Hakutulokset

1. aderton

Elisabeth Rehn: "Opetelkaa ruotsia, juntit!"

En itsekään kannata pakkoruotsia, en ainakaan nykyisessä muodossaan ja turhaa se on joillain äärialueilla. Mutta kukaan ei kiellä opiskelemasta. Oppia saa ja se on suotavaa. Ruotsinkielessä ei ole mitään huonoa ja onhan se mukavaa ja fiksuakin jos jotenkuten pärjää ruotsalaisten kanssa heidän...
  2. aderton

Taksirenki sukkahousuostoksilla

Oli loppukesää 2000-luvun lopulla ja lauantai-ilta kun ajoin taksia ylimääräisenä renkinä. Halusin tehdä jotain sivutyötä. Sain kutsun eräälle keskustan hotellille ja ajelin hiljaisesta liikenteestä nauttien sinne. Sisään kiipesi noin nelikymppinen naishenkilö, rintava ja hyvän näköinen. Ainakin...
  3. aderton

#metoo

Mitä tämä sauhuaminen häirinnästä nyt taas on? Aivan varmasti tässä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Sen tiedän ja uskon, että itsensäpaljastajia on ja yleensä mies siinä kalleuksiaan esittelee. En ole kuullut, että kukaan nainen ehdoin tahdoin ruttuaan paljastelee. Muu paljastus on sitten eri...
  4. aderton

Pomon alistamana

Vastasin yrityksen tietojenkäsittelyn sujuvuudesta ja olin jonkin asteen päällikkö siinä. Ei ollut harvinaista se, että jouduin joskus auttamaan ja neuvomaan Seijaa, toimitusjohtajaamme joissain kiperissä tilanteissa. Niin tärkeä olin, että matkustelin hänen kanssaan ahkeraan Euroopassa ja...
  5. aderton

Boltti meni ja hävis

Se jota nimi suojelee.
  6. aderton

Boltti meni ja hävis

Ei nyt sentään. Se mies ei kyllä enää siihen ole sortunut. Toista on eräällä toisella.
  7. aderton

The ketju

Viime vuodet olen pidättäytynyt kotimaisten kirjailijoiden kirjoissa. Nyt menossa Antti Tuuri toista kierrosta. Eilen lopetin "Ikitien". Joni Skiftesvik on hyvä. Tervo on hyvä vaikka venkoilee. Ja niitä on monta hyvää.
  8. aderton

On se ruma, -tuo p...llu

Ei se nyt ihan niitä kauneimpia juttuja ole. Toista on ylväästi sojottava miehisyys.
  9. aderton

Järkytyin: Yllätin mieheni äitini kanssa

Olet lukenut Hesarin Wagneria.
  10. aderton

Kysymys 30-40-vuotiaille miehille (jos täällä on miehiä)

Miksei voisi ja seksikin sujuisi. Ainoa paha juttu vaan, että noin nuori on kyllä aika kokematon ja pelokas kun hieman vanhempi mies hänet syliinsä ottaa.
  11. aderton

Hammasten kiristelyä Mannerheimintiellä

Kyllä tulee olemaan hauskaa seurata miten kaikki oikeutensa menettävät yksityisautoilijat, Elielinaukion bussipysäkkien käyttäjät ja muut tosikot riemastuvat, kun illalla sulkeutuu Mansku Lasipalatsilta oopperaan. Herkullista luettavaa somessa. Minä ainakin aion lähteä kävelemään keskelle...
  12. aderton

mitä tehdä.. ehdotuksia?

Minun neuvoni olisi, että lähde koko autuudesta. Ota ero, olet vielä siinä iässä, ettetkö löytäisi nopeastikin uuden kumppanin. Lapsihan sinulla on, mutta jo lapsentossuista kasvanut ulos. Oikein järjesteltynä ei se ole ongelma kun sen osaa oikein hoitaa. Herkkä ikä lapsella on, mutta...
  13. aderton

Voiko akka koskaan olla sika?

Suu- ja sorkkatauti iskee kyllä. Mutta sinnikkäät possut selviää aina. Kai.
  14. aderton

Hei Lispetti

Oohh!
  15. aderton

Hei Lispetti

Rouva on ihan mukiin pistettävässä kunnossa. Kun katsoo profiilikuvaa profiilisivulta, niin on niin expoced cleavage, että glups oikeen.
  16. aderton

Maistuisiko?

Mitä tuo joka ei ole vihannesta?
  17. aderton

Asu ihoa vasten

Minä en kannata mustaa. Mennyttä aikaa.
  18. aderton

Whatsapp kuvien poisto

Ei hävinnyt, vaan ystävät iloitsevat nyt siitä.
  19. aderton

Chisu on jees

Katsoin eilen "Vain elämää" -ohjelman. Olen aina tykännyt Chisun lauluista. Mielessäni on ollut, että hän on semmoinen suruisan synkän tuntuinen ja iloton tyyppi. Sen kuvan olen saanut. Mutta eipä niin olekaan. Räiskyvä ja pomppiva ja tosi iloinen. Olen ollut todella tietämätön. Olisi pitänyt...

Yhteistyössä