Mies syö aamupuuron koulussa.Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Puuro-aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
ei se koulusi ruokala jätä miehesi lautasellista keittämättä jos hän ei sitä söisi. taloudellista olisi että useampi siellä aamiaisella kävisi, ei menisi sitä puuroa joka aamu roskiinkin.

en tiedä tarjotaanko ilmaista aamupalaa joka asuntolassa, mutta itse kävin koulutusalaa jolle oli laissa aikoinaan säädetty että opiskelijoille on tarjottava yhden ilmaisen ruokailun sijasta kolme. ne ruoat oli pakko valmistaa joka päivä ja pistää tarjolle, vaikka esimerkiksi iltapäiväruokailussa kävi todella vähän ihmisiä. pahaltahan se tuntui että hyvää ruokaa oli heidän sitten heitettävä roskiin.

"hepa"
Tää on ihan älytöntä :D Miksi 28-vuotias ei voisi olla koulussa? Tai syödä puuroa?
Itse olen 26 v, ja on luokalla kyllä aika monta yli 3kymppistäkin, voi kamala. Ollaan vissiin ihan tosi vammasia sitten :LOL:
28-vuotias POIKAYSTÄVÄhän (tulevan lapsen isä?) siis asui virallisesti jossain koulun ASUNTOLASSA..
Kyllä yleensä 3kymppiset asuu korkeintaa opiskelija-asunnoissa..

Ap, yleensä on kohteliasta kysyä toiselta että "syötkö jos teen itellenikin". Ei siitä pidä ottaa nokkiinsa jos toinen ei jostain syystä halua. Teet itsellesi sen ruuan ja sillä selvä. Mies voi vaikka kokea huonoa omatuntoa että syö sun luona sun maksamia ruokia.

Toinen on työtön ja toinen on opiskelja. Itse kyllä tuossa tilanteessa söisin ne tarjotut ilmaiset ruoat. Itse ihmettelin tuossa lähinnä sitä, että asutte aloituksen mukaan yhdessä, mutta mies asuu virallisesti asuntolassa. Tuohan se on varsinaista pummaamista, ilmainen puuro on siinä pieni paha.

Kyllä se koulu sen miehesi puuron joka tapauksessa valmistaa. Jos miehesi ei sitä syö, se menee biojätteeseen.

Mä en osaa nähdä mitään vikaa sun miehen käyttäytymisessä.

lkjuhygf
[QUOTE="hepa";29720523]28-vuotias POIKAYSTÄVÄhän (tulevan lapsen isä?) siis asui virallisesti jossain koulun ASUNTOLASSA..
Kyllä yleensä 3kymppiset asuu korkeintaa opiskelija-asunnoissa..

Ap, yleensä on kohteliasta kysyä toiselta että "syötkö jos teen itellenikin". Ei siitä pidä ottaa nokkiinsa jos toinen ei jostain syystä halua. Teet itsellesi sen ruuan ja sillä selvä. Mies voi vaikka kokea huonoa omatuntoa että syö sun luona sun maksamia ruokia.[/QUOTE]

en ymmärrä tätä haloota jostai asuntolassa asumisesta? Itse asuin koulun asuntolassa v. 2007-2011... (kymppiluokka, yleissivistävä linja ja ammattikouluakin vielä..). Samassa asuntolassa asui kyllä porukkaa iältään 15v-45v.. eikä meistä kukaan kyllä ollut millään tavalla vammainen :D Oli lakiopiskeljoita, avoimen yliopiston kasvatustieteen opiskelijoita ja psykologian opiskelijoita. viittomakielen ohjaajia, lastenohjaajia, 10 luokkalaisia yms. onhan se nyt iha hitosti halvempaa asua omassa pienessä yksiössä koulun asuntolassa kun ei asuminen maksa mitään ja ruokaakin saat kolme ateriaa päivässä. Jos kaukaa tulee opiskelemaan, ni miks haluaias maksaa vuokraa jollekki yksityiselle kun ilmaiseksi saa asua asuntolassa? Ei siellä mitään nukkumaanmeno tai kotiintuloaikoja ole. omia pieniä asuntoja ihan kuin normi kerrostalossa. Se oli ehdottomasti kyllä tähän astisen elämän parhaimpia vuosia. Sain aivan ihania ystäviä ja oli aina kavereita samassa talossa.

Puuro-aloittaja
Ei mies välitä rahasta,osallistuu kaikkiin menoihin,meillä ei lasketa sun rahat mun rahat yms.Itse asun lapseni kanssa.Viettää täällä paljon aikaa,emme asu yhdessä sillä se ei toimi.

Sanoi tänään kun kysyin uudestaan ettei pysty syömään heti herättyään vaan tunnin tai parin päästä vaan.

Yhteistyössä