muut lapset ja äiti heräävät tuntia liian aikaisin kun koululainen tekee aamutoimia kolistellen...haukotus.

  • Viestiketjun aloittaja "zzz"
  • Ensimmäinen viesti
---
[QUOTE="zzz";30487584]Avataan nyt lisää sen verran että mieheni on melko vaikeasti masentunut, hänestä ei ole juurikaan apua arjen pyörittämiseen. Ja vielä kun lisään että tätä on kestänyt jo vuosia parantumatta, niin voin rehellisesti sanoa että olen aika VÄSYNYT henkisesti ja fyysisesti. [/QUOTE]



Vuosia? Lisää lapsia on kuitenkin pykätty maailmaan.
 
vittu mitä lynkkaamista taas. kai se ny saa ihmistä ottaa päähän, ku ei saa nukkua ees sitä puolta tuntia pitempään. ku sitte taas koko päivän saa meiskata pienten lasten perässä. haistakaa paska kaikki terveisin hyvin väsynyt kotiäiti jota vituttaa lähinnä kaikki
 
"Kiraki"
Niin on mutta kaikki ei välttämättä jaksa suoriutua edes arjesta. Voi kuinka noloa, että olet noin kylmä ihminen. Ap kertoo miehensä sairastaneen masennusta jo vuosia ja hänen äitinä olevan henkisesti lopussa. Ja sinä kehtaat tulla kertomaan "passaaminen on kivaa!" Voimia sinulle, ehkä joskus opit tilannetajua ja empatiaa. :/
No jos seiskaluokkaista mamma passaa laittamalla aamupalan joka aamu niin voi kyllä saoa, että ei kovin itsenäiseltä nuorelta vaikuta.

Vastasin tuohon kommenttiisi (niinkuin varmasti sen tiedät), eikä siinä ollut ap:stä kyse. Menet itse nyt niin kierroksilla, ettet tiedä mitä vastaat ja mihin.
 
[QUOTE="Kiraki";30488202]No jos seiskaluokkaista mamma passaa laittamalla aamupalan joka aamu niin voi kyllä saoa, että ei kovin itsenäiseltä nuorelta vaikuta.

Vastasin tuohon kommenttiisi (niinkuin varmasti sen tiedät), eikä siinä ollut ap:stä kyse. Menet itse nyt niin kierroksilla, ettet tiedä mitä vastaat ja mihin.[/QUOTE]

Takerrut yhteen kommenttiin, vaikka pointti ja aapeen ongelma on vähän muualla, no tapansa kullakin. :D
 
"LaMamanMorbid"
Mä tahtoo veivaa veivaa mä tahtoo veivaa veivaa mä tahtoo VEIVAA. Tuli taas todistettua kuinka mitäänsanomatonta PASKAA nää palstan "keskustelut" on. Aina tarvitaan joku joka joukolla lynkataan ja jolle hihitellään. Ja se ei oo sunkaan ap. Tsemppiä muthafuckas! :-S
 
amen to that[QUOTE="LaMamanMorbid";30488568]Mä tahtoo veivaa veivaa mä tahtoo veivaa veivaa mä tahtoo VEIVAA. Tuli taas todistettua kuinka mitäänsanomatonta PASKAA nää palstan "keskustelut" on. Aina tarvitaan joku joka joukolla lynkataan ja jolle hihitellään. Ja se ei oo sunkaan ap. Tsemppiä muthafuckas! :-S[/QUOTE]
 

Yhteistyössä