Katsotko miehesi työvuorilistasta, koska hän on TÖISSÄ vai koska hän on KOTONA? :)

• Viestiketjun aloittaja "Kotoilija"
  • Ensimmäinen viesti
"Kotoilija"
Lähinnä tarkoitan sitä, että katsotko esim. että "ihanaa, puoliso on kotona lauantaina" vai "jee, puoliso on töissä lauantaina, saan olla kotona lasten kanssa yksin". Mulla on lähinnä tuo jälkimmäinen... Esim. nyt nautin suuresti, kun saan olla illan kotona itsekseni. Lapset nukkuu, saan olla ihan omissa oloissa. Viikonloppuna mies oli vapaalla ja mä laskin, että montako yötä on maanantaihin ja pääsen taas töihin... Jotenkin vaan en jaksa sen natinaa ja nurinaa. Muuten mukava mies, raitis ja työteliäs, mutta valittaa ja rutkuttaa kuin jokin ämmä. Tykkään olla lasten kanssa paljon mieluummin kuin hänen kanssa. Pelataan yhdessä tai sitten annan lasten touhuta omia. Miehen kanssa ei juuri yhteistä tekemistä keksi.

Onkos meitä muita?

Minä en kans jaksa sitä valitusta koko aikaa mitä mieheltä tulee. Olkoot mielummin töissä tienaamassa ja minä hoidan lapset tapani mukaan. :)

Jatkuvaa narinaa lapsilta ruuasta ja ihan kaikesta niin sitten vielä isäntäkin siihen marisemaan, ei kiitos. :headwall:

Meillä on melko harvoin yhteisiä vapaapäiviä kun mä olen töissä ma-pe ja mies lähes poikkeuksetta viikonloput poissa. Tähän on niin tottunut ettei rasita mitenkään

Niinä harvoina päivinä, kun lähtee toimistolle/palaveriin, ilmoittaa edellisenä iltana. On kyllä ihan kiva välillä olla yksikseenkin kotona, kun lapsi on päivällä naapurissa leikkimässä tms.

Me viihdytään yhdessä ja tykätään viettää aikaa kahdestaan ja perheenä. Kun mies tekee töitä kotona me saatetaan majoittua jomman kumman työhuoneeseen yhdessä soittelemaan musaa, juttelemaan ja tekemään töitä rinnakkain.

vierass
Ei ole mitään työvuorolistoja, olisikin! Mies on töissä n.15h/vuorokausi 6-7päivää viikosta. Yrittäjä, jolla kyllä paljon työntekijöitä joiden varassa homma toimisi, mutta ei uskalla jättää ravintoloita "vahtimatta". Rasittavaa.

vierass
Eipä ole mitään listoja mitä katsella ja työajatkin on liukuvat, peremminkin soittelen neljän viiden maissa, että onko tulossa vai meneekö myöhään. Jos on jotain pakollisia menoja, niin mailaan ne työsähköpostiin ja käsken laittamaan ne kalenteriin ylös, kuten tällä viikolla olevan vanhempainillan.

Yhteistyössä