Suomi24:n kautta kirjoittelemani mies haluaa että tapaamme kotona...

• Viestiketjun aloittaja kamskajsma
  • Ensimmäinen viesti
kamskajsma
Olipas hoono soomi tuo otsikko :D Eli siis olen kirjoitellut Suomi24.fi Treffien kautta yhden paikkakuntalaisen miehen kanssa. Ei mitään syvällisiä, mutta kuitenkin kuvan olen lähettänyt (mies on lähettänyt vain sivuprofiilin, jossa hiukset peittää hänen naamansa) ja tapaamista suunnittelemme.

Mies ehdotti ensin, että tapaisimme luonani iltateen merkeissä. Ehdotin sitten hänelle kahvilaa, joka ei kelvannut. Sitten kävelyä ja tutustumista paikallisessa luonnonsuojelumetsässä (siellä menee ihan kävelyreitit) ja sen päätteeksi vanhaa kahvilaa. Mies vastasi, että sille päivälle on luvattu räntäsadetta ja ehdotti, että tapaisimme hänen kotonaan.

Hyväksyin ehdotuksen, mutta nyt olen alkanut empiä. Onko tuo outoa, että haluaa heti tavata toisen kotona? Minusta se on jotenkin liian "intiimiä", koska enhän edes tunne häntä! En itse asiassa edes tiedä hänen nimeään tms. Suostuisitteko?

"aapee"
No näin ajattelinkin. Mutta mies venkoaa jotenkin. Ehkä sitten en tapaa ollenkaan. Olen vaan liian sinisilmäinen tässä asiassa..olen ollut vain yhden miehen kanssa, 16 vuoden ajan, ja nyt eronnut puoli vuotta sitten. En pystyisi ajattelemaan, että joku haluaisi kanssani heti panopuuhiin, koska olen aika ruma nainen.

"vieras."
Eka tapaaminen aina johonkin julkiseen paikkaan, ei voi tietää yhtään miten kemiat pelaa ja jos haluaakin sieltä pois.

Ehkä mies ei tätä deittailusääntöä tiedä tai sitten ei tajua.

"hmm"
Vaikka ei edes itse olisi niin jyrkkä tuon julkisen tapaamisen kanssa niin jos mies välttämättä haluaa tavata kotona eikä suostu muuhun niin hälytyskellot alkaisivat soida.

näin minäkin
[QUOTE="V ieras";29747785]En tapaisi jos ei julkinen paikka kelpaa. Enkä kyllä lähtisi metsäkävelyllekään. Jonnekin missä on koko ajan muitakin paikalla.[/QUOTE]

joo Ei ikinä kotona eka tapaamista, tosi iso riski ja jos vähänkin epäilyttää niin Ei Ei. Selvästi hänellä jokin taka-ajatus kun ei julkisella haluaisi tavata. Jos ei käy niin älä tapaa ollenkaan.

"vierailija"
kumppanin etsijöitä:
-ne jotka haluaa vaan sitä
-ne jotka laittaa vaan ilmotuksen ja jos nyt sattus kohille.
-ja sitten niitä jotka oikeesti haluaa mutta ei löytänyt
- niitä jotka huvikseen kokkeilee.
-pelleilijät
jatkaka listaa jos puuttu

Itse en omaan kotiin uskaltaisi päästää, mutta muutaman olen tavannut heidän kotonaan. Heistä mulla oli sellainen fiilis, ettei mitään pelättävää ole. Mutta jos olisin vähääkään epävarma, niin julkiselle paikalle eka tapaaminen.

"Maj"
Jotain hämärää herrassa, varmaan kamerat kotona odottamassa. Hui, jos menet miehen kotiin, ennustan sinulle ikävyyksiä.
Hälytyskellojen pitäis soida. Et kai ole niiiin miestä vailla, että...

njoo
en ikinä suostuisi tuntemattoman kanssa tapaamaan jomman kumman kotona tuosta vaan,joskus olen suostunut ja onneks ei ole pahasti käynnyt , mutta olis voinnu käydä! mulla kans ollu se periaate jossei kulkisil paikal voi nähä ni ei tarvi isit olleskaa nähä

Yhteistyössä