Hakutulokset

1. Maine Coon/

Mä olen raivannut tätä mökkiämme 4 päivää synttäritä varten....

Lapsiko teillä määrää? Nyt järki käteen ja tee asialle jotain konkreettisesti. Sanoppa anopille että vähempikin riittää. Eipä sitten kerry nurkkiin pölyttymään laatikoihin turhaa krääsää.
  2. Maine Coon/

Eikö miehellä ole tallia tai varastoa työkaluilleen? Jos ei, niin sitten kiiruusti sellasta tekemään. Ei ilmastointiputket ja työkalut kuulu eteiseen. Meilläkin oli lapsilla paljon leluja, mutta niitä karsittiin ja myös kuopuksen 7v leluja on karsittu rankalla kädellä. Mukavampaa kun niitä ei...
  3. Maine Coon/

Miehestäkö se on sitten kiinni? En mä suostuis asumaan tavarakaaoksen keskellä, eikä kyllä mieskään. Kaikille mukavampaa kun ylimääräset pistetään pois. Tuskinpa lapsikaan leikkii niillä kaikilla leluillaan.
  4. Maine Coon/

Järjestyksen pitäminen ei onnistu kaikilta. Tavaraa pitää karsia runsaalla kädellä, jotta pysyy siisteys ja järjestys. Kyllä ihmettelen kovasti jos kuusi päivää pitää raivata....millasen kaaoksen keskellä te oikein asutte?
  5. Maine Coon/

HuOmenta !!!

Huomenia, heräsin jo 4.30, mutta nousin vasta tuntia myöhemmin. Lomaviikkoa vietetään ja nyt alkaa tuntua että se loppuu liian aikasin. Jokaisella päivälle ollut paljon kaikenlaista. Ainut ns vapaa, ohjelmaton päivä taitaa olla sunnuntai, jolloin ladataan akut maanantai aamuun. Töissä kun täytyy...
  6. Maine Coon/

Tulisiko teidän muiden miehet auttamaan jos auto lasahtais kesken ajon ja jäätte tien poskeen lasten kans?

Miekin oon ns kädetön....osaan vaihtaa renkaan, mutta käsileikkausten myötä meni voimat käsistä, joten siksi tarvitsisin apua :)
  7. Maine Coon/

Tulisiko teidän muiden miehet auttamaan jos auto lasahtais kesken ajon ja jäätte tien poskeen lasten kans?

Tulisi jos olisi mahdollista. Mutta jos ei pääsisi esim työn psta tulemaan tai olisi eri paikkakunnalla, niin voisin soittaa jollekkin työkaverille, niin apua varmasti tulisi. Mulla on suuri osa työkavereista miehiä :D

Yhteistyössä