Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi kulta muru mur-mur!!!! Tuohan on ihan selvä plussa. Voi että miten oon onnellinen sun puolesta, toivon sydämestäni että pikkuinen tarraa nyt lujasti kiinni ja pysyy kyydissä sen 9kk.
  2. Morticia

Miltä kuulostaa, voisikohan minulla olla AD/HD ?

Ihan minulta kuulostat ja mulla on diagnoosi. Ja elämä kyllä helpottui lääkityksen myötä. Lekuriin siis vaan heti kun pystyt.
  3. Morticia

mammavaatteet?

Suosittelen myös Brittien verkkokauppoja, ihania mammavaatteita!
  4. Morticia

Saako teillä lapset ottaa itsekseen evästä kaapista?

Ei saa, ainaakan vielä. Lapset 2v. ja 10v. ja huonosti syövät ihan ruoka-aikoinakin joten mä huolehdin niiden ruuat ja välipalat etteivät pääse napostelemaan herkkuja ja kaikkea epäterveellistä ruokien välissä. Toki isompi käy itse ottamassa kaapista kun sanon että välipala-aika, otatko sitä tai...
  5. Morticia

mammavaatteet?

Suosittelen tilaamaan nettikaupoista. En oo itse löytänyt kun HenkkaMaukasta ja Stockalta. Huutiksesta saa myös tosi hyviä mamma- ja imetysvaatteita, kannattaa kurkata sinnekin. Siellähän on äitiysvaatteille ihan oma osiokin.
  6. Morticia

Imetystyyny

Mun mielestä se oli ihan hyvä hankinta. Itse tykkään sellaisesta tukevammasta joten tälle toiselle vauvalle ostin just DooMoo Buddy imetystyynyn. Esikolla oli sellainen hernesäkkiä muistuttava löysä lötkö josta en tykännyt yhtään.
  7. Morticia

Huutonetin luotettavuus

Komppaan edellisiä, eli kannattaa ostaa sellaisilta joilla on paljon positiivista palautetta. Itse oon myynyt ja ostanut siellä jo useamman vuoden enkä oo joutunut pettymään kun yhteen myyjään jonka tuote oli kuvailtua paljon huonompikuntoinen kun sen kotiini sain.
  8. Morticia

Päivän asu?? Isokokoiset naiset hoi!

Saahan noista blogeista kivasti vinkkiä itsellekin.... En kyllä sellaisissa blogeissa kauheasti käy kun itse oon pyöreä ja "vanha" (42) :D ja muotibloggaajat yleensä kakaroita ja laihoja. Itselläni on 5 blogia mutta yhdessäkään en omia releitäni esittele.
  9. Morticia

Mistä kertoo jos lepopulssi on 80 paikkeilla?

Eipä se juuri mistään muusta kun ehkä huonosta kunnosta. Itse oon tosi laiska kuntoilemaan ja lepopulssi on sellane 75-80. Normi lepopulssihan on tuossa 60-80 hujakkeilla, oikein hyväkuntoisilla saattaa sitten olla reilusti alle tuon 60:kin.
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ei meitä oo siellä kun 6, tosi pieni porukka siis.
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi mur-mur, mä NIIN pidän peukkuja että siellä olis tiukasti matkaan tarraava pikkuinen. En muista milloin oon viimeksi mainostanut meidän Facebook-ryhmää. Mutta jos siis joku joka ei sinne vielä kuulu, halua liittyä niin laittakaa mulle yksäriä. Ainoa "haittapuoli" tuossa on että minut...
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Huh, mustikanperkausta, yäk! Mä oon laiska ja ostan mustikkaämpärillisen siskon kaverin vaimolta, hän on yleensä ollut kovin siisti poimija joten ei tarvi kun nakata pakasterasioihin. Punaherukat pitäis jaksaa käydä keräämässä ja näyttää tulevan vähän myös mustaherukkaa ja karviaista vaikka...
  13. Morticia

2,5-vuotias haluaa nukkua omassa huoneessa

Mä olisin kovin onnellinen jos tuo 2v3kk ikäinen esikoinen suostuis menemään omaan huoneeseensa nukkumaan. Vähäksi aikaa saatiinkin neiti sinne ja nukkui hyvin sellaisessa jatkettavassa 80cm leveässä sängyssä sekä päikät että yöunet. Sitten jostain syystä alkoi monta kertaa yössä kamalasti...
  14. Morticia

Ristiäisvieraat vielä hämmästyy...

Musta kuulostaa hyvältä. Meillä oli ihan liikaa ekoissa ristiäisissä, syötiin varmaan viikko niitä jämiä pois. Jos jotain haluaa lisätä niin sen "pakkopullan", mutta tuskin sitä kukaan kaipaa. Meillä oli sellainen pullakranssi ja siitä jäi kyllä tosi paljon syötäväksi myöhemmin.
  15. Morticia

Uusavuton tässä moi!

Meilläkin esikoinen leikkii ihan kiltisti terkkarin huoneessa olevilla leluilla. Paitsi ekalla kerralla pelkäs kun vauvan sydänääniä kuunneltiin ja silloin piti ottaa viereen siihen tutkimuspöydälle. Jos epäilet että lelut ei riitä, ota jotain naposteltavaa hälle mukaan.
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Täällä porottaa aurinko taas, oli ihanaa kun ukkosti ja satoi oikein kunnolla. Kyllähän ne varmaan antaa vielä yhden neuvola-ajan, tai laittaisko sitte synnärille yliaikakontrolliin? Supparituulia ja tsemppiä sinnekin suuntaan. :)
  17. Morticia

4kk ikäinen nukahtaa vain viereen

Mä pelkäsin myös kääntyväni vauvan päälle mutta eiköhän sitä äidillä oo joku vaisto joka sen estää, jos siis ei ole humalassa / lääkkeissä kuten joku jo mainitsi. Yritin vauvaa ensin nukuttaa omassa sängyssä mutta kun piti imettää 3 tunnin välein (keskonen) ja vauva söi aina pitkään, oli...
  18. Morticia

Tänään kaupassa nähtyä...

On meidänkin muksu ollut kerran vaipassa ja teepparissa ostoskeskuksessa. Oli pakko puistoilun jälkeen käydä hoitamassa yks pikainen roinanvaihtotapaaminen ja neiti oli kastellut housunsa puiston uma-altaalla (eikä vaihtohousuja mukana). Otin sitten mieluummin ipanan mukaan kun jätin yksin...
  19. Morticia

missä menisi kaupaksi rattaat, turvakaukalo yms. (ei huuto.net)?

Vauvafoorumeilla oon saanut aika kivasti tavaraa kaupaksi, mm. vauva.info ja vauvapalsta.com
  20. Morticia

Kamalan näköistä kun mammat imettää julkisella paikalla

Öööö... en oo esim. yllä mainitussa. Jumbossa nähnyt ainuttakaan paljasta tissiä vaikka oon useammankin imettävän äidin kyllä nähnyt. Nykyään kun on varsin erinomaisia imetyspaitoja, -shaaleja ym. En mä itsekään tissit paljaana lastani missään imettänyt.

Yhteistyössä