40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Satuimpa somaan aikaan pörräilemään täällä :)
Onnea mur-mur :heart: siinäpä selkeääkin selkeämpi plussa JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Nyt kovasti toivotaan että on tarraavaa ja sinnikästä sorttia ja pysytteleepi siellä 9kk :D
Ihana juttu! :wave:

mur-mur !!!!!!!!!!!!! :heart::heart::heart: Jeeeeee!!! Ei mikään roskishaamu :D :kiss::kiss::kiss: Tarraliimaa, tarrasukkia, ja ellei muu auta niin nippusiteillä kiinnitetään :) Ihanaaaa!!!! :heart::heart::heart: Nyt se on SINUN vuoro!!!

Mur-mur Ihunaa sanoa: Onnea! :kiss:

ps. Miulla testiajalla oli vain häivähdys, kuivuessaan sitten tuli paremmin esiin... Samaa mieltä Suklaaruudun kanssa: Mafinkaaaaaaa!!! :D

Ottis tuuthan sitten kertomaan Mitä siun miehesi keksi? :flower:

Viimeksi muokattu:
Kiitos kultaiset, ihunaiset:heart::kiss::heart:
..kyllä oli miehenhin ilme muikea:rolleyes: kun testiä hälle näytin..
(mies oli muuten ihan että "joooopajooo, olispa pitänyt tuoda kerralla usiampi testi sieltä Prismalta" - meinaan kun sanoin, että huomiselle sitten digi haettava;))

Mafinka
- laitappas tosiaan kuvasta siitä roskishaamuisestasi - ja TIETENHIN dippaat huomen aamulla!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Siis mulla on niin järkyttävän iloinen mieli mur-murin plussasta ettei tosikaan.Vielä kun satuin faktalta kattoon synnytyssairaala-ohjelmaa niin johan alko poraus.....Mies kattoo hoomoilasena että häh????Nyt se saatana sekos.

Ja huusin sille että nyt tuut kattoo...täällä on tikussa hyvä viiva!!!!!

• Tykkää
Reactions: oliivitar
shenda81 voi että, kiitos kultainen:kiss:tuntuu miusta niin hyvältä nuo teidän tsempit ja onnen toivotukset, ette uskokkaan..:heart:

Mafinka
- älä huoli, laittelet huomensissa kuvasta sitten uudesta dippauksesta - olkoon testiviivanen saanut:heart: punavärihunnun:heart: ylleen!

Kukas muu dippaa kuin Mafinka&Oliivitar miun kera huomenna?:wave:

Yritän saada kuvan tähän, eli on päivän aikana haalistunut MUTTA tämä ei siis ole AITO testi sillä on ROSKISHAAMU !!

Tämä oli siis paljon tummempi ja punaisempi silloin aamulla MUTTA edelleenkin on VANHENTUNUT roskishaamu :D niin ja tekemistäni raskaustesteistä EDES ensimmäinen "haamu" :D vaikkakaan ei siis AITO ole :)

Viimeksi muokattu:
Voi Mafinka - kunpa se huominen dippaus saisi sitä punaväriä jo!:heart:
..tuo Pregcheck on miulle kerran antanut myös roskishaamun, mutta ei noin selkeää - eikä punaista näkynyt yhtään, tuossa siun testiviivan alaosassa sitä näkyy..toivotaan nyt kovasti:kiss:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Kiitos pikkutirri onnitteluista :heart:. Synttärit on tosin huomenna, mutt kovasti olen jo tunnelmissa. Ihanaa varmasti olla tuttinakin :).

mur-mur Kiitos ideasta :). Kurkkaanpa kuvasia. Pronssi on yhtä pehmeä väri kuin kultakin. Ihanasti sun viiva vahvistunut :heart:. Oi ku se nyt pysyis :kiss:.

Mafinka Niin onkin ihana toi mies nyt. Oli kaupassa ostaa kukkia mulle, mutt kattoi ett ne on liian nahistuneita eikä kelpuuttanut lopulta. Sit illalla ku kävin poimimassa mansikoita tuli mukaan ja jutteli, ett tää on kivempaa kaksin ja perään, ett hän tekee sit aamulla kakun. Kaupassa olikin kummasti huolehtimassa, ett kermaa on tarpeeks. Kun mä valkkasin korttia mun kakkoselle, osti mulle korttia samaan aikaan ja kyselin multa, ett mikä olis hyvä ja sit hoksas, ett onpa hoopoa kun hän multa mokomaa kysyy (valitsi siihen sinistä ja valkoisen ruusun, jota rakastan). Koskaan en ole korttiakaan saanut ja nyt näkyy se jo nököttävän pöydällä kirjoitettunakin. Olen vaan ollut kuin en huomaiskaan. Olen juonut yhden väkevän siiderin ja tuntuu, ett pian voisin pyytää ett käytäis paikallisessa, kun hän nyt näyttää odottavan vuoroaan päästä kuskaamaan.

Ottis-kulta Mun "vauva" on valitettavasti "roskishaamu" :( jos huomenna dippaan aamusella ja heitän roskiin pariksi tunniksi niin on sekin positiivinen :D kiitos kuitenkin :kiss: (ei nimittäin tullut testiajan puitteissa mitään näkyviin)

mur-murille peukutetaan kovasti paljon että matkassa pysyy - ja niin pysyykin se on varppi :D

Onnittelen sinua Ottis sitten vasta huomenissa ;)

Ihanaa iltaa Arvon Ladyt :kiss:

Viimeksi muokattu:
Heipsun taas!!!!:wave:

Mitä ihania uutisia täällä olikaan oottamassa!!!

Mur-murin viiva on hienosti vahvistunu!!!! JEEE!!!!

Ja Mafinkalla tosi vahva "roskishaamu" onnittelut siitä!!! Ja vahvistukoon vahvaksi... IHANAA!!!!

Ja Oliivitarkin haamuilee!!!!! MAHTAVAA!!!!

Mulla on sellanen olo et tää on ihan taikakuu!!!!!! Tulee plussia ropisemalla..plop plop vaan!!!=)

ONNEA IHAN JOKAISELLE!!!! JEEE!!!!

on: mullakin tuntuu "siltä"RKTT...ihan tosi=) johtuu varmaan tästä positiivisesta mielialasta täällä ja sit et tuntuu ihanku tuolla alhaalla jotain tapahtuisi....vielä en dippaile...pysyn(ainakin vielä:rolleyes:) päätöksessäni että yövuorojen jälkeen vasta jos on aihetta...

Viimeksi muokattu:
Ottis
Onpa ollut ihanainen ilta tosiaankin. Olin Oliivittarenkin "haamulais"-testissä punaista viivaa näkevinäni :heart:. Ihanaa, totisesti ihanaa =).

Mafinka Mä en usko noin vahvaa viivaa haamulaiseksi ollenkaan :LOL::kiss::heart:. Sen on oltava plussa + ja maailman ihanin plussa onkin :heart:.

On Lähdettiin ukon kanssa ensin mun kakkoselle ja sieltä mun muruseni (= kakkonen) kanssa baariin. Ukko kuskas. Tunti oltiin itse menopaikas, mutt kivaa oli sekin aika. Kaksi mun oppilasta vuodelta 03 tulivat kiittelemään mua tiukkuudesta ja ett olet ohjannut heidät oikealle tielle. Ihanalta tuntui vaikk just nyt humalassa olivatkin :). Niin herttasia kohtaamisia ja kahden viikon päästä naisteniltatreffit ihunaisen sieluntoverin kanssa, joka tekee samaa työtä, mutt ollaan eri paikkakunnilla. Ei paha ilta ollenkaan ja ukko ei urissut kertaakaan. Saas nähdä miten aamun kakun käy :LOL:.

Ottis
Pikkutirri Tämä plussapuhuri sinuunkin tarttukoon :heart:. Minäkin niin sitä itselleni toivoisin, mutt taitaa olla haave vain :saint:.

Taidanpa alkaa katsomaan Kingin elokuvaa. Guten Nacht Meine Freude!!

Yhteistyössä