Mistä imetysvaatteita järkevään hintaan?

Huuto.nettiä selattu, ihan mahdottomia kokoja tarjolla joten se on nyt vain seurannan alla.

Mistä nettikaupoista / liikkeistä olette itse löytäneet järkevän hintaisia imetystoppeja, t-paitoja, 3/4-hihaisia tai pitkähihaisia paitoja? (Toiveena olisi muitakin värejä kuin valk. musta tai harmaa).

Boob-malli ainakin on hyvä, mutta tajuttoman kallis.

Harmillisesti minä ja ompelukone ei olla hyvä yhdistelmä.. :D

Kelpaa toki käytetty, just nyt vaan oli tarjolla kokoa L -> niistä mitkä olisivat kiinnostaneet.

Paikallisilta kirppiksiltä olen muutaman löytänyt, mutta sitten ollut sellaista tahraa etten menisi vannomaan saisinko puhtaaksi ja pitäisi kehdata kyseisissä vaatteissa kulkea ihmisten ilmoilla :)

neljän äiti
Mulla ei oo ikään ollut yhtään imetyspaitaa ja hyvin oon pärjännyt. :) joskus käyttänyt niitä raskausajan masutuubeja paidan alla kaupungilla, ettei selkä paista kun julkisesti imettää.

Mallista riippuen S-M, pidemmällä helmalla (saadaan jäljelle jäänyt vatsa piiloon.. puh.)

Briteistä viimeksi tilasin imetysliivit.
Liekö aika palata heidän markkinoille, tarjonta mallistoissa ainakin on moninkertainen Suomeen verrattuna vaikka tännekin tuodaan nykyään paljon vaatteita ulkomailta.

Nyt kun selailin enempi, Bebesillä näytti olevan kyllä ihania vaatteita... ainakin liivejä tarjolla.

Ihanaa kun löytyy viimeinkin muutakin kuin puuterinvärisiä mummoliivejä tai tylsän harmaita ei-minkään-näköisiä toppeja :)

Eipä täs auta kuin käydä paikallisis liikkeis vielä kiertelemässä, kiitos vinkeistä! :)

Yhteistyössä