Hakutulokset

1. Morticia

Mistä imetysvaatteita järkevään hintaan?

Mitäs kokoa sä sitten etsit? Minä oon ihan kivoja löytänyt Huutiksesta. Nyt katselen imetysvaatteita Briteistä, alennusmyynneistä saa edullisesti eikä postikulut Suomeen oo mitkään mahdottomat.
  2. Morticia

Äidit 40+

Heissan! Minäpä myös ilmoittaudun tänne. Käväisin maanantaina 18. pv Kättärillä urakoimassa sellaisen 4 tunnin rupeaman jonka päätteeksi (minuutin ponnistusajan jälkeen) pieni Viivi-neiti näki päivänvalon. Neidin LA oli 21.7. joten aika hyvin aikataulussa tyttö oli. Lapsi on meidän toinen...
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hitto, kirjoitin pitkät jorinat ja klikkasin väärää nappia, sinne meni..... otan uudelleen joku toinen kerta. Sara, täällä on tuo 40+ äidit jonne ajattelin ilmoittautua, tuntuu vain olevan kovin hiljainen paikka sekin. Tässä linkki...
  4. Morticia

Mitä kastetilaisuuteen viedään lahjaksi?

Mun mielestä vois ihan kysyä olisko jotain mitä vauva oikeasti tarvisi. Jos ei halua kysyä niin sitten jotain vähän laadukkaampaa vaatetta esim. Meidän esikoinen sai paljon koruja jotka mun mielestä on ihan turhia pikkuvauvalle, enemmän tykkäsin vaatteista kun oli just erikosempaa eli esim...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kiitos putunen. On tuo niin ihana, mutta mä oonkin ihan puolueellinen. :) Eka yö kotona meni hienosti lasten osalta, mä itse en vaan saanut nukuttua jostain syystä. Ja aamulla alkoi kollotuttaa eli ne hormoonit vissiin alkaa nyt myllertää. Jostain syystä turvotus on lisääntynyt hurjasti...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kiitos onnitteluista. :) Tässäpä neiti vajaan 2 vrk ikäisenä.
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Täällä ollaan taas. :) Meille syntyi pieni (no, ei niin kovin pieni) tyttö maanantaina 18. pv klo 16.02, neidin strategiset mitat olivat 3950g ja 51cm, py 36cm. Supparit alkoivat säännöllisinä n. klo 12 ja sairaalassa oltiin n. klo 15. Olin 8cm auki kun päästiin saliin enkä sitten ehtinyt...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi, onnea kilotolkulla Tupuna. Ihanaa että synnytyskin oli tuon verran helppo. :) Nyt vain sitten jäädään odottelemaan kuvaa pikkuisesta. Mä oon niin kipeä että välillä en meinaa päästä liikkeelle... en ymmärrä miten ihmeessä tuo vauveli tuolla kalvaa lantiota mutta sattuu...
  9. Morticia

40+ so what wol.12

Mur-murin dippailuja kurkkimassa.... Mä NIIN pidän peukkuja, samoin kuin kaikille muillekin haamuilijoille. Synttärionnittelut Ottikselle!
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä täällä jännään jo sun huomisia dippailuja. Kai sä dippailet vielä lisää? ON: ei mitään synnytykseen viittaavaakaan. Pari hassua kunnolla kipeää supparia tulee päivässä ja se siinä. Enää ei jaksa sekstaillakaan, saunominen tökkii enkä viitsiä alkaa siivoilla kun ti tulee siivoojat. Joten...

Yhteistyössä