Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Keittiönoita
hmm.....

no kun eilisestä taas alkaa puhua, niin mulla hyvää esimerkki joka ei siitä edes pyytä minulta, koska se sanoi suoraan vaikka miten se halua mut se hänestä tuntu väärältä, eikä se ole sellainen mies joka halua yhden yön jutun. Niin ja varmasti tämäkin kuulosta teidän mielestä valhelta. Mutta mun korvaan kuulosta pahalta ja omituiselta miten naiset arvosta strippareita, kun ne olisi joku roska, miks sitten miesten mielestä toisinpäin, jotkut jopa rakasta kun nainen on strippari, se heille heti tarkoittaa hyvää kroppa ja kaikki
Mä voin ihan suoraan sanoa, että en voisi ottaa lasteni isäksi miestä, jolla on "kyseenalainen" menneisyys. Siis sellainen menneisyys, josta ei voi isomummun 80-vuotissynttäreillä kahvipöydässä puhua.

Kun mä olin vielä nuori ja nätti, jotkut tuttavani tienasivat ylimääräistä rahaa eskorteeraamalla ja jotkut menivät vielä pidemmällekin. Mietin silloin, miten helposti sitä voisi parissa illassa saada vuokrarahat kasaan. Mutta en tehnyt sitä, koska halusin voida katsoa vielä äitiäni ja erityisesti isääni silmiin. Ja ajattelin myös mahdollisia tulevia lapsiani. Suomi on pieni maa ja riski asian paljastumisesta joskus vuosiakin myöhemmin oli olemassa. Niinpä kitkuttelin siivoojan palkalla. Enkä kyllä ole päivääkään sitä katunut.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22514908]Mistä se tietää että olet unelmavaimo, kun ei ole ollut sinun kanssa päivääkään naimisissa :D[/QUOTE]

Se luule niin, koska x-vaimo oli hakkaja, hakannut hänet ja mä olen sellainen rauhallinen:) no on monta muuta mut en halua täällä palstalla puhua muiden ongelmat

Venakko Milanna
[QUOTE="eve";22514999]Ei millään pahalla mutta taitaa se miljonääri valita tietyntyyppisiä naisia.[/QUOTE]

ai no kiitos, ymmärsin kyllä pointti mut ei haita mulle:D saa ajatella ihan mitä vaan

mä luulen
Homma on yleensä just niin kuin Anatolia ja Keittiönoita on sen kuvanneet, ilman mitään haukkumisia ja mustamaalaamisia.

Miehilläkin on silmät päässä ja stripparit nyt on yleensä kauniita ja hyväkroppaisia, eli ihan hyvin mies voi sellaiseen ihastua. Joku myöntää jo itselleen suoraan että ihastuu vain kuoreen ja haluaa pitää hauskaa tuollaisen naisen kanssa ilman vakavampaa suhdetta, joku sitten on avarakatseisempi ja voi alkaa miettiä sitä suhdettakin. Siinä vaiheessa ei se strippaaminen välttämättä tunnu ongelmalta, mutta kun ollaan parisuhteessa ja ehkä lapsiakin niin se on jo kovempi paikka että nainen yhä pyörii siellä esittelemässä paikkojaan vieraille ja ihan tutuillekin miehille. Voi olla ahdistavaa ruveta miettimään kuinka moni työkavereista on nähnyt vaimon kelteisillään.

Sitten kun eletään tällaisessa yhteiskunnassa jossa on tietyt moraaliset arvot niin strippaus ei varmasti ole ainakaan vanhemman väen mielessä korkealle arvostettua. Se on ammatti jota voi olla vaikea selittää sille yli 80v mummolle tai lapsille ja näiden kavereiden vanhemmille, lasten opettajille tai vaikka ihan naapureille. Ammatin salaaminen taas tekee elämän hankalammaksi ja kun on pienestä maasta ja kaupungista kyse niin varmasti huhut kulkevat perässä. Tuossa on niin monta mutkaa että helposti se mies mielummin näkee stripparin anisena jonka kanssa voi pitää hauskaa mutta mielummin sitten kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa.

Voi tietty olla miehiä jotka eivät missään vaiheessa koe vaimonsa strippaamista negatiivisena ja jotka voivat ihan avoimesti esitellä tämän ammatin suvulleen ja ystävilleen, sekä lapsilleen, näiden opettajille, valmentajille ja kavereille ilman että kokevat sitä mitenkään kiusallisena. Eivätkä edes usko tuon vaikuttavan mitenkään lapsiin ja näiden kaverisuhteisiin. Silti mä luulen että noi miehet on aika harvassa, vaikka se miljonäärisi sitten heihin kuuluisikin.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mä luulen;22515034:
Homma on yleensä just niin kuin Anatolia ja Keittiönoita on sen kuvanneet, ilman mitään haukkumisia ja mustamaalaamisia.

Miehilläkin on silmät päässä ja stripparit nyt on yleensä kauniita ja hyväkroppaisia, eli ihan hyvin mies voi sellaiseen ihastua. Joku myöntää jo itselleen suoraan että ihastuu vain kuoreen ja haluaa pitää hauskaa tuollaisen naisen kanssa ilman vakavampaa suhdetta, joku sitten on avarakatseisempi ja voi alkaa miettiä sitä suhdettakin. Siinä vaiheessa ei se strippaaminen välttämättä tunnu ongelmalta, mutta kun ollaan parisuhteessa ja ehkä lapsiakin niin se on jo kovempi paikka että nainen yhä pyörii siellä esittelemässä paikkojaan vieraille ja ihan tutuillekin miehille. Voi olla ahdistavaa ruveta miettimään kuinka moni työkavereista on nähnyt vaimon kelteisillään.

Sitten kun eletään tällaisessa yhteiskunnassa jossa on tietyt moraaliset arvot niin strippaus ei varmasti ole ainakaan vanhemman väen mielessä korkealle arvostettua. Se on ammatti jota voi olla vaikea selittää sille yli 80v mummolle tai lapsille ja näiden kavereiden vanhemmille, lasten opettajille tai vaikka ihan naapureille. Ammatin salaaminen taas tekee elämän hankalammaksi ja kun on pienestä maasta ja kaupungista kyse niin varmasti huhut kulkevat perässä. Tuossa on niin monta mutkaa että helposti se mies mielummin näkee stripparin anisena jonka kanssa voi pitää hauskaa mutta mielummin sitten kuitenkin perustaa perheen jonkun muun kanssa.

Voi tietty olla miehiä jotka eivät missään vaiheessa koe vaimonsa strippaamista negatiivisena ja jotka voivat ihan avoimesti esitellä tämän ammatin suvulleen ja ystävilleen, sekä lapsilleen, näiden opettajille, valmentajille ja kavereille ilman että kokevat sitä mitenkään kiusallisena. Eivätkä edes usko tuon vaikuttavan mitenkään lapsiin ja näiden kaverisuhteisiin. Silti mä luulen että noi miehet on aika harvassa, vaikka se miljonäärisi sitten heihin kuuluisikin.
No just toi ei halua että enää tanssi:D se halua että mulla olisi joku muu bisness ja se perustaa kuulema mulle mitä haluan:snotty:
kyllä kauhea

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mä luulen;22515141:
Toi kuulostaakin lupaavalta, stripparin ja mustasukkaisen miehen suhde.

Mut etköhän sä itse ole jo tässä vastannut siihen kysymykseen miksi mies, edes toi sun miljonäärisi, ei halua mitään vakavaa stripparin kanssa.
No mut se katsoi mua vaikka strippari olen. Sillä on niin paljon rahaa että mihin mä sen työ teen. Mut se ei myöskään halua että kotona olen vaan jotain teen mistä oikeasti tykkään vaikka jos se ala kinosta niin olen paikan pomo...

Niin mut se vaan selitti ja selitti niin kuin mä naimisin meen, se vaan yrittää

Mä en edes viiti alkaa sanomaan mielipidettä asiaan,mutta sitä ihmettelen että MIKSI milanna tekee aina ja kokoajan tänne tälläisiä aloituksia missä tiedetään että hän ei kovinkaan mukavia kommentteja saa? Haluaako tahalleen ärsyttää ihmisiä,tuoda itsensä kokoajan näkyville vai mikä siinä on?

Tietysti jos ei ole ketään muuta kenelle puhua ja purkaa niin sitten se on aika ikävempi juttu oikeestikkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä