Imetystyyny

• Viestiketjun aloittaja "viivi84"
  • Ensimmäinen viesti
"hei"
Mulla oli imetystyyny ja kyllä tykkäsin käyttää sitä. Helposti sai hyvän, rennon asennon eikä tullut hartiat kipeiksi niin kuin normityynyjen kanssa.
Mun oma oli itsetehty, puolikaaren muotoinen ja sisällä styroxrakeita. Niin ja pestävä irtopäällinen tyynyssä

"vieras"
Ostin Doomoo Softyn ja tarpeellinen on ollut. Ensimmäiset kuukaudet käytin imettäessä kunnes poika alkoi olla sen verran iso ettei tyyny enää ajanut tarkoitustaan. Tyyny on kuitenkin ollut hyödyllinen nyt kun poika opettelee istumaan ja istuminen on vielä vähän haparoivaa. Tyyny antaa mukavasti tukea.

Ite en tarvinu.. Ihan tavallista tyynyä käytin ja joskus nappasin jonku sohvatyynyn kans, jos tuntui, että on hankala asento...Hyvä puoli tässä oli se, että tyynypinon sai helposti korkeaksi tahi matalaksi riippuen siitä, millaisessa asennossa halusi imettää..:)
Joskus mulla oli taiteltu täkki "imetystyynynä"... Vastasyntyneenä vauva oli helppo nostaa omaan petiinsä sen täkin päällä, jos nukahti tissille (ei herännyt siihen, että kylmä lakana osui poskea vasten, kun sai samalla alustalla koisia)..

En aio varsinaista imetystyynyä hommata tulevaisuudessakaan, jos lisää lapsia siunaantuu..:D

halipupu harmaana
Mulla oli myös imetystyyny kuopuksen kanssa ja hyvä oli. varsinkin jos on pienet rinnat, niin tyynytstä on iso ilo. Ilman tyynyä en pystyny imettämään kuin makuulla ja se käy pidemmän päälle hankalaksi ja varsinkin jos on toinen lapsi kuvioissa mukana.

"katti"
Heh, mä olen tällä kuopuksella käyttänyt JÄTTI-IHAA- pehmolelua imetystyynynä :D On sopivan muotoinen ja vauva menee siihen Ihaan "syliin" sopivasti :D

No joo, esikoisella oli Mollavauvan imetystyyny ja tykkäsin siitä kyllä myös..

Yhteistyössä