Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Nyt Tupunan suuntaan paaaaaljon supparituulia! Kyllä minäkin ihan kiitettävästi saan ravata pissalla taas näillä viikoilla, vauveli kun painaa rakkoa niin "mukavasti" nyt laskeuduttuaan ja kiinnityttyään. Just käytiin Hobby Hallista keittiönverhoja hakemassa ja jouduin käydä kolmasti vessassa...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tsemppiä, Muksuja3, ei varmasti oo herkkua muuttaa näillä helteillä, saatikaan muuttaa ja olla raskaana samaan aikaan. Ihanaa että masukilla oli ultrassa kaikki hyvin. :) Täällä on parina aamuna saatu herätä hyvin iloisen taaperon jutusteluun, mikä on harvinaista kun yleensä tuo esikoinen on...
  3. Morticia

Tulossa pikahäät 2kk kuluttua ja mitä paksulle bertalle päälle sinne?

Kurkkaa täältä: Misura Oy - Sinun tyylisi koossa 42-62 Kauniita ja muodikkaita vaatteita jumalaisille, XL-kokoisille naisille
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onpas Olgan masuasukki reilun kokoinen. Toivotaan ettei kovin pitkää aikaa enää masussa halua kasvaa. Mä oon kyllä edelleen asennoitunut siihen että yliakaa mennään ja reilusti, vaikka toki joka päivä kuulostelenkin "oireita" ja toivon että josko nyt.... Mä oon myös ihan hiilenä aina välillä...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä kävin kurkkaamassa ja näyttäis siltä että Rammsteiniin on liput jo myyty loppuun. Että enpäs pääse tälläkään kertaa. :(
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tsemppiä Leialle kipsin kanssa elelyyn. Ei ole muutenkaan herkkua pitää kipsiä näin kesäaikaan, saati sitten olla raskaana samalla. Kittyblue, mikäs konsertti eilen olikaan? Iron Maiden? Kyllähän sun kroppa varmaan on musaa jonkin verran vaimentanut, vaikka vauva olis sen kuullutkin...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Täällä on kyllä vähän hiljentynyt taas... toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin. Tuolla nuo kaks nyt loiskii pihalla. :) Tai Pipa loiskii ja mies löhöää viltillä lukemassa iänikuisia autolehtiään. Mä nautin omasta rauhasta yllättävän touhuilupuuskan merkeissä; riivin parit verhot ikkunoista...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tavallaan harmi kun on niin yksilöllistä tää kropan toiminta, olis helppoa jos vois sanoa esim. että limatulpan irtoamisesta menee vaikkapa 12-24 tuntia siihen kun synnytys käynistyy.... Mutta oon kyllä huomannut että saattaa mennä viikkojakin, samoin tuosta kiinnittymisestä on kerrottu. Eli ei...
  9. Morticia

Pienyrittäjät! Mitä teette paljon sairastavan työntekijän kanssa?

Työterveyteen selvitykseen, jotain siinä taustalla aina on jos paljon on pois (oikeasti sairas, huono työilmapiiri tms.)
  10. Morticia

missä ajassa huutiksessa ostajan tulisi ottaa yhteyttä

Viikon mä oon yleensä odottanut, sitten uudelleen myyntiin.
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Neuvolassa taas käyty, tässä tämän päivän kuulumiset: rv 38+0 paino +1478/vko (KÄÄK!!! En syö enää mitään ennen synnytystä.) RR 138/89 pissa puhdas rt, kiinnittynyt syke 130 Vähän ihmettelen kun esim. vauvan syke on eri kun mitä terkka mulle sanoi, samoin oma RR. RR-lukema voi tosin...
  12. Morticia

mummot synnärille ketjusta tuli mieleeni..

No mä olin ainakin väsynyt kotiuduttuani kun 2 viikkoa olin nukkunut sairaalassa tosi huonosti ja kotonakin piti vielä vauvaa syöttää 3 tunnin välein kun oli keskonen. En totisesti kaivannut ketään siihen pällistelemään, sama sitten olisivatko keittäneet sumppinsa itse tai ei. Rauhassa haluan...
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä oon kerran värjännyt tän raskauden aikana, useammin esikoista odottaessa kun silloin ei ollut vielä puhetta siitä että ei olis hyväksi. Aion värjätä vielä kerran ihan kestovärillä kun harmaat pukkaa taas läpi (juu, vanha mikä vanha :D). Kulmat ja ripsetkin ajattelin värjätä että on vähän...
  14. Morticia

Yritin laittaa pojan vaatteita kirpparille huonolla menestyksellä.....

Mä tulin uudelleen raskaaksi kun aloin myydä lapsen vaatteita ja omia imetys / odotusvaatteitani. Ihan hyvin oon kirppiksellä saanut lastenvaatetta kaupaksi mutta oon kyllä laittanut tosi halvalla menemään, tyyliiin euron pari / vaate (merkkivaatteesta esim. Gant enempi tietysti).
  15. Morticia

Mitä ajatuksia sussa herättäisi jos kauppakeskuksessa näet taaperon valjaissa?

Pitäisin ihan fiksuna äitinä. Meiltä löytyy samanlaiset mutta en ole vielä itse niitä käyttänyt kun neiti pysyy toistaiseksi kiltisti isin ja äidin kannoilla isommassakin paikassa.
  16. Morticia

annatteok vauvan sinne hoitajille vauvalaan vai pidättekö itsellä siellä huoneessa?:)

Kättärillä ottivat hoitajat omasta aloitteestaan yhdeksi yöksi että sain nukkua. Meillä oli sellanen parin viikon sairaalareissu (ensin minä päivystyksessä ja sitten synnytyksen jälkeen neidin keltaisuuden takia osastolla) jonka aikana en juurikaan saanut kunnonlla nukuttua, joten hoitajat...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulla palaa täällä käämit kun mistään kaupasta en löydä uusia tutteja meidän Tommee Tippee - tuttipulloihin. Tosin Lastentarvikkeessa en ole vielä käynyt, jospa siellä olis. Tai sitten pitää tilata netistä kun saan ekat äippärahat 17.pv. Haluan ehdottomasti nuo pullot vauvalle käyttöön koska...
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ihanan viileää on kyllä, meillä mittari näyttää +17 ja on pilvist mutta ei sada. Tykkään! Yöllä en saanut siltikään nukuttua vaikka välillä meinas vähän jopa palella pelkällä pussilakanalla, on tuo lantionseutu sen verran kipeä ja supista aina kun liikahtaa. Mulla on ollut sekä Glamourmomin...
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Muksuja3, muistan kyllä että se aika alussa mateli ihan uskomattoman hitaasti. Nyt tuntuu että oikeasti tää raskausaika on mennyt kun siivillä... tähän saakka. LeiaK, toivotaan että nuo arvot paranee. Vaikka eipä sulla mitään estettä käynnistykseenkään ole kun oot jo noin isoilla viikoilla...
  20. Morticia

Minkä ikäisenä lapsesi alkoi juomaan kahvia, jos siis ylipäänsä sitä juo?

Meidän 10v. ei kahvia juo eikä edes halua, ei myöskään teetä. Nuorempi on 2v. enkä sillekään kyllä tarjoa enkä anna pyytäessäkään vielä moneen vuoteen. Itse oon ihan hirveä kahvitratti normaalisti (en nyt raskaana ollessa) ja sain ensimmäisen kerran kahvia vissiin jo reilun vuoden ikäisenä...

Yhteistyössä