Hakutulokset

1. aderton

Vasemmistolaiset "aktivistit" polttivat useita linja-autoja

Kunhan nuo vajakit saadaan kiinni, niin aika rapsu tulee. Ihan varmasti rikosnimike vahingon teko muuttuu murhapoltoksi. Olisihan busseissa joku voinut ollakin. Olihan varikolla 4-5 henkilöä yöpymässä. Kyllä syyttäjä murhaan viittaa. Ei haittaa, vaikka istuisivat 20 vuotta.
  2. aderton

Pinnalliset jakorasiat?

Pintaan vaan. Ei se huono ratkaisu ole. Taitaa vielä suurimmassa osassa maamme omakotitaloissa olla pintavetona. Tutusta vaikka joihinkin rintamamiestaloihin.
  3. aderton

Petturivaimo

Elämälle maistuva tarina. Sille piilotetulle elämälle, mutta niin olevalle.
  4. aderton

Haavetta naisellakin

Pysähdyin kauppareissulla tänään marketin ylijäämä-, alennuskorin ääreen. Oli shampoota ja dödöä ym 30% alehintaan. Hiusten sävytykseen pakkauksia ja semmoista. Viereen ilmestyi hieman alle nelikymppinen ja hieman rehevä naishenkilö. Siisti ja hyvän näköinen. Käänteli siinä niitä juttuja ja...
  5. aderton

Todella kaunis nainen!

Ja kaiken kruuna Iines-ankan huulet.
  6. aderton

Syvien lihasten vahvistaminen

Mielenkiintoista, ja ihan kivaa tarinaa. jatkoja vaan.
  7. aderton

Poikuus meni

Seuraavana päivänä tuli isäni yllättäen kotiin. Hänen oli osallistuttava johonkin tärkeään firman kokoukseen, jonka jälkeen hän sitten olisi taas kadonnut kesälomaansa pitämään. Piilottelin eräitä esineitä, mutta unohdin kertoa Eevalle isän tulleen kotiin. Kotona oli ruokavarat huvenneet ja...
  8. aderton

Poikuus meni

Kun olimme kumpikin vasta-ajellut, niin ajattelin kaiken tuntuvan erilaiselta. Eeva, joka ennen ei paljasta pillua ollut hyväksynyt halusi nyt kokea sen sisäänajon. Hän vei minut takaisin sängylleen ja painoi minut siihen. "Olen malttamaton vaikka onkin sinun ensikerta ja opettelua ja hakemista...
  9. aderton

Poikuus meni

Perheeni oli matkustanut jonnekin lomailemaan ja iso talo oli autio. Vain minä haahuilin siellä ja ihmettelin, miten jokin firma voi kustantaa johtajalleen, joka ei edes mikään iso johtaja ollut, näin ison talon kaupunginosasta, jossa muutkin talot olivat samaa tasoa. Olimme asuneet talossa jo...
  10. aderton

Panettaako?

Äänestin, ja...:whistle:
  11. aderton

Tämän kun luin, niin tajusin

Suomessa ei osattu, vaan pistettiin paikka paikan päälle ja sitten tuli mitä tuli. Elettiin ja hehkutettiin vaan ylivertaisuutta ja unohdettiin se puhelimen käyttäjä. Monimutkaisenkin aparaatin saa toimimaan yksinkertaisin toiminnoin. Mallina tässä vaikka Samsung ja iPhone.
  12. aderton

Korkokengät ja piukat farkut

Suurin osa naisista on sisimmässään onnellinen siitä, että hän kiinnostaa miestä. Ei siinä tarvitse olla viettelyn meininkiä, mutta luulen, että asia virkistää naisen mieltä. En itsekään panisi pahakseni, jos huomaisin naisväen edes hiemankin olevan kiinnostunut kulkemisestani kadulla.
  13. aderton

Avio- tai avoliiton kivuliaisuus

Tutkailin oikein ajatuksella tätä aloitusta. Saattaa asiassa olla perää, ja hieman enempikin kuin siteeksi. Kyllähän me luomakunnan kruunut (typerin rinnastus ikinä) olemme semmoisia pomoja ja ajattelemme, että tehdään niin kuin mies haluaa. Ei tajuta, että vastapuoli on aivan yhtä vahva, jos ei...
  14. aderton

Palstailevat miehet säälittäviä!

Pitäähän keossa kuhnureita olla!
  15. aderton

Pelottaako Pohjois-Korean sotapuheet?

Ouh, tästäkö se minun niskasärky johtuukin?
  16. aderton

Voisin näinkin ajatella. Ei se kuitenkaan suurta lovea maailman ylikansoitukseen tee.
  17. aderton

Ei syytä pelkoon. Jos yksikin P-Korean ohjus alkaa nousunsa jostain siilostaan, niin sillä hetkelle alkaa sata vastaavaa lentää kohti P-Koreaa. Se on sen maan loppu sitten. Siellä on jenkit valmiina, ja hyvänä apurina E-Korea. Lopuksi vielä Japani. Keltaisella merellä seilaa jenkkien...
  18. aderton

kikkelin pituuden mittaus

Jostain olen ehdotuken asian tiimoilta lukenut. Asetetaan pöydän reunalta euron kolikoita jonoon kiinni toisissaan kohti pöydän keskikohtaa, ja pyyhkäistään sitten juhlakuntoisella viisarilla kolikkoja pöydältä. Eniten pyyhkäissyt voittaa, eikä milleistä tapella, vaan mittayksikkö on 1€. Kalu on...
  19. aderton

Punatukkainen enkeli

Kiitos kovasti kaikesta mielenkiinnosta. =) En itsekään mikään uskottomuuden ylimmäinen ymmärtäjä ole, mutta tämä tarina on täysin fiktiota. Semmoinen revitys. Enhän näin itse tekisi. Ei ole bussiajokorttiakaan, millä sompailisi. On vaan matkakortti. Mutta kaiken kaikkiaan, on mukava kun...

Yhteistyössä