalla kertaa sanoin suorat sanat että paskanjauhanta saa luvan loppua ja ottakoot asioista selvää ennen kuin puhuvat olettamuksiaan totuutena. Se auttoi :D
 
"quu"
[QUOTE="Mariska";30764430]No ihan ensimmäiseksi asian vierestä oleva kommentti/kysymys, mutta mikä sai sinut noin raivoihisi asiasta? Siis että kun joku osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan viemällä käden lantiolle, niin reaktiosi on tuo? Kohteliaisuutena minä sen ottaisin ja sanoisin sitten vain ettei suhde siihen suuntaan kiinnosta.

No toinen pointti asian vierestä tämäkin: siis viet miehen kotiin muka "viattomin mielin"? Oleksää nyt sori vaan miltä planeetalta? Siis susta on normaalia A. ensinnäkin lähteä miespuolisen työkaverin kanssa vähän vaan kaljottelemaan ja B. viedä hänet vielä sen jälkeen kotiisi... ja että ihan "kaverina tässä vaan..." Mä sanoisin että varmaan 100% miehistä olisi ajatellut sulla olevan muitakin tuntemuksia, kuin pelkkä kaverillinen kahvihetki.

No voiko mies ja nainen olla sitten vain kavereita. Tästä tehtiin hiljattain joku juutuubi-videokin, missä toimittaja kysyi asiaa randomisti kaveruksilta jossa oli mies & nainen. Miehet taisivat kaikki sanoa, että kyllä niillä on käynyt mielessä muunkinlainen suhde ja naiset oli siinä vieressä ihan äimänkäkenä. En mä väitä etteikö mies ja nainen voisi olla vain ystäviä, mutta kyllä se taitaa melkein jokaisella miehellä käydä ainakin mielessä jokin muukin suhde.

Tuo että olette enää vain moikkailulinjalla ystävyytenne suhteen, ei johtune muusta kuin tuosta sinun reaktiostasi. Mies hämmentyi, meni noloksi, tuli torjutuksi ja mitä ilmeisemmin myös nyt tietää loukanneensa sinua vahingossa. En yhtään ihmettele, että miksei hän enää halua notkua siinä sinun työpisteelläsi. Kiusallistahan se nyt toki olisi. Ja sitä paitsi jos miehellä oli romanttisia ajatuksia sinua kohtaan, niin onko se sitten paras tapa kiusata itseään sinun välittömässä läheisyydessäsi, kun kerran tietää ettei se mihinkään johda.[/QUOTE]

Hyvä kirjoitus!Asiaa!
 
....
No millaiset teidän välit sitten on niinkuin kaveruutta ajatellen? Onko se sellaista että molemmat saa siitä? Onko miehelläkin hauskaa? Jutteleeko hänkin sinulle innolla ihannenaisistaan jne.? Vai olisko niin että hän on jaksanut kuunnella sun juttujasi vaan sen takia että on muutakin kiinnostusta? Jos kaveruussuhde oli alunperinkin aito ja tasapuolinen, niin kyllä se tuon "mokan" yli pääsee. Mutta jos ei, niin se on mennyttä.
 
vierailija
En nyt suoranaisesti kutsunut kotiin. Oltiin vaan kulmilla ja ajattelin, että turha sitä juoda enempää ettei tule arki-iltana känniin. Ajattelin, että sillä tavalla ilta päättyy sopivasti.

Mutta ehkä olen tyhmä ja se näin nimenomaan on miesten kanssa. Eli mies haluaa sänkyyn kaikkien naisten kanssa, joista tykkää? Mutta naisilla se ei ole niin...
Miehenä itse olen tuottanut pettymyksen sillä tavalla etten ole lähennellyt kotiin kutsumiani naisia. Ilmeisesti naisten keskuudessa on myös oletusarvoisena totuutena se, että vähintään pitää nussia jos käyt toisen kotona, oli syy mikä tahansa.

Tämä vuoksi varmaan olenkin vielä sinkku kun en tajunnut että naiset olettavat saavansa munaa, jos tulevat miehen luona käymään.
 

Yhteistyössä