Vielä tuosta vauvan laskeutumisesta ja kiinnittymisestä..?

:D
Tää on niin jännää..

Miehen mielestä koko maha ihan roikkuu, ennen oli siis ylempänä omastakin mielestä.
Vauva liikkuu vähemmän, ihan selvästi. Ja kun seison niin tuntuu kokoajan sellainen painon tunne alapäässä..olisko vauva siis laskeutunut jo??

Rv on nyt 34+jotain..

"mama"
Olin rv 33 neuvolassa ja siellä jo todettiin että vauva laskeutunut todella alas. Ja myös täällä liikkeet ovat viime päivinä vähentyneet (nyt siis rv34). Toivotaan että pikkuset pysyis vielä ainaki pari viikkoa kyydissä niin olis pikkasen isompia ku tulis tähän maailmaan :)

Mulla on mun mielestä tässä neljännessä raskaudessa maha roikkunut tosi alhaalla koko ajan. Viime neuvolakäynnillä vauva oli vielä ainakin istuvassa asennossa, en mitään tietoa/tunnetta,että onkohan kääntynyt pää alaspäin jo. Paineen tunnetta on alapäässä, mutta....en tosiaan osaa edes omasta olotilastani sanoa mitään :/

Mulla vkoja kai jtn 33.

Mulla on kaksi ekaa käynnistetty yliaikaisina..ei jaksais uskoa että tääkään yhtään ennen tulee. Toisaalta kumpikaan ei laskeutunut kuin vasta synnytyksessä.
:D Jännää...enhän mä edes tiedä koska mun pitäis kotoa lähteä jos sellainen tilanne tulis :D

Ja siis todella toivon kans että ainakin muutaman viikon vielä pysyin navan takana :)

Ihan viime viikolla mä kans vielä aattelin että tää on perätilassa mutta en nyt sitten tiedä, potkuja nyt tänäänkin tullut muutama tuohon ylös.

Yhteistyössä