Kiitos
Minttu2011 :kiss:. Käsi on varmaan jo vähän parempi
. Meidänhän pitikin nyt sit jatkaa tätä plussakuuta
.
Pikkutirri Kiitos :hug:. Ovis osuu ensi viikon maanantaille jos on tavalliseen aikaan. Eli ennen lomaa pitäis pupuilla, mutt luulen, ett ensi vkl:n jutut miestä vähän toimintaan innostaakin.
Mafinka Kiitos onnitteluista :kiss:. Voi kurjuuksien kurjuus, että tänään antoi sit testi negan :headwall:. Hitsi ku minäkin ehdin niin innostua ja onnellistua :ashamed:. Olen niin pahoillani :hug:.
Oliivitar Kiitos, kiitos
. Ei tätiä sinne, eiiiiiiiiiiii :headwall:, mä en suostu. Viivalle vahvenemista :heart:.
Ninni69 Kiitos kaunis onnitteluista :kiss:. Kurja tilanne teillä tuo :hug:. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutt vauvaprojektin alussa meillä oli lähes sama homma. Mies ei meinannut millään 'tulla'. Seisoi siis kyllä ja kovastikin, mutt jännitti niin, ett ei lauennut iisisti ollenkaan. Pari kolme kiertoa ku meni ja hän näki, ett eihän me just siitä lastista raskaaksi tullakaan, niin alkoi helpottaa. Sun pitänee jotenkin nyt hämätä häntä, ett sekoaa sun kierrossa niin, ettei osaa päiviä laskea, eikä siten jännittääkään.
Jossain vaiheessa kun mun alkoi olla vaikea saada miestä petiin ku pihtaili, lopetin tosiaankin kertomasta, ett olis oviksen aika ja vaan viekkaudella kampesin häntä sänkyyn. Viime kierrossakaan en kertonut, mutt kyllä se viimeisen vuoden ajan on niin raadollista tämä homma ollut, ett olen vaan ilmoittanut, että: "Nyt pitäis.."