Hakutulokset

1. E

Vaikeinta, mitä olet elämässäsi kokenut?

Vaarini menehtyi 3 viikkoa sitten ja se on ylivoimaisesti vaikein asia elämässäni :'( Noin muuten ottaen elämäni on ollut varsin helppoa eli ei ole ollut hankalia asioita/menetyksiä.
  2. E

Se nyt vaan on täysi valhe, että lihava nainen voisi olla hyvännäköinen.

Joo, kauan tein töitä, että se mut huoli, mutta onneksi sinnikkyyteni palkittiin ;);)
  3. E

Se nyt vaan on täysi valhe, että lihava nainen voisi olla hyvännäköinen.

Joihinkin vastauksiin tekisi mieli kommentoida samoilla sanoilla, kuin mitä mitä niissä huumoripaidoissa lukee, mutten muista, miten se litania menee "Minä olen lihava, voin laihduttaa..." tms ja sitten oli joku juttu tyhmyydestä sen perässä. Muistaako joku? On se jännä, miten tästä asiasta...
  4. E

Kaulan rauhanen...kenelläkään (raskausaikana) turvonneet?

Tuo kyllä lohdutti kuulla. Olen kuullut tuosta näytteenotosta ja toivonkin, että sellainen otetaan, mikäli siihen aihetta on. On vaan niin kamalaa olla tällainen heikkohermoinen ja sitten kun tyhmänä piti vielä googlettaa kaikkea aiheeseen liittyvää :(
  5. E

Tämä mun pati on just siinä kilpirauhasen alueella, siksi sitä kilpirauhasen patiksi luulin. Huojentavaa kuulla, että voi silti olla kilpirauhaseen liittyvää, vaikka arvot ok.
  6. E

Noin kuukausi sitten löysin ison patin kurkun "päältä", patti jatkuu vasemmalle puolelle pienen matkaa.Pattia ei huomaa, jos pidän päätä normaalissa asennossa, mutta jos venytän kaulaa, patti näkyy. Olin ensin varma, että kyse on kilpirauhasen liikatoiminnasta, mutta eipäs ollutkaan (kävin...
  7. E

kuinkas monella palaa kynttilä?

Mjaa...kyllä mä välillä sytytän kynttilän vajaa 3 viikkoa sitten menehtyneen rakkaan vaarini muistolle. Vaaria kun ei haudattu mihinkään, niin en haudalle voi kynttilää viedä esim. isänpäivän, jouluna tms.
  8. E

kuinkas monella palaa kynttilä?

Mulla palaa aina syksyisin/talvisin kynttilät ulkona ja sisällä. Nytkin palaa, vaan ei tämän päivän takia.
  9. E

Millaisia pipoja lapsillanne on?

Minä ostin jokaiselle lapselle markkinoilta kaksinkertaisesta fleecestä tehdyn pipon/hatun, on tosi paksu ja lämmin. Pipon alareunaa saa käännettyä sopivaksi lapsen kasvaessa. Maksoivat 20€kappale, mutta eipä tarvitse talvipipoja enää ostella, koska nuo pipot käyvät vuosia tai niin kauan, kun...
  10. E

Taisi tulla virheostos..

Jatkuuhan talvi vielä pitkälle ensi vuoteen =) Meidän kakkonen sain ristiäislahjaksi topatun ulkopuvun koossa 68cm (poika syntyi heinäkuussa,ristiäiset oli syyskuun alussa) ja pidin pukua heti, kun sää kylmeni. Sinne saa tarpeen tullen fyllättyä vaatetta alle, joten ei pieni väljyys haittaa tee.
  11. E

Vielä tuosta vauvan laskeutumisesta ja kiinnittymisestä..?

Mulla on kaikki 3 menneet yli, ekan tasan viikon, kakkonen käynnistettiin rv 41+6 ja kolmonen tuli itsekseen rv 41+6. Petaan siihen,että tämä neljäskin menee yli =)
  12. E

Lapsiperheen ruokia?

Meillä mun isäni kalastaa silakan ja sitä nyt ei todellakaan paljon tule/kovin usein syödä. Muutenkaan en osta kalaa ikinä kaupasta, vaan saamme tuoretta kuhaa, madetta, siikaa isältäni. Jos lapsi syö aterialla yhden silakkapihvin (= 2 silakkaa), niin se ei kuolemaksi ole.
  13. E

Pieni Gallupp

a) Kaksi kertaa päivssä b) Päivittäin c) Tarvittaessa/ kerran vkossa d) Tarvittaessa e) Harvemmin f) max.4krt/vuosi
  14. E

Vielä tuosta vauvan laskeutumisesta ja kiinnittymisestä..?

Mulla on mun mielestä tässä neljännessä raskaudessa maha roikkunut tosi alhaalla koko ajan. Viime neuvolakäynnillä vauva oli vielä ainakin istuvassa asennossa, en mitään tietoa/tunnetta,että onkohan kääntynyt pää alaspäin jo. Paineen tunnetta on alapäässä, mutta....en tosiaan osaa edes omasta...
  15. E

Lapsiperheen ruokia?

Meillä syödään laidasta laitaan...perunaa keitettynä, muussina, paistettuna, lohkoina (uunissa), riisiä,pastaa.... Uunikalaa,silakkapihvejä, kastikkeita (makkara-, nakki-, possunsuikaleliha-, naudanliha-,jauhelihakastike), lihapatoja, kasvispihvejä, keittoja (liha-,makkara-,nakki-...
  16. E

Meidän tyttö saa tänään nimekseen

Kiva nimi =)
  17. E

Jos lapsilla ikäeroa noin 1,5v niin mikä on ollut arjessa vaikeinta (alkuun)?

Meillä on kakkosen ja kolmosen ikäero 1,5v ja mun mielestä tuo ikäero oli alussa tosi paljon helpompi, kuin ekan ja kakkosen 2v3kk ikäero...ja on tuo pienempi ikäero edelleenkin paljon parempi. Ulkoilussa meillä oli käytössä sisarusrattaat. Mitään kateutta meillä ei ole ikinä esiintynyt. Yöt...

Yhteistyössä