Miten teidän pomot suhtautuu kun kerrotte olevanne kipeenä?

• Viestiketjun aloittaja kipeenä
  • Ensimmäinen viesti
"kuikka"
samalla tavalla suhtautuu, jäkättää ja valittaa, ei usko et on kipeenä, kerran jopa soittanut lääkärille jolle käski perua saikun ei onneks lääkäri suostunu. aina pelottaa mennä töihin saikun jälkeen kun käy valittamassa

Wieruus
Toivottaa paranemista ja käskee ottamaan rennosti ja sanoo että puolikuntoisena ei sitten töihin tulla että pitää varmasti parannella rauhassa itsensä kuntoon. Sama jos lapsi sairastaa, toivottaa pikkupotilaalle paranemisia ja lähettää terveisiä.

• Tykkää
Reactions: Spukka
kipeenä
[QUOTE="kuikka";29785902]samalla tavalla suhtautuu, jäkättää ja valittaa, ei usko et on kipeenä, kerran jopa soittanut lääkärille jolle käski perua saikun ei onneks lääkäri suostunu. aina pelottaa mennä töihin saikun jälkeen kun käy valittamassa[/QUOTE]

Kamalaa :( En siis oo ainut jota törkeesti kohdellaan...

Mä olen niin harvoin poissa, ettei pomolla ole mitään vaikeuksia uskoa kun soitan. Tosin ei tuo lyö kenellekään luuria korvaan vaan toivottelee pikaista paranemista

Miehen entisessä työpaikassa pomo suhtautu saikkuihin tosi nihkeesti ja se johti siihen että porukka oli mielummin kipeänä töissä kun kuunteli sitä marinaa ja epäilyjä. Oli sitte kivaa kun sielä levis mahataudit jne. Minkäs sille voi jos tauti iskee, typerää kohdella alaista huonosti siitä syystä.

Kysyy miten pitkään olen poissa ja that's it. Hyvin asiallisia ovat, mun vuoroesimiehet ja heidänkin esimiehet.

Yhteistyössä