Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pelle olet
Se luule niin, koska x-vaimo oli hakkaja, hakannut hänet ja mä olen sellainen rauhallinen:) no on monta muuta mut en halua täällä palstalla puhua muiden ongelmat
No tuota noin..mistäs syystä se sinä niitä tavaroita heittelet ja huudat?:D
Sillon ku sulla menee hermot,ton miehen ex hakkasi samassa tilanteessa.Tajuatko et siin on melkoinen yhtälö...ehkä se mies saa sinut heittelemään sit tavaroita?Ehkä.

Ja ettet haluu puhua muiden ongelmista,älä ny narraa..

IhanaValo
Eikö siun nykynen mies oo siun antanu tehdä mitä tykkäät? Vai rahastako se nyt on kiinni?
Tosi epäreilusti miun mielestä käyttäydyt miestäsi kohtaan..ja annat sen "miljonäärin" olettaa että oot sen kans menossa naimisiin ja kaikkea, etkä oo kertonut että oot jo varattu, aika epäreilua sitäkin kohtaan.
Tuossa ei käy hyvin. Koita hyvä nainen päättää jo mitä oikein haluat.

...
Mä en edes viiti alkaa sanomaan mielipidettä asiaan,mutta sitä ihmettelen että MIKSI milanna tekee aina ja kokoajan tänne tälläisiä aloituksia missä tiedetään että hän ei kovinkaan mukavia kommentteja saa? Haluaako tahalleen ärsyttää ihmisiä,tuoda itsensä kokoajan näkyville vai mikä siinä on?

Tietysti jos ei ole ketään muuta kenelle puhua ja purkaa niin sitten se on aika ikävempi juttu oikeestikkin.
se on se huono itsetunto, lukekaa siitä vähän niin ymmärrätte!

En halua olla tekemisissä strippareiden kanssa tässä elämässä, etten kyllästyisi heihin ennen kuolemaani, jonka jälkeen pääsen pastafarien taivaaseen oluttulivuorineen ja stripparitehtaineen. Minulle etäisyyden ottaminen strippareihin on siis järkevä sijoitus tulevaisuuteen.

mä luulen
No mut se katsoi mua vaikka strippari olen. Sillä on niin paljon rahaa että mihin mä sen työ teen. Mut se ei myöskään halua että kotona olen vaan jotain teen mistä oikeasti tykkään vaikka jos se ala kinosta niin olen paikan pomo...

Niin mut se vaan selitti ja selitti niin kuin mä naimisin meen, se vaan yrittää
Sitähän tässä on yritetty sulle sanoa, että mies kyllä katsoo stripparia ja voi pitää hauskaakin tän kanssa, mutta ei halua vaimoa joka strippaa.

Jos sä oikeesti rupeat seurustelemaan tän miehen kanssa niin luuletko että se esittelee sut kaikille sukulaisilleen että tässä on Savanna, uusi naiseni. Hän on alunperin strippari mutta mä nyt keksin hänelle uusia bisneksiä että lopettaisi tanssimisen.

Kuulostaa siltä että sun strippaamisesi on tälle miehelle ongelma ihan yhtälailla kun valtaosalle muistakin miehistä.

hui...ls
No tuota noin..mistäs syystä se sinä niitä tavaroita heittelet ja huudat?:D
Sillon ku sulla menee hermot,ton miehen ex hakkasi samassa tilanteessa.Tajuatko et siin on melkoinen yhtälö...ehkä se mies saa sinut heittelemään sit tavaroita?Ehkä.

Ja ettet haluu puhua muiden ongelmista,älä ny narraa..
Ei kai ne lapset viattomat olleet paikalla silloin,kun tämä nuori rouva pillastui ja heitteli niitä tavaroita???

Alkaa olla jo sen verran rankanpuoleista perhe-elämää noille lapsillekkin asua noin turvattomassa kodissa jossa kytee koko ajan pommi?
Herää siis kysymys :Olisikohan jossain muualla silloin parempi?

Etenkin,kun äiti tuntuu vaan miettivän EDELLEEN strippari-miljonäärimies kuviotaan eikä näitä viattomia lapsia jotka itse on tänne maailmaan synnyttänyt...
Rupeaa jo ahistamaan ihan noiden lasten puolesta tuo touhu!

kana
No just toi ei halua että enää tanssi:D se halua että mulla olisi joku muu bisness ja se perustaa kuulema mulle mitä haluan:snotty:
kyllä kauhea
dingdingding!
Ehkei miehesikään (siis se lasten isä) halua et tanssit????

Miksi edes aloitit tällasen ketjun,ku tämäkään mies ei halua vaimokseen stripparia.Kertooko se sulle mitään?

Sä oelt kyllä niin helvetin tyhmä,et parempi ku jätän nyt tän ketjun tähän.Menee vaan järki sun kaa.

Venakko Milanna
No kuule mä en ainakaan uskoosi sekuntiakaan miestä joka baarissa polvistuu sen eteen vähän väliä jne. Pitääsin tuollaasta touhua aivan naurettavana ja käskin äijän painua hevonkuuseen siitä pelleilemästä.
Huh mä tuntenut jos siitä ennen siitä kauan, se vaan halusi näyttää kaikille että halua vain minut. Jos joku tavis polvistu mulle mä vaan sanon itsekin että menee sä........

"harmaa"
No mut se katsoi mua vaikka strippari olen. Sillä on niin paljon rahaa että mihin mä sen työ teen. Mut se ei myöskään halua että kotona olen vaan jotain teen mistä oikeasti tykkään vaikka jos se ala kinosta niin olen paikan pomo...

Niin mut se vaan selitti ja selitti niin kuin mä naimisin meen, se vaan yrittää
Sähän oot sanonu et pidät strippaamisesta.

Kumma ku olisit valmis lopettaan työsi tuollasne takii,mut et oman nykyisen aviomiehesi/perheesi.
Et sä osaa ajatella muita ku isteäsi?

Venakko Milanna
Vai että sinä jo tiedät, millainen hänen ex-vaimo on ollut. Ihan vaan miehen puheista päätellen. Entäs jos se hakkaaja olikin tämä mies?

Voi että mikä pahvi!
Mä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältä

Huh mä tuntenut jos siitä ennen siitä kauan, se vaan halusi näyttää kaikille että halua vain minut. Jos joku tavis polvistu mulle mä vaan sanon itsekin että menee sä........
No kyllä sais paskaaset naurut osakseen joku tuttukin mies joka tuolla tavalla rupiaas pelleilemään! :LOL:

Mun on pakko sanoa, että sä olet kyllä melkoosen sinisilmäänen. :D Huomaa ettei sulla ole miehesi lisäksi ollut muita miehiä kun et osaa tuon vertaa miettiä tuon miljonäärin käytöstä. Pikkuusen nyt realismia peliin niin säästyt monelta murheelta.

Venakko Milanna
No kyllä sais paskaaset naurut osakseen joku tuttukin mies joka tuolla tavalla rupiaas pelleilemään! :LOL:

Mun on pakko sanoa, että sä olet kyllä melkoosen sinisilmäänen. :D Huomaa ettei sulla ole miehesi lisäksi ollut muita miehiä kun et osaa tuon vertaa miettiä tuon miljonäärin käytöstä. Pikkuusen nyt realismia peliin niin säästyt monelta murheelta.
Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvää:)

hmph
miksi täällä aina puhutaan monikossa? jos yksi tai kaksi on sanonut jotakin, nin automaattisestihan se tarkoittaa sitä, että kaikki muutkin ovat täysin samaa mieltä.

varmasti on mieheiä, jotka pitävät strippareista,haluavat mennä näiden kanssa naimisiin ja perustaa perheen.

mutta on myös paljon sellaisia miehiä, jotka eivät stripparia vaimokseen halua, heitä voi ehkä katsella, mutta puolisoksi ei haluta.

itsekkin olen kasellut miestrippareita, onhan heillä kropat vimesen päälle yms. mutta en ikinä voisi kuvitella, että oma mieheni olisi strippari.
eikä oma miehenikään tahtoisi minun keikistelevän alasti muille miehille, se on katsos paljon seksikkäämpää jättää arvailujen varaan mitä siellä vaatteiden alla on, pysyy jännitys :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä