Keittiönoita
Mä voin ihan suoraan sanoa, että en voisi ottaa lasteni isäksi miestä, jolla on "kyseenalainen" menneisyys. Siis sellainen menneisyys, josta ei voi isomummun 80-vuotissynttäreillä kahvipöydässä puhua.hmm.....
no kun eilisestä taas alkaa puhua, niin mulla hyvää esimerkki joka ei siitä edes pyytä minulta, koska se sanoi suoraan vaikka miten se halua mut se hänestä tuntu väärältä, eikä se ole sellainen mies joka halua yhden yön jutun. Niin ja varmasti tämäkin kuulosta teidän mielestä valhelta. Mutta mun korvaan kuulosta pahalta ja omituiselta miten naiset arvosta strippareita, kun ne olisi joku roska, miks sitten miesten mielestä toisinpäin, jotkut jopa rakasta kun nainen on strippari, se heille heti tarkoittaa hyvää kroppa ja kaikki
Kun mä olin vielä nuori ja nätti, jotkut tuttavani tienasivat ylimääräistä rahaa eskorteeraamalla ja jotkut menivät vielä pidemmällekin. Mietin silloin, miten helposti sitä voisi parissa illassa saada vuokrarahat kasaan. Mutta en tehnyt sitä, koska halusin voida katsoa vielä äitiäni ja erityisesti isääni silmiin. Ja ajattelin myös mahdollisia tulevia lapsiani. Suomi on pieni maa ja riski asian paljastumisesta joskus vuosiakin myöhemmin oli olemassa. Niinpä kitkuttelin siivoojan palkalla. Enkä kyllä ole päivääkään sitä katunut.