Siis esim. pyykkikoneen ja astianpesukoneen tyhjentämistä? Meillä näitä vaaditaan tytön tekevän ja aina syntyy kinastelu asiasta ja kaikille paha mieli. Onko noiden tekeminen liikaa vaadittu? Ei siis aina joudu tekemään vaan toisinaan.
Munkin mielestä pitääkin, mut miten asiasta selvittäs ilman kiukkuamista ja pahaa mieltä?Voi ja pitääkin, mutta se laps pitää tosi pienestä totuttaa tekemään kotihommia. Mun reilut 2v ikäinen kerää leluja, auttaa tiskikoneen tyhjennyksessä jne.
Meillä ei kotitöistä makseta, ne kuuluu kaikille samassa huushollissa asuville.Saako viikkorahaa?
Ei saa viikkorahaa. Ja mun mielestä kotitöistä ei kuulu maksaa. Ei kukaan niistä mullekaan maksa...Saako viikkorahaa?
Ei tarvitse sit ihmetellä että miksi nurisee kun kaverit saa.Ei saa viikkorahaa. Ja mun mielestä kotitöistä ei kuulu maksaa. Ei kukaan niistä mullekaan maksa...
Tota, ei meilläkään anneta viikko tai kuukausirahaa. Eikä kotitöistä makseta. Rahaa saa kyllä oikeestaan aina kun tarvitsee tai perustelut on hyvät.Ei tarvitse sit ihmetellä että miksi nurisee kun kaverit saa.
Miten muuten opetat että töitä tekemällä ansaitsee rahaa??