Alkaisitko suhteeseen 10v. nuoremman miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
a.haa
Ite oon kolmekymppinen ja jo muutaman vuoden nuoremmat miehet tuntuu aika kesenkasvuisilta... etenkin jos ei ole lapsia... eli ite en todellakaan ottais 10v nuorempaa, nuokin pari vuotta nuoremmat tuntuu että ei. Mut onko asia ratkaisevasti eri noilla sun luvuilla, niin en tiedä
 
En, koska saisin luultavasti syytteen alaikäiseen sekaantumisesta. Eikä sellaiset kehittymättömät pikkukillit paljon kiinnosta.

Mutta 30v mies ja 40v nainen ei mielestäni ole lainkaan mahdoton yhtälö.
 
"me2"
Itselläni edellinen 4v suhde oli juurikin 10v nuorempaan mieheen. Ihan kiva, kaatui muuhun kuin ikäeroon. Nykyinen mieheni on myös minua 10v nuorempi, suhdetta takana puoli vuotta. Itse koen ikäeron joskus vaivaavan, mutta mies ei ole moksiskaan. Jollekin "kauhistelevalle" sukulaiselle oli tuumannut ett itselleen hän on naisensa valinnut, ei suvulle. :) Että itse kyllä liputan puolesta. Ai niin, meillä siis minä 36v ja mies 26v.
 
bklk
Itse olen juuri täyttänyt 30 niin en todellakaan ryhtyisi:DKyllä 2kymppiset vaan on vielä niin pentuja,kymmenen vuoden kuluttua olisi jo vaakakupit paremmin tasapainossa niin sitten miksikäs ei!Muutoin en näe asiassa mitään ongelmaa,jokainen olkoot sen kanssa kenen kanssa itse haluaa ja hyvältä tuntuu!
 
vierass
Vaikea sanoa. Luulen että en mutta eihän sitä koskaan tiedä jos joku 10v nuorempi veisi "jalat alta" että mitä sitten miettisi vai miettisikö mitään :D
Yksi tuttuni on 54v ja ollut 20vuotta häntä 10v nuoremman miehen kanssa.

Toisella tuntemallani parilla on ikäeroa 9 vuotta, mies nuorempi.
 
"hansu"
En alkaisi, mutta syy ei ole oikeastaan se, että minulle ei kelpaisi nuorempi mies. Syy on siinä, että niissä miehissä, jotka alkavat vanhempien naisten kanssa, on oikeastaan aina jotain vikaa... Eivät kelpaa itsensä ikäisille naisille tms. Ihan totta, katsokaa ympärillenne. Tiedän muutamia tällaisia pariskuntia, joissa mies on naistaan nuorempi ja kyllä se vaan on niin, että eivät ne miehet ole mitään luomakunnan kruunuja ja taivaan lahjoja naisille...
 
vierass
[QUOTE="hansu";30432577]En alkaisi, mutta syy ei ole oikeastaan se, että minulle ei kelpaisi nuorempi mies. Syy on siinä, että niissä miehissä, jotka alkavat vanhempien naisten kanssa, on oikeastaan aina jotain vikaa... Eivät kelpaa itsensä ikäisille naisille tms. Ihan totta, katsokaa ympärillenne. Tiedän muutamia tällaisia pariskuntia, joissa mies on naistaan nuorempi ja kyllä se vaan on niin, että eivät ne miehet ole mitään luomakunnan kruunuja ja taivaan lahjoja naisille...[/QUOTE]

Noissa mun tietämissä tapauksissa ei todellakaan ole näin.
 

Yhteistyössä