Hakutulokset

1. ansarikukka

Tomppa Finland postimerkki kohu

Sama täällä :( Työkaveritkin kyseli, että ihanko tosissaan suomalaiset viitsii nostaa hirveän porun ja vastustaa postimerkkiä jo ennen julkaisua. Ikävää.
  2. ansarikukka

Tomppa Finland postimerkki kohu

Hienoa, että sekä hihhulit että epähihhulit ovat näin kiinnostuneita taiteesta. Tom of Finland -postimerkkien suosio kaatoi Postin verkkokaupan - Postimerkit - Kotimaa - Helsingin Sanomat
  3. ansarikukka

Nyt vinkkejä pienen budjetin lomareissuun?

Ulkomaille? Kotimaahan? Mikä budjetti?
  4. ansarikukka

Tuo Demi on sitten ällöttävä lässyttäjä

Hupsista, kirjoititko vahingossa mustana?
  5. ansarikukka

Kohtuullinen korvaus tästä?

Itse olen maksanut satasen per viikko pikkuveljelleni. Kyllä noin pitkä hoitoaika sitoo hoitajaakin, vaikka kuinka se arki rullaisikin sen oman koiran kanssa.
  6. ansarikukka

Mikä näistä laukuista olisi kivoin?

Keskimmäinen. Muut näyttää lähinnä rantakasseilta noiden kuvien perusteella ja kahvat epäkäytännöllisiltä.
  7. ansarikukka

Oletko vappupäivänä töissä?

Olen ja vieläpä vapaaehtoisesti. Ei paljon tämän kaupungin vappumenot kiinnosta, joten olen mieluummin seuraavan päivän vapaana.
  8. ansarikukka

G: Montako kertaa viikossa imuroit?

En kertaakaan. Mies imuroi kerran viikossa.
  9. ansarikukka

Paljokohan reilusti ylipainoisen olisi mahdollista laihtua parissa kuukaudessa, siis realistisesti

Mulla lähti aikoinaan 15 kiloa parissa kuukaudessa, siitä tosin varmaan ekat viisi kiloa nestettä. Aika helposti lähti, kun kirjasin Kiloklubiin vähähiilariset syömiset ja liikuin kolme kertaa viikossa, lähinnä sauvakävelyä ja kotijumppaa. Bussin vaihdoin kävelyyn ja pyöräilyyn.
  10. ansarikukka

Täälähän ei saisi valittaa mutta valitan silti.

Miksi mies ei voi ostaa suihkuverhoa ja pusseja imuriin? Tai maksaa pääsiäisen ruokia? Onko nekin jotain sun omia juttuja kenties? Kuulostaa epäreilulta.
  11. ansarikukka

Hopeashampoo vai värimaski ? (KELLERTÄVÄT HIUKSET)

Crestolin Color Gloss -naamio on vuosien kokemuksella todettu ehdottomasti parhaaksi. Helmenvaalea on sopiva sävy platinablondin ylläpitoon. Itsellä hopeashampoo kuivatti sekä hiukset, että päänahan.
  12. ansarikukka

Kukkkagallup

Jotain mahdollisimman helppohoitoisia ja halpoja. Mulla on eka sellainen parveke, johon kannattaa laittaa kukkia ja kasvien kanssa peukalo keskellä kämmentä. Orvokit tuli ensimmäisenä mieleen. Parveke on itään/luoteeseen, eikä siihen juurikaan paista aurinko. Olisiko multasormilla ideoita...
  13. ansarikukka

Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?

Ihan yhtä aitoja, kuin muutkin uskomukset, kuten Jumala, horoskoopit, vampyyrit ja enkeliterapia. Jos joku niistä lohtua saa, niin hyvä, kunhan ei ala muille tyrkyttää.
  14. ansarikukka

onko muita rohkeita naimisissa olevia joilla oma sukunimi itsellä ja lapsella?

Pidettiin molemmat omat nimemme, enkä kyllä ole kertaakaan joutunut selittelemään nimiasiaa. Muutaman kerran ollaan saatu joulukortti miehen nimellä, enkä nyt ole siitä hernettä nokkaani vetäissyt, pääasia että on perille tullut. Kaverit taas saattaa ihan piruillessaan lähettää kortit molemmille...
  15. ansarikukka

Jos mies ei avaudu vaimolleen asioista, onko oikein että avautuu jollekin muulle naiselle

Plaah. Hyvähän se on, että on joku jolle avautua - oli se sitten mies vai nainen. Luotan mieheen sen verran, että ei nyt ihan intiimeimpiä juttuja levittele kuitenkaan. Ei mun tarvi kaikkia miehen ajatuksia tietää, enkä kyllä haluaisikaan.
  16. ansarikukka

Mihin matkustatte kesällä?

Phoebsi: Minkä tyyppistä aktiviteettia kaipaatte? Itse ottaisin hotellin esim. Prenzlauer Bergistä tai jos haluaa rosoisempaa meininkiä ja iltaelämää niin Friedrichshain tai Kreuzberg pvat oivia paikkoja. Kaikki on huomattavasti halvempaa ja aidompaa kuin Mitten, Unter den Lindenin saati...
  17. ansarikukka

Mihin matkustatte kesällä?

Berliinistä Etelä-Suomeen anoppilaan ja kotikonnuille Ouluun :)
  18. ansarikukka

Miten teidän pomot suhtautuu kun kerrotte olevanne kipeenä?

Samoin. Saattaa myös kysyä olenko yksin kotona (mies reissaa paljon) ja tarvinko jotain apteekista tai kaupasta.
  19. ansarikukka

Onko työpaikkasi pahin saikuttaja läski?

Saikuttajaksi en ketään kutsuisi, mutta eniten saikulla ollut on nuori, hoikka mies. Noin ylipäätään ei muiden saikut kiinnosta. Se ärsyttää, että tullaan sairaana töihin ja tartutetaan muutkin, etenkin kun on etätyömahdollisuuskin.
  20. ansarikukka

Miksi teillä ei käy/käy siivooja?

Koska mies siivoaa mieluummin itse, kuin päästää jonkun vieraan hääräämään.

Yhteistyössä