VI**N NORDEA!! Nordea teki ISON MOKAN, jonka vuoksi perheeni saa kärsiä!

• Viestiketjun aloittaja Apua!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Miten tämä on elämää suurempi ongelma aloittajalle? Soitto pankkiin ja pyyntö selvittää asia heti, toinen soitto työnantajalle/palkanlaskentaan ja sillä selviää.
Yleensä ainoaa tiliä ei lopeteta samantien, kun uusi avataan. Edes pankissa eivät neuvo tekemään sellaista muutosta.

"vierailija"
Nordealla on 24 h puhelinpalvelu - eli yöllisen vouhkaamisen sijaan aloittaja olisi voinut soittaa pankkiin ja pyytää asian selvittämistä. Minä olen usein hoitanut pankkiasioita puhelimen välityksellä ihan iltamyöhällä.

Kyllä ne niitä pystyy maksamaan ihan minä päivinä tahansa.. Aino vaa et se maksaa lisää firmalle niin siksi ne ei mielellään sitä tee. Mulla pomo kerran oli unohtanut ilmottaa palkkoihin mun loman ja jäin ilman lomarahoja. Oltiin lähös parin päivän päästä siitä reissuun. Pomo ilmoitti palkkoihin loman ja ne meni heti maksuun. Olivat seuraavana päivänä tilillä ja eikä edes Nordea. Palkanmaksajakin yks maailman suurimmista firmoista.

Viimeksi muokattu:
photo77
[QUOTE="vieras.";29500817]Rauhotu. Menet aamulla (tai soitat) pankkiin selvittämään tilanteen. Sen jälkeen soitto palkanlaskijalle, että nyt voitte maksaa palkan, tili toimii.[/QUOTE]

eka soittat että teidän verkko avaus ei toiminut. Korjaavat.

HALOO
Ei hyvää päivää! Äly hoi, älä jätä! Yhteydenotto pankkiin että mikä mättää ja sen jälkeen palkan maksuun että tarkistavat maksun! Haloo voi vähä miettiä ennen kun netissä meuhkaa!

Yhteistyössä