Mitä kastetilaisuuteen viedään lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja "mitämitä"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä vois ihan kysyä olisko jotain mitä vauva oikeasti tarvisi. Jos ei halua kysyä niin sitten jotain vähän laadukkaampaa vaatetta esim. Meidän esikoinen sai paljon koruja jotka mun mielestä on ihan turhia pikkuvauvalle, enemmän tykkäsin vaatteista kun oli just erikosempaa eli esim. vauvan Harrikka-aiheinen setti.

"vieras"
Kokoa semmonen paketti, me saatiin mun äidiltä semmonen missä oli mm. harsoja, vuodevaatteet, pari laadukkaampaa vaatetta, kosteuspyyhkeitä, tuttipullo, tutti ja mitä muuta kaikkee siinä oli. Ja sit oli vielä vaippapaketti. Tykkäsin kovasti, koska kaikki oli tarpeellisia tavaroita, vaikka harsoja ja vaatteita olikin, mutta niitä nyt ei ikinä ole liikaa =)

"a.p"
Vaatteita on varmaan saanut ihan tuhottomasti, minä olen jo pienen paketin lähettänyt, ja ainakin meillä osa jäi käyttämättä kun olin hankkinut liikaa. Oliskohan järkevää ostaa jotain mitä voi käyttää myöhemmin kylmemmillä keleillä? Mikä olis sellaista vähän luksusta?

"jossu"
mä oon tykänny nuista hackmannin muumi-aterimista, niihin on sitten vielä kaiverrettu lapsen nimi. on käytännöllistä ja pientä arjen kivaa. mitään tina-kastelahjoja en suosittele ostamaan, meillä ne on ainakin vain kaapin täytteenä.

no joo
[QUOTE="a.p";24239098]Vaatteita on varmaan saanut ihan tuhottomasti, minä olen jo pienen paketin lähettänyt, ja ainakin meillä osa jäi käyttämättä kun olin hankkinut liikaa. Oliskohan järkevää ostaa jotain mitä voi käyttää myöhemmin kylmemmillä keleillä? Mikä olis sellaista vähän luksusta?[/QUOTE]

Talvella muhkea kaukalopussi ois kyllä ihana...

Yhteistyössä