Ristiäisvieraat vielä hämmästyy...

• Viestiketjun aloittaja juhlajärkkäri
  • Ensimmäinen viesti
juhlajärkkäri
...kun nimeksi lapselle ei kelvannut sittenkään se Pikku Myy.

Joo, ei tule lapselle nimeksi Myy. Tarjoiltavia olen miettinyt ristiäisiin ja kyselenkin nyt, riittääkö alla olevan listan mukaiset tarjottavat?

Täytekakkua
Voileipäkakkua
Tiikerikakkua
Cocktailpiirakoita ja munavoita
Pikkuleipiä, keksejä tms. kaupasta.

Jos jäit jotain kaipaamaan, niin mitä? Toiveena on, ettei ihan hirveästi tehtäisi liikaa tarjottavia ettei niitä sitten tarvitse syödä pois myöhemmin.

Musta kuulostaa hyvältä. Meillä oli ihan liikaa ekoissa ristiäisissä, syötiin varmaan viikko niitä jämiä pois. Jos jotain haluaa lisätä niin sen "pakkopullan", mutta tuskin sitä kukaan kaipaa. Meillä oli sellainen pullakranssi ja siitä jäi kyllä tosi paljon syötäväksi myöhemmin.

"mie"
just hyvin :) pullaa ei monestikkaan mee, mut voihan sitä tietty vähän olla jos siltä tuntuu. mä lisäisin jonku ihanan juustokakun/hyydykekakun, ne on ihania ja harvoin niistä paljon jää. toki jos täytekakku on iso niin sitä ei tartte :)

riittää
Ihan riittävästi on, tosiaan joku tuosta pullasta sanoi, varsinkin jos vanhempaa väkeä on tulossa niin pulla saattaisi tehdä kauppansa :) Mutta hyvin riittää noinkin!

Hyvältä kuulostaa, vara valita. :) Kaikkea ei ainakaan itellä tulis ees otettua, ku ei jaksais. Eka ottaa voileipäkakkua ja coctailpiirakkaa, sitte viipaleen kakkua ni se riittäis mulle oikein hyvin.

..
Mun mielestä suolaista on riittävästi ja tiikerikakku maistunee niille vanhemmille vieraille. Tekisin jonkun toisen herkullisen makean kakun/piirakan täytekakun lisäksi. Juustokakku/mokkapalat/suklaakakku tms.

Yhteistyössä