Hakutulokset

1. chrissy

Puolison ulosottomerkinnät ja naimisiin meno

Velat on aina omia niin kauan kun niissä ei ole kenenkään muun nimeä.. En tajuu miten ihmiset voi oikeesti luulla et naimisiin meno tarkoittaa et joutuu yhteisvastuuseen toisen veloista...
  2. chrissy

Yh,palkka ja ulosotto

Niitä ei pätkääkään kiinnosta sun menot. Ei ne kysele vuokran suuruuksia eikä ruokamenoja. Niitä kiinnostaa sun kuukausinettotulot, huollettavat, omaisuus jne.. Joku Velallinen +2 elatuksen varassa: 1164,30 € 2. Jos palkka ylittää suojaosuuden, mutta on enintään kaksi kertaa suojaosuus...
  3. chrissy

Jonotuksesta - kauppareissulla mietittyä

En oo ruokakaupas vaan vaatekaupassa ja meillä on käytäntö et jonosta seuraava tulee ja jos porukka ohittele niin me ohjataan ne takas jonoon. Sen oon todennut et aikuiset ei osaa jonottaa ei kaupassa eikä liikentees. Välillä ihmettelen et miks ihmiset ei osaa muodostaa 1 jonoa josta jokainen...
  4. chrissy

Kuinka järjestätte ekaluokkalaisen kesän hoidon...

sillo pari vuotta sitte mä olin kesäkuussa 3vkoa lomalla, likka viikon mummolassa. Isä 4vkoa lomalla ja tyttö 1,5vkoa mummolassa.
  5. chrissy

Inhoatteko herkkiä miehiä?

itse teen kans lähärin keikkahommia ja voin sanoo et paljoo ei kiinnosta alkaa pohtia elämän syvyyksiä ja tarkoituksia. Oon tehnyt nyt dementiaosastolla töitä ja kun on väsynyt ja jokseenkin välillä turhautunut omaan riittämättömyyteen niin ei vois vähempää kiinnostaa alkaa siinä vaiheessa...
  6. chrissy

Onko tämä sallittua ammattikoululta?

Mutta täytyy ymmärtää se et kaikkialla ei olla niinkuin rovaniemellä. Siellä ollaan totuttu pitkiin matkoihin ja se on siellä yleistä. Niin ei ole kaikkialla. Joillekkin se lyhyempi matka saattaa olla haaste. täytyy ymmärtää et haasteet on erilaisia eri puolella suomea.
  7. chrissy

Koulu ei ole velvollinen osallistumaan kustannuksiin.
  8. chrissy

Kelalta saa koulumatkatukea myös harjoittelun ajalta. Itse juuri sitä hain. ja joo meilläkin koulu määrittelee paikat joista saa valita. Aina ei osu kohdille. Meillä myös siksi että kun koulutus on näyttötutkintoperusteinen ja työpaikassa olisi syytä olla näytön vastaanottaja jotta voisi...
  9. chrissy

Kuuluuko vanhemman puuttua tällaiseen?

kyllä vanhemman kuuluu ohjeistaa lapsiaan siinä miten kaverisuhteissa tulee toimia oikein. En ehkä mitää 15v enää lähtis neuvoo mut se olis pitäny tehdä jo aikaa sitten. Itse olen saanut todistaa millanen laps voi olla kun ei kukaan ohjeista miten toimia/käyttäytyä oikein..
  10. chrissy

Voiko ulosotto ottaa tililtä rahaa, jos sitä säästelee sinne esim lapsilisistä?

Mä en lähe ikinä takaamaan mitään... en edes omalle lapselle.
  11. chrissy

VI**N NORDEA!! Nordea teki ISON MOKAN, jonka vuoksi perheeni saa kärsiä!

Kyllä ne niitä pystyy maksamaan ihan minä päivinä tahansa.. Aino vaa et se maksaa lisää firmalle niin siksi ne ei mielellään sitä tee. Mulla pomo kerran oli unohtanut ilmottaa palkkoihin mun loman ja jäin ilman lomarahoja. Oltiin lähös parin päivän päästä siitä reissuun. Pomo ilmoitti...
  12. chrissy

Tubulaaristen rintojen korjaus julkisella?????

Mun muutama kaveri on käyny tuolla... Augmentation hinta on murto-osan suomesta mutta jälki on erittäin hyvää.
  13. chrissy

Tubulaaristen rintojen korjaus julkisella?????

julkisella ei korjata muutakuin jos siitä on terveydelle haittaa. ja tokikin rinnanpoiston jälkeinen uudelleenmuokkaus tehdään julkisella. Muutoin se menee kyllä omasta pussista
  14. chrissy

Voiko kunta tosiaan rajoittaa subjektiivista päivähoito-oikeutta?

Sitähän on rajoitettu tai tullaan rajoittamaan. En muista tän aikataulua. Ei täälläkään välttämättä saa kokopäiväpaikkaa jos toinen on kotona.
  15. chrissy

Muumimukien keräilijät.

Kymmeniä mukeja on ja muuta sälää. En oo haalinu koska mulla on järki päässä. Niit tehää koko vuosi nii ei mulla ole kiire
  16. chrissy

Mutsi suuttui kun en suostunut ottamaan hänen "joululahjaansa" vastaan

Ehdollisesta lahjasta saa kieltäytyä ja kyllä noilla ehdoilla se oli fiksuakin kieltäytyä. En Mäkään olis halunnu meille mitää alkkista dokaan ja varsinkaa jos on lapsia tai no oikeastaan oli lapsia tai ei Muoks. Helvetin autocorrect
  17. chrissy

En jaksa elämää.

Monesti oikea lääkkeen ja annostuksen löytyminen vie aikaa.

Yhteistyössä