Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22517440]Voi voi. Savanna on tainnu nyt törmätä Keskisen Vesaan.[/QUOTE]

hyi helvetti katsoin kuva ja mikä oksennus mies oli:x

No mun mielipide perustuu siihen mitä mun mies ja mun miespuoliset kaverit sanoo...Eli ne ei haluis et niitten oma nainen tanssii vähäpukeisena muille miehille.Ja en mäkään kyllä tykkäis jos mun mies ois strippari :whistle:

Mutta on mullakin kaveri kuka on seurustellu stripparin kanssa yli 5 vuotta,että on niitä poikkeuksia mutta suurinosa miehistä varmasti on sen verran omistushaluisia/mustiksia ettei halua naisensa tekevän sitä.Ja onhan se ihan fakta että valtaosa pitää strippausta ammattina vähän epäilyttävänä ja "huorahtavana".
Henk.koht. en srippais mutta en automaattisesti pidä ihmistä mitenkään moraalittomana tai epäilyttävänä jos jioku sitä tekee.

"vieras"
Ap:sta tulee mieleen että hänellä ei ole kukaan koskaan (lapsuudesskaan) laittanut rajoja. Tekee mitä haluaa, milloin haluaa. Omat mielihalut ovat ensisijaisia ja toisten huomioiminen (jopa oman perheen) on vaikeaa. Ap on kertonut että on lapsena elänyt yltäkylläisyydessä ja saanut kaiken mitä halunnut (lelukeskusteluissa kertonut). Tässä se lopputulos sitten nähdään: kasvaa ihmisiä joille mikään ei riitä.

Venakko Milanna
[QUOTE="Jaa";22517764]Laittakaa tähän jo lukko! Ihan pelleilyä! Ennen vanhaan palstan modet olisivat jo lukinneet tällaisen "keskustelun".[/QUOTE]

mitä pahaa on tässä:)

satunnainen ohikulkija
Hö, älkää nyt vaan lopettako! (Hain vasta evästä tietokoneelle...)

Tuosta taitaa seurata avioero joka tapauksessa ap;n ja tämän miehen välille, ellei tahti muutu olennaisesti. Vaikka niin että ap lemppaa herra linnanherran ja menee pyytämään mieheltään anteeksi ja tilaa parisuhdeneuvojan. Sokeakin näkee, mitä tuossa linnanherra haluaa -ainakin ensisijaisesti, meni jatko miten meni.

Ei kait sillä muuten mitään väliä ole, mutta jos ap:llä on lapsia oman miehensä kanssa, niin tuskin muksut haluavat vaihtaa isukkia miljonääriin saatikka ovat äiskästä ylpeitä, että tämä vaihtoi. Kuka niitä lapsia muuten hoitaa nämä ajat, kun äiti rilluaa strippiklubeilla ja illanvietoissa ja sammuilee vieraiden miesten luokse? Tuo elämä ei kuulosta kauheen kivalta nyt enää... särähti vähän korvaan tuo, että ovat jo heti 'nähneet toisten lapsetkin' -haloo, pakkoko niitä on sekoittaa siihen että äiti on pettämässä isiä? Vai kokeeko joku tuon söpönä ja romanttisena?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä