40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Pikkutirri, kiitos :). Paha ikä vauvan saamiselle, mutt jospa se mun isosiskon onni minuunkin tarttuisi :heart:.

mur-mur rakas, jos huomenis (tänään) päivittelet, niin olis kiva jos muistaisir mun vuosiorenkaani :kiss:.

ÖTYÄ IHUNAT!!!
JA MITÄ IIIHKUJA UUTISIA TÄÄLLÄ ONKAAN!!!!!:heart:
MUR MUR, MAFINKA JA OLIIVITAR!!! OOOONNNNEEEEAAAAA!!!!!!!! VOIKO TÄÄ OLLA TOTTA?????
VAI NÄÄNKÖ UNTA?? 3 PLUSSAA SAMANA PÄIVÄNÄ TÄÄLLÄ!
NYT ON SE MEIDÄN PLUSSAKUU!!! JEEEEE!!!!!
OLEN NIIN SANOMATTOMAN ONNELLINEN KAIKKIEN PUOLESTA!!!!!!
PYSYVÄÄ PLUSSAA TEILLE TOIVOTAN JA AAMULLE VAHVISTUVIA VIIVOJA!!!! WAU!!
OLEN KOKO PV TEHNYT KEITTIÖN TYHJENNYSTÄ JA REMONTINALUSJÄRJESTELYJÄ ETTEN OO EHTINYT KONEELLE ENNENKU NYT, AIEMMIN KATOTTIIN MIEHEN KANS MURPHYN KUVA, NYT LUIN VIESTIT JA EN JAKSA ENEMPIÄ!
HUOMISIIN TAI SIIS AAMUUN, HYVÄÄ YÖTÄ KAIKKI IHUNAT!!!! LOVE YÖU!:heart:

Ottis: ei ollenkaan paha ikä vauvan saamiselle!!!!=) Mehän ollaan naisia parhaassa iässä!!!!

Ja nyt lähette viettää miehen kanssa sinne etelään ihan rakkaus lomaa...sellasta kuherruskuukautta ni se ja aurinko saa hormonit hyrräämään ja hyviä munasoluja kasvamaan!!! Mites sulla se matka sattuu ovikseen nähden????

Viimeksi muokattu:
Ottis Ihanaa syntymäpäivän aamua :flower:

Tänään juhlitaan Ottista

Minttu2010 Kyllä minun "plussa" oli ihan normi roskishaamu, kivahan se oli hetki haaveilla

Tänään tikutin liuskoilla negan :D - tätsy on taas vaan muuten myöhässä - hormoonit :D

Oliivitar ja mur-mur punaviivan vahvistumista

Nyt kahviaamiaiselle ja neidin kanssa lenkille :wave:

Ottis Hyvää Syntymäpäivää!!! :heart:

Mieleeni on painunut kuvaus joutsenperheestäsi

Mafinka :hug: Pahus :'( tuo sinun roskishaamu oli kyllä pysäyttävä! Tätihän ei ole vielä tullut? Keppiä sille :stick: ja plussasätehiä sulle

Omassa dippauksessa ei tapahtunut muutosta :( Samanmoinen viivanpaikka, nyt kyllä juiliikin masussa aika lailla... Tätihän se siellä... kait :headwall:

Mur-murin Hienoa punaista viivaa odotellessa =)

• Tykkää
Reactions: Mafinka
ONNEA OTTIS !HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ !!!!
ONNEA MYÖS KAIKILLE PLUSSANNEILLE !!!!!:heart::heart::heart:
Sitten ON:Taas sain heittää hyvästit plussalle tällä kierrolla. Mä oon niin pettynyt, vaikka mulla ihanan huomaavainen mies onkin, mutta... Sille iskee paniikki silloin kun vois tärpätä ja sitten siitä ei tuu mitään... Tää on jo ties kuinka mones kerta kun näin käy !!!!! Kun ei seiso niin ei seiso. Lääkärikin on hälle sanonut, että ongelma vaikuttaa enemmän psyykkiseltä kuin fyysiseltä. Miten armaani suostuisi terapiaan jossa kaikki mahdolliset asiat voisi käydä läpi ??? Jotta pääsisi tasapainoon itsensä kanssa niin ettei lapsuus enää heijastuisi siinä että kokee itsensä yhä arvottomaksi... :( oon jostain syystä hirveän usein ajatellut että olisinpa vaan exän kanssa jättänyt ehkäisyn pois... Vaan olisiko mulla nyt sitten nykyistä miestä puolisona, kun olisi pitänyt ottaa koko paketti... Voi äly mitä vuodatusta ! Mutta kun mua niin surettaa että kyyneleet tulee silmiin !!!:':)'(

Ninni69 Voi sinua! Vielä se hetki sinulle/teille koittaa, usko pois! Toivotaan että miehesi pääsee ongelman ylitse, prosessi tulee kyllä vaatimaan sinulta kärsivällisyyttä kovasti ... rakastathan kuitenkin häntä! Älä mieti menneitä ja jossittele, kun tehtyä ei saa tekemättömäksi, vaan nauti nyt elämästä ja ihanasta parisuhteestasi, vaikkakaan kaikki ei nyt ihan natsaa kohdilleen! Hyvä kuitenkin että voit täällä purkaa tuntojasi, helpottaa varmasti .... Iso halaus sinulle :hug:

Ninni69! :(Voi surku, ootko koittanut olla puhumatta miehellesi asiasta etukäteen vai onks hän selvillä ovulointiajankohdasta? Meillä myös oli samanlaisia ongelmia kun kerroin miehelle etukäteen niin hän sanoi että senvuoks ei seiso kun tulee suorituspaineita. Juu, sitte vaikka itse tiesin kun tikuttelin että milloin on ovis, pidin asian omana tietonani niinkauan kun simpat oli sisällä. Sit vaan makoilin sängyssä jonkuu aikaa etten heti pompannut pystyyn... Kerranhan tuo jo onnistui joten oon positiivisella mielellä toisenkin tärpin suhteen. Pitää nyt vaan elää silleen ettei stressaa asiasta... se kuulemma vaikeuttaa tärpin saantia.
No onnea uuteen kiertoon joka tapauksessa!

Hyvää alkanutta sunnuntaita ja MUR MURIlle vahvistuvaa viivaa!!!!
Minä alan kattelee päivystävän eläinlääkärin numeroa kun meidän tyttökoiralla on kaks märkivää haavaa leuassa. Pakko käyttää ettei mee pahemmaks. Oma käsi edelleen turvoksissa... eihän se parane kun koko päivän eilenkii piti hommia tehdä! Tänään koitan ottaa lunkimmin (helpommin sanottu kuin tehty!)

Ottis
Kiitos Minttu2011 :kiss:. Käsi on varmaan jo vähän parempi :confused:. Meidänhän pitikin nyt sit jatkaa tätä plussakuuta ;).

Pikkutirri Kiitos :hug:. Ovis osuu ensi viikon maanantaille jos on tavalliseen aikaan. Eli ennen lomaa pitäis pupuilla, mutt luulen, ett ensi vkl:n jutut miestä vähän toimintaan innostaakin.

Mafinka Kiitos onnitteluista :kiss:. Voi kurjuuksien kurjuus, että tänään antoi sit testi negan :headwall:. Hitsi ku minäkin ehdin niin innostua ja onnellistua :ashamed:. Olen niin pahoillani :hug:.

Oliivitar Kiitos, kiitos :). Ei tätiä sinne, eiiiiiiiiiiii :headwall:, mä en suostu. Viivalle vahvenemista :heart:.

Ninni69 Kiitos kaunis onnitteluista :kiss:. Kurja tilanne teillä tuo :hug:. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutt vauvaprojektin alussa meillä oli lähes sama homma. Mies ei meinannut millään 'tulla'. Seisoi siis kyllä ja kovastikin, mutt jännitti niin, ett ei lauennut iisisti ollenkaan. Pari kolme kiertoa ku meni ja hän näki, ett eihän me just siitä lastista raskaaksi tullakaan, niin alkoi helpottaa. Sun pitänee jotenkin nyt hämätä häntä, ett sekoaa sun kierrossa niin, ettei osaa päiviä laskea, eikä siten jännittääkään.

Jossain vaiheessa kun mun alkoi olla vaikea saada miestä petiin ku pihtaili, lopetin tosiaankin kertomasta, ett olis oviksen aika ja vaan viekkaudella kampesin häntä sänkyyn. Viime kierrossakaan en kertonut, mutt kyllä se viimeisen vuoden ajan on niin raadollista tämä homma ollut, ett olen vaan ilmoittanut, että: "Nyt pitäis.."

Kuulkaas Ihanat Muruset, ÄLKÄÄ nyt ihmeessä olko niin pahoillanne mun "roskishaamusta" sillä minähän tiesin sen jo ennen kuvan tänne laittoa että valmistaja ilmoittaa että testi voi muuttua virheelliseksi positiiviseksi testiajan jälkeen ja näin minulle kävi! Te olette kaikki niin ihania ja näytte iloitsevan toisen mahdollisesta raskautumisesta mutta ei tässä mitään hätää ole, oikeesti :D:heart::hug:

mur-mur:n testiä tässä innolla odottelen :heart:

Iso "tärppipuuhkaus" tänne kaikille :D

Mafinka sie olet aika POP =)

Ninni69 En ole kertonut laisinkaan miehelleni, että tikuttelen ovista, saati raskautta kaaauuuaaan ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä :LOL: Todennäköisesti ei taida toinen tietääkään, että se on mahdollista :D Tietää kyllä, että täällä kirjoittelen... Joskus jopa yrittää lurkkia olan yli, mutta saitti sulkeutuu silloin välittömästi :saint: Vauvasta yhdessä unelmoidaan, mutta minä hoitelenkin sitten loput... Toivon teille kovasti Onnea tässä yrityksessä :heart: komppaan Ottista :) Sekoita se miehesi mieli :kiss:

kiitos Ottis ja Minttu tuulahduksista. Niin kovin viime yönä pyörin ja mietin vauvaa... nimenkin jo valmiiksi ajattelin :heart: :ashamed: Aamu vain samanlaisella tuloksella (heräsin jo klo 6:rolleyes: ) ja masun juilimiset lyövät kyllä vasten naamaan :(

• Tykkää
Testiajalla..

..ja testiajan jälkeen n. 30min.

Joko..HCG laskee:(..TAI nuo Pregcheck liuskat EI vaan anna aamupisusta dipattuna miulle vahvaa viivasta:confused:..tietysti haluisin uskoa tähän toiseen vaihtoehtoon..

Ei jaksais lähteä ostamaan lisääkään tänään - v a i k k a, suunittelin sen digin ostamista..pelottaa nyt sitäkään dipata:ashamed:

Vertasin kyllä eilen aamulla dipattua Pregcheck-liuskaa tähän, tämän aamuiseeen..oli se tämän aamuinen pikkasen vahvempi..

Pitäis pysyä vaan samanmerkkisissä(mallisissa) testeissä koko ajan, eikä vaihdella..tuo eilinen Pregcheck-puikko vaan oli niiiiiin vahva noihin liuskoihin verrattuna ja nosti toiveita kovin..huoks

Ihan vaan tuli omaa napaa..

Mafinka ihunainen:hug::heart::kiss:

Oliivitar - miekin kepitän tätiä pois poikkeen..:stick:..ja ++++++++++++ tilalle!:heart:

Voi Ninni - tuo onhin vaikia ongelma:(..kovasti jaksuja siulle:kiss: ja miehelleis rentoisempaa, suo-ri-tus-pai-nee-ton-ta oloista:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Jesss :wave:, kyllä se siitä vahvistuu. Väri ainakin on mun mielestäni selkeämpi :heart:. Ihanaa :kiss:. Just sua ajattelin ku olin saitin sulkea, ett mitenkähän on käynyt testin. Kiitos ku laitoit kuvasen :hug:.

:heart: Hyvää syntymäpäivää Ottis!!:heart:

Mur-Mur: Ihanaa viiva on edelleen punainen , kyllä sinä nyt olet raskaana, Ihanaa!!:heart:
Paljon hyvää Onnea raskausaikaasi!! :)

Kaikille testaajille Onnea Plussatulosten suhteen!!:heart:

Oma napa_ Väsy painaa eilisen jälkeen, Ihanaa oli tyttöjen illassa:)....Koskakohan sitä uskaltaisi testata? :))

mahdotontako

mur-mur Meillä samat testit näemmä ollut käytössä, liuska ei näyttänyt minulla yhtään mitään mutta sinullahan on punaviivaa :D kyllä se Ihanainen vielä siitä vahvistuu :kiss: Minä kannatan tuota sinun ajatustasi että käytät samaa testiä koko ajan!

Ottis No onhan se kultainen tuo sinun ukkosi :heart:

Oliivitar ja pikkutirri Mutta eihän Teille tätsy ole vielä tullut kylään :) PUUUUUUUH!!!! :D

Minttu Jätäs tänään työnteko ja lepuutat sitä kättäsi jotta pääsee paranemaan...

Morticia :D

Ninni :hug:

Mahdotontako Raps, raps :)

Nyt pitäis lähteä enon mökillä käymään ... täällä paistelee aurinko :D

Viimeksi muokattu:
mafinka..juu on punaväriä:)
..ja tässäpä vielä iltapäivädippaus

..miusta viivanen on aavistuksen punertavampi, kuin aamuinen?..
(kuva otettu testiajalla)

Kyllä tämä on yhtä DIPPADPIPPAADAATA nyt vaan koko ajan!!!
..oloinen lieeeeevästi sanottuna - heeeeermostunut ja leeeevoton!

Koettaakaa kestäää flikat tätä miun hermoilua tämän tärpin suhteen:saint:
..illasta mie(v i e l ä) sen digin teen jos mies jaksaa ratin taa lähteä..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Yhteistyössä