Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulle tuli nyt kamala koiravauvakuume "ihmisvauvakuumeen" lisäksi. :D Meillä lapsuudenkotona on aina ollut koiria (ajokoiria, mäykkyjä ja borderterriereitä). Olin jonkin aikaa koiraton kun exäni ei halunnut koiraa ottaa. Mä otin sitte 2 koiraa kun erosin ja muutin takaisin Suomeen. Nyt tekis...
  2. Morticia

Jos suvussa on ADD:ta ja ADHD:ta, niin voiko jotenkin ennaltaehkäistä ettei lapselle tule?

Ei voi. Mulla sama juttu ja oon vaan asennoitunut jo siihen että lapsetkin on addeja.
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Paljon onnea pienestä prinssistä Olga! :heart:
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa mukaan! Ja onnea! Toivotaan kovasti että pikkuisella on ultrassa kaikki hyvin. Jos haluat tietosi etusivun listaan niin kerro. :) Minä täällä roikun edelleen mukana vaikka olen jo vauvautunut kun ylläpidän tuota etusivua.
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Me miehen kanssa päätettiin "virallisesti" että kolmas saa tulla joa on tullakseen, en siis aloita ehkäisyä enkä laita putkia solmuun kuten aikaisemmin oli ajatuksena. On nää pieniäiset vaan niin ihania että kolmas on saatava. Lisäksi (täytyy häpeäkseni tunnustaa) mielelläni sen yhden pojan...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No mä oisin veikannut mäyristä. Mun lapsuudenkodissa oli mäykkyjä, ne on ihania. Nimen omaan siis nuo karkeakarvaiset. Onnea vaan pikkusesta. :)
  7. Morticia

Äidit 40+

Meille Lastentarvikkeen myyjä suositteli BeSafe Izi Combia, sen saa isofix-kiinnityksellä ja käy sekä selkä että nokka menosuuntaan. Jostain (liikenneturva, autoliitto tms) nyt sitten yllätyksekseni luin että onkin saanut vain tyydyttävän testeissä ja vertailussa. Harmittaa kun hintakin oli...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ihana!!! MIkä rotu?
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulla oli melkein heti ekana päivänä synnytyksen jälkeen jo ikävä masua vaikka vauva on niin ihana ja odotin todella että syntyisi kun oli niin tukala olo. Ja nyt on jo taas hirvee vauvakuume vaikka tässä sylissä yksi vauva viettääkin aikaa melkein 24/7. Mulla tuo suhdeluku oli muistaakseni...
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea taavi! Pitkäänpä piti käynnistellä. Olisi kyllä jossain välissä kiva kuulla synnytyskertomusta ja muutenkin kuulumisia.
  11. Morticia

Kertokaa nyt rehellisesti: miten paljon saatte ihan OMAA aikaa?

No enpä juurikaan, varsinkaan nyt kun kuopus on vasta 2 viikkoa vanha. Ennen vauvan syntymää omaa aikaa oli nyt 2v. esikoisen nukkuessa päiväunia, kotityöt hoidin sitten illalla kun mies oli kotona tai esikoisen kanssa yhdessä kun hän oli tarpeeksi iso. Hieman enemmän kyllä kaipaisin omaa aikaa.
  12. Morticia

onko HUSin sairaaloissa nyt ollut viime viikkoina ruuhkaa?Kättäri,Naistenklinikka?

18.-20. oli ainakin tosi rauhallista Kättärillä.
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No kyllä mä voin ihan hyvin jatkaa päivittämistä, ei hätää. :) Koitan päivitellä uudet masunkasvattajat ja näköjään en oo aikoihin vauvautuneitakaan laittanut tuonne. Jos huomaatte että omat tiedot on päin prinkkalaa, huomauttakaa. Kitty, mullakin on vauvakuume vaikka VIivi on vasta 10pv...
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Sara, laitoin sulle yksäriä FB-tä koskein. Mites ois, haluaisko joku joka ei vielä ole vauvautunut alkaa ylläpitää tuota etusivun listaa? Tarkoittais siis käytännössä sitä että pitäis luoda uusi ketju.
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Uusia odottajia, kiva. :) Onnea kovasti ja tarrasukkia pienille! Lisäilen teidät tuonne etusivulle kunhan saan molemmat kädet vapaiksi, nyt on pikkuneiti tissillä. FB:ssä on ryhmä, se on salainen eli viestit ei näy muille kun ryhmäläisille. Jäseneksi päästäkseen on (valitettavasti?)...
  16. Morticia

Äidit 40+

^ Kylläpä vetää upeita öitä teidän pikkuherra. Esikoinen oli samanlainen, heti kun ei tarvinut enää herättää 3 tunnin välein syömään (oli keskonen), unet alkoivat pidetä ja lopulta veteli katkeamatta just tuollaista 10-14 tunnin yötä. Se kyllä loppui sitten parin ikävuoden tienoilla ja nykyään...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Minä täällä edelleen kurkin vaikka vauva on jo sylissä, tuolla äitipuolella on vielä kuolleempaa. :( Onneksi sentään Facebookissa on vähän enemmän juttua meidän 40+ porukassa. Valitettavan vähäplussaista on tuolla kuumeilupuolellakin. :( Mulle sanoi kätilö viimeisenä sairaalassaolopäivänä...
  18. Morticia

Kenelläkään kokemuksia laihdutuslääke Allista?

Kokeilin pari viikkoa ja kyllähän se toimi mutta aiheutti niin ikävän rasvaripulin että ei voinut käyttää pitempään. Ripulia tuli siis vaikka söin ihan ohjeiden mukaan ja se oli niin paha ettei uskaltanut edes yskäistä ilman että sai pelätä sotkevansa kalsarit. :D
  19. Morticia

Äidit 40+

Ihan liian nopeasti nämä pikkuiset kyllä kasvaa, se on totta. Tai ihanaahan se on että kasvavat ja kehittyvät ja aivan älyttömän ihana on tuo meidän taaperokin, tarkoitin vain että tämä ihan pikkuvauva-aika on niin nopeasti ohi ja kun tuo avuton nyytti on niin suloinen että ihan tippa tulee...
  20. Morticia

Voiko 7 vuotiaalta odottaa pienten kotitöiden tekemistä?

Voi ja pitääkin, mutta se laps pitää tosi pienestä totuttaa tekemään kotihommia. Mun reilut 2v ikäinen kerää leluja, auttaa tiskikoneen tyhjennyksessä jne.

Yhteistyössä