Hakutulokset

1. ansarikukka

Katsotko miehesi työvuorilistasta, koska hän on TÖISSÄ vai koska hän on KOTONA? :)

Kalenterista katson, että milloin mies on duunireissulla. Tykkään olla yksin välillä (ei lapsia), vaikkei mies mikään ruikuttaja olekaan.
  2. ansarikukka

En vaan tajua tota omat rahat -juttua.

Tämä valitettavasti taitaa pitää paikkaansa. Siksipä sitä toivoisikin, että jokainen joutuisi joskus kokemaan tai edes oikeasti miettimään, millaista on kun joutuu aina maksamaan enemmän. Kuinka moni nainen olisi oikeasti valmis kustantamaan miehen vuosia kestävän opiskeluajan tai vaikka sen...
  3. ansarikukka

No näinpä. Etenkin, kun tietää kuinka paljon se toinen tekee töitä, stressaa ja on kouluttautunut niiden rahojen eteen. Itse en myöskään koe olevani ihan hillittömän itsekäs, kun saatan ostaa joskus miehelle niistä omista rahoistani jotain kalliimpaa harrastusvälinettä, mitä mies ei...
  4. ansarikukka

Meillä on omat tilit ja omat rahat, mutta yhteinen talous. Vuokra maksetaan puoliksi, minä maksan muut asuinkulut. Lainanlyhennys ja muut omistuskämpän kulut hoidetaan yhdeltä tililtä, jonne tulee vuokratulot ja jonne mies tarvittaessa laittaa lisärahaa. Se, mitä Kaupassa käy se joka ehtii -...
  5. ansarikukka

Suomi24:n kautta kirjoittelemani mies haluaa että tapaamme kotona...

En suostuisi. Joko julkinen paikka tai ei lainkaan. Muutenkin epäilyttävää, ettei ole lähettänyt kunnon kuvaa edes siinä vaiheessa, kun tapaamista jo suunnitellaan.
  6. ansarikukka

Sotkeeko punainen hiusväri

Saattaa tarttuakin. Itse kun aikoinaan värjäsin punaiseksi, niin huuhtelin hiukset käsisuihkulla altaassa ihan varmuuden vuoksi.
  7. ansarikukka

Kuinka kalliita lahjoja max. ostat kummilapsellesi?

100 e on siinä rajalla, yleensä lahja on jotain 50-80 euron väliltä. Toiveita ei ole esitetty ikinä kysymyttä. Kummilapsia on yksi.
  8. ansarikukka

Oletko sinä kenenkään paras ystävä?

Olen tai ainakin näin on sanottu. Tämän ystävän olen tuntenut 25 vuotta ja ystävyys on jatkunut eri mittaisista välimatkoista ja erilaisista elämäntilanteista huolimatta. Puhumattakaan siitä, että ollaan molemmat välillä ihan onnettomia pitämään yhteyttä.
  9. ansarikukka

Mies syö aamupuuron koulussa.Miksi?

Toinen on työtön ja toinen on opiskelja. Itse kyllä tuossa tilanteessa söisin ne tarjotut ilmaiset ruoat. Itse ihmettelin tuossa lähinnä sitä, että asutte aloituksen mukaan yhdessä, mutta mies asuu virallisesti asuntolassa. Tuohan se on varsinaista pummaamista, ilmainen puuro on siinä pieni paha.
  10. ansarikukka

Mies syö aamupuuron koulussa.Miksi?

Itse en pysty heti herättyäni syömään, tulee tosi paha olo. Siinä vaiheessa, kun olen siirtynyt työpaikalle saattaa olla jo kovakin nälkä. Meillä on töissä ilmainen aamiainen ja mukavahan se on aloittaa työpäivä rupatellen myslin tai parin voileivän ääressä. Ei nyt ole tullut mieleen, että...

Yhteistyössä