Hakutulokset

1. E

Parhaat talvirukkaset?

Meillä on ollut jos jonkinmoisia toppahanskoja, kalliita ja halpoja ja kaikista parhaimmat ovat olleet Tarjoustalosta ostetut toppahanskat (pitivät kosteutta ja sormet tooooooosi lämpiminä) ja hintaa 3.90€! Pitää mennä katsomaan, jos myyvät tänä vuonnakin samoja hanskoja.
  2. E

G: Mitä olet tänään syönyt?

7.00 Mukillinen mustaa kahvia, sämpylä kevytjuustolla ja kurkulla. 10.00 pari luumua 11.00 kalasalaattia 13-14 banaani + luumuja 16.30 kana-kasvisrisottoa+ salaattia ...niin ja pari mukillista glögiä :p
  3. E

Hobby Hallin laskutus

Juu ja yksillä postikuluilla, vaikka tilaisi maton (tms suuremman tuotteen) ja jtn muuta sälää samassa tilauksessa ja tulisivat eri aikaan eri paketeissa. Soittoa perään vaan =)
  4. E

Hobby Hallin laskutus

Kerrsta sen pitäisi vain mennä.
  5. E

Kuinka iso vauva tulossa jos rv 31 painaa 2 kg?

Mulla oli viikko sitten (rv 31) vauvan painoarvio 1,7kg. Kätilö meinasi, että yli nelikiloinen syntyy (3 muuta lasta olleet yi 4kg). Kakkosen painoarvio rv 41+jtn oli 4670g, mutta painoikin vain 4260g, että heittelee nuo painoarviot suuntaan ja toiseen. Kaikki sytyneet yliaikaisina (eka rv 41...
  6. E

Mitä VI**ua mä teen?

Höh. Typerän oloinen opettaja. Mä muistan yläasteella kirjoittaneeni äikän tunnilla aineen (aihe vapaa), jossa nuori raiskatuksi tullut nainen kertoi tarinansa. Mä vietin aineen parissa KAUAN ja siitä tuli todella hyvä ja uskottava (vaikka itse sanonkin). Sain aineesta 10, mutta ope oli...
  7. E

eikös sitä lumimyräkkää tullutkaan

Espoossa ainakin satelee lunta...on sadellut jo muutaman tunnin.

Yhteistyössä