Hakutulokset

1. E

Mikä ärsyttää just nyt?

Samoin, näppäimistö ärsyttää. Mies osti tällaisen fletkun näppiksen ja voi vi**u, että tällä on vaikea kirjoittaa, kun saa painamalla painaa kirjaimia ja sittenkin niitä jää välistä pois :kieh:
  2. E

Mainitse yksi jo ostamasi joululahja sekä yksi lahja jonka itse haluaisit

Ostanut: Muumi Seikkailu-teelusikat 6kpl Toivon: En osaa sanoa, ei toiveita.
  3. E

Lukekaa tämä ja kommentit, pliis.

Mä en tajua, että miten joku jaksaa tuhlata aikaansa arvostelemalla muita...oli hyvännäköisen kumppanin toinen puolisko sitten laiha, lihava tai mitä ikinä. Mitä hemmettiä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu?
  4. E

Voi kun vauva nukkuisi yöt hyvin, tässä vaan univelka kasvaa

Kyselen samaa, kuin edellä eli miksei voi nukkua vieressäsi? Meillä esikoinen oli yökukkuja...raskasta oli, tosi raskasta. Päivälläkään ei nukkunut hyvin.
  5. E

Kuolema tuli sukuun.

Voimia sinullekin:hug: Meillä oli viime perjantaina vaarin hautajaiset. Raskas paikka oli :'( mutta tosi kaunis (jos niin voi sanoa), kun kaikki meni juuri niin, kuin vaari oli halunnut.
  6. E

Kuolema tuli sukuun.

Osanottoni suruun :hug: Itse menetin 2 viikkoa sitten rakkaan vaarini 77 vuoden iässä :'( Itse olen +32 viikolla raskaana ja surullinen olen, kun vaari ei ehtinyt nähdä neljättä laspenlapsenlastaan.
  7. E

miten teillä säilytetään

Mulla roikkuu siivouskaapin ovessa sellainen tyttö, jonka hameeseen ne roskapussit jemmataan. Ihan siihen tarkoitukseen siis tehty.
  8. E

Kilpirauhasen liikatoiminta..kenellä?

Oliko sulla minkälaisia oireita tuosta liikatoiminnasta?
  9. E

Oikeesti mua on nolottanut ostaa maitoa kaupasta

Mä ainakin ostan just sitä Arlan maitoa, ajatelkoot muut mitä hyvänsä.
  10. E

Mitä teillä leivotaan eniten?

Leipiä ja sämpylöitä, muffinsseja.
  11. E

...eli mikä siinä sitten on? En tiedä tosta kyseisestä hoidosta mitään. Tänään olin lääkrissä, huomenna verikokeeseen ja viikon päästä ultraääneen. Hitto, aloin jo maalailla pirun kuvia seinille, että mitä jos tämä ei olekaan kilpirauhasen liikatoimintaa :|
  12. E

Vain lasten nukkuessa?

Kyllä meillä halataan ja suukotellaan lasten nähden, mutta siihen se jää. Kaikki imuttelut,puristelut ym tapahtuu silloin, kun lapset nukkuvat.
  13. E

Paljonko vauvan pitää painaa että käynnistetään synnytys?

En tiedä, mikä se raja on/onko sellaista, mutta keskimmäisen painoarvio oli 4670g eikä käynnistetty sen takia (viikkoja oli tuolloin yli 41). Sitten tuli lievä raskausmyrkytys ja käynnistivät vkolla 41+6 (poika painoi vain 4260g).
  14. E

Hyvä tietää. Nyt raskauden aikana nuo oireet tulleet ja vahvistuneet, varsinkin nuo kuumuuskohtaukset.
  15. E

Mulla on ilmestynyt "patti" (ei se ole kyllä oikein pattikaan, mutten tiedä, miten sitä kuvailla) kaulan vasemmalle puolelle (etuosa). Ei ole kipeä tms. Oireina olen huomannut painon tippumisen, janon, löysähkön vatsan, kuumuuskohtaukset ja uupumuksen (iltaisin). Nämä kaikki sopisivat tuohon...
  16. E

Kuulostaako taaperon ruokavalio eksoottiselta?

Mulla oli ruisleipää NIIIIIIIN ikävä, kun olin parikymppisenä viikon Tunisiassa :laugh: Se oli ihan kamalaa :laugh: Meillä syödään paljon lihapatoja, joissa melkein aina tomaattimurskaa tai maapähkinävoita tai palmuöljyä. Lihana possunsorkkia, häränhäntää, kalaa tai kanaa isoina paloina...
  17. E

Kuulostaako taaperon ruokavalio eksoottiselta?

Mun mielestä ei kuulosta eksoottiselta. Itseasiassa meidän lapset syövät varmaan eksoottisemmin, heidän isänsä kun on Länsi-Afrikasta (asumme Suomessa). Meillä maistuu marjat ja hedelmät ja kasvikset lapsille vallan hyvin ja tarkoitan nyt muitakin kasviksia/hedelmiä, kuin porkkanaa ja...
  18. E

Parhaat talvirukkaset?

Mä en muista yhtään, mutta sellaiset mustat, joiden kämmenosa vahvistettu.
  19. E

Parhaat talvirukkaset?

Meillä ei nämäkään toimineet :( Kai ovat herkkänäppisiä nämä meidän muksut.
  20. E

Parhaat talvirukkaset?

Eipä kestä =) Joskus sitä yllättyy itsekin, että hyvää ja lämmintä saa halvalla =) En tiedä, onko heillä niitä samoja enää, kun ostin nuo 2 vuotta sitten.

Yhteistyössä