Korkokengät ja piukat farkut

• Viestiketjun aloittaja Mies36v
  • Ensimmäinen viesti
Mies36v
Joo-o. Tulipa taas kateltua Helsingissä, että monella naisella oli tosi korkeet kengät ja sitten piukat farkut. Oikein pylly pystyssä. Siis tajuuttekste naiset, että miehelle tuosta ei tuu mitään muuta mieleen kuin nussiminen. Haluutteks te näyttää just siltä? Ja miksi sitten kuitenkin aika moni nainen pukeutuu näin vaikka on varattu.

Juu ei haittaa mua. Silmänruokaa ja mukavahan noita pystypeppuja on sitten kotona mietiskellä. Mutta jotenkin tuntuu, että kaikki naiset ei ihan tajuu, että on sitten pelkkiä seksiobjekteja noin. Mitäs mieltä?

Suurin osa naisista on sisimmässään onnellinen siitä, että hän kiinnostaa miestä. Ei siinä tarvitse olla viettelyn meininkiä, mutta luulen, että asia virkistää naisen mieltä.

En itsekään panisi pahakseni, jos huomaisin naisväen edes hiemankin olevan kiinnostunut kulkemisestani kadulla.

"Vieras"
Jaa. Mä kyllä tykkään näyttää hyvältä. Vähän fiiliksen mukaan. Joskus voi olla piukat farkut ja korkkarit, joskus minihame (ei kuitenkaan superlyhyt). Mut emmä usko, että terveet miehet just noin miettii. Sullakin ilmeesti lähinnä oman käden apu.

"ap"
[QUOTE="vieras";28444766]Naiset haluaa nimenomaan sitä että miehillä tulee mieleen nussiminen.[/QUOTE]

Öö, mutta miksi? Etenkin jos on jo mies? Ja haluuko ees sitä unelmien miestä noin yrittää valloittaa?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28444772]Jaa. Mä kyllä tykkään näyttää hyvältä. Vähän fiiliksen mukaan. Joskus voi olla piukat farkut ja korkkarit, joskus minihame (ei kuitenkaan superlyhyt). Mut emmä usko, että terveet miehet just noin miettii. Sullakin ilmeesti lähinnä oman käden apu.[/QUOTE]

Antaisitko sinä muuta apua kun kerran kiusaat miehiä?

"Maca"
No sitähän ne haluaa. Ei kai kukaan nyt muuten kivuliailla kengillä opettele kävelemään, kuin näyttääkseen seksikkäältä.
Piukat pöksyt on kyllä mullakin, vaikka on kokoa 42. Mutta jalassa on useimmiten kumpparit, mutta taitaapa nekin jollekin fetissiksi kelvata.

"vieras"
[QUOTE="ap";28444776]Öö, mutta miksi? Etenkin jos on jo mies? Ja haluuko ees sitä unelmien miestä noin yrittää valloittaa?[/QUOTE]
Kyllähän miehetkin haluaa näyttää hyvältä sen takia että naiset katselisi, vaikka on varattu.

"ap"
Kenelle tulee korkokengistä ja farkuista mieleen nussiminen? Pukimiahan ne vain ovat. Kannattaisikohan ap:n kokeilla vaika masturbointia, että saisi nuo ajatukset mielestään.
No sitä kyllä tulee tehtyä. Ja eihän ne oo pelkästään ne kengät ja farkut. Ne kengät vaan nostaa pepun ylös ja kun on piukat farkut, niin siinähän tulee ajatus että tuossahan on herkkupeppu millin kankaan alla vaan...

"Yksvaan"
[QUOTE="vieras";28444788]Kyllähän miehetkin haluaa näyttää hyvältä sen takia että naiset katselisi, vaikka on varattu.[/QUOTE]

No kenties, mutta mahtaako naiset ajatella niin usein just nussimista. Miehet miettii heti kun näkee jotain tommosta. Eikä miehet kyllä yleensä korosta kroppaa tolla tavalla. Olishan se hassua.

Sara_Hki
No senverran tota persettä tulee treenattua että mieluummin näytän pantavalta kuin katiskalta.
Vaikka mullakin on ihan ok kroppa, niin en mä kyllä ihan ymmärrä miten jotkut pukeutuu. Siis omahan se on asiansa, mut emmä kyllä tunne yhtään parisuhteessa olevaa yli 20-vuotiasta, joka vetäis kaupungilla arkena 10 sentin koroissa ja superpiukoissa farkuissa tai minarissa. Viihteellä voi olla hiukan seksympääkin, mutta rajansa silloinkin.

Vierasmies
Kyllä tossakin tuli vaikka mitä ajatuksia mieleen ku kävin Sellossa ja siellä oli yksin superhot nuori typy. Ei ollut korkkareita, mutta silti oli pylly pystyssä kuin suorastaan anoen munaa. Vaaleet piukat housut jalassa ja läpi näkyi punaiset pienet pikkuhousut. Voiko suorempaan olla seksuaalinen?

Ja ei siis kyseessä ollu ees mikään teini vaan ihan joku 22v tyttö.

En kyllä pukeudu noin, mutta varattuna naisena sanon että siitä huolimatta että mulla on jo oma rakas mieheni on kiva tietää että on muidenkin mielestä vielä ihan haluttava juurikin katseista ymv. Katseet ei ketään kuitenkaan satuta :) ja jos taas mun miestä katsellaan niin olen vain entistä ylpeämpi että juuri minä olen hänet haaviini saanut.

Keppana
En kyllä pukeudu noin, mutta varattuna naisena sanon että siitä huolimatta että mulla on jo oma rakas mieheni on kiva tietää että on muidenkin mielestä vielä ihan haluttava juurikin katseista ymv. Katseet ei ketään kuitenkaan satuta :) ja jos taas mun miestä katsellaan niin olen vain entistä ylpeämpi että juuri minä olen hänet haaviini saanut.
Juu ymmärrän. Mutta ei kai sitä ollakseen haluttava, pidä pukeutua ihan miten vaan. Seuraava askel olisi se, että menis nettiin pyllistelemään ihan alastomana. Sitten vasta haluttava oliskin.

"jjj"
Mun mielestä korkokengät ja tiukat farkut ovat ihan normivaatteita. Ajatella, että jollakin herää halut peruspukeutumisesta! Ei kannata mennä Baltian maihin, voi tulla vielä joku kestoerektio...

• Tykkää
Reactions: maamis
kiusanhenki
[QUOTE="jjj";28444891]Mun mielestä korkokengät ja tiukat farkut ovat ihan normivaatteita. Ajatella, että jollakin herää halut peruspukeutumisesta! Ei kannata mennä Baltian maihin, voi tulla vielä joku kestoerektio...[/QUOTE]

Eikö miehet missään vaiheessa tule kalsareihin, jos tarpeeksi ärsykettä pukkaa?

dddd
onneksi tämä lättäperseeni on äärimmäisen epäkiihottava, tästä leveästä lantiosta puhumattakaan :D
voi olla vaikka miten tiukat farkut jalassa, eikä tule trolleille sänkypolkat mieleen
Vakavasti ottaen, onko nämä itseinho/itsensä alentamisviestit vitsejä vai oletko ihan tosissasi? Kirjoitat suht "usein" kuinka olet milloin mitäkin neg. mielessä.

Juu ymmärrän. Mutta ei kai sitä ollakseen haluttava, pidä pukeutua ihan miten vaan. Seuraava askel olisi se, että menis nettiin pyllistelemään ihan alastomana. Sitten vasta haluttava oliskin.
Ei tietenkään, mutta kyllä farkut ja korkokengät luen vielä säädylliseksi pukeutumiseksi kuitenkin (riippuu tietysti kengistä ja housuistakin vähän). Hädintuskin peppua peittävä minihame / läpinäkyvät vaatteet erikseen. Tottakai ihminen yrittää pukeutua itselleen edustavalla tavalla ja joidenkin mielestä se itseä edustava tapa on tiukat vaatteet ja naiselliset korkokengät.. Mulle se on enemmänkin rohkea värien käyttö ym ja mukavuus on tärkeä, mutta varmasti tämä minunkaan tyylini ei kaikkiin pure. Uskon että ap:n ajatuksia voi tulla oli nainen pukeutunut miten tahansa, kunhan vähän näkee sitä vartalon muotoa niin ei ole vaikea arvata mitä sieltä vaatteen alta löytyy..

Yhteistyössä