Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"mies"
Palstan epätoivoiset sekä ylipainoiset yyhoot taas kateuksissaan mollaamassa erittäin kaunista ja tosi mukavaa Savannaa. Lisäksi olen haistavinani rasismia...

"vieras"
Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Miehet siis haluavat sinut vaimoksi? Vai oman vaimonsa strippaamaan? :D

Millainen mies haluaa vaimosa myyvän itseään? Sellainen jolle vaimo/nainen on pelkkä esine.

"Huh huh"
kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa:whistle:

Älähän nyt yleistä :) Edelleen ihmettelen, että millainen mies muka haluaa perustaa perheen stripparin kanssa??? Kun tosiaan minun piireistäni ei yhtäkään sellaista löydy, joten aika erilaista sakkia sellaiset miehet ovat :O Ja joo, varmasti joku epätoivoinen mies siihenkin suostuu, mutta naurattaa sinun yleisämisesi.

Leukistinen aksolotli
Saattaa haluta. Mutta ikinä ei voi tietää, onko joku kunnon tyyppi... Jos joku ihan oikeesti yrittää sun ja sun miehen väliin, niin mä pelkään, et se ei olis miehenä kovin hyvä, vaan se saattaa paljastua sitten joksikin pelottavaksi.

"sama"
[QUOTE="Jaa";22516040]?? Tuskin jeesustelija harrastaa yhdenyön panoja.[/QUOTE]

Tähän voivat ilmottautua kaikki tämän ketjun jeesustelijat jotka eivät ole koskaan harrastaneet yhdenyönpanoja.

Vinkki
Onko teillä tarkastettu koskaan tuota lasten hyvinvointia?

Anna mun kaikki kestää.
miljönääri. mistä sää edes tiedät, jos se kusettaa sua?
nainen on hullu. juu juu, niinhän se yleensä menee. muissa vika, muttei mussa.
sä unelmavaimo. hmm, ehkä. tai sitte ei.
sun mies vaan mustis. oiskohan aihetta?

Taidat vaan nauttia huomiosta, ja otat sitä varauksetta vastaan.
Olet liian sinisilmäinen! Ei kannata uskoa ihan kaikkea.
Näiden asioiden takia olet helposti hyväksikäytettävissä, ja miehesikin näkee sen.
Rauhoitu hyvä nainen. Anna lapsillesi aikaa. He tarvitsevat sinua kaikista eniten! Unohda muu.

"sama"
[QUOTE="sama";22516070]Tähän voivat ilmottautua kaikki tämän ketjun jeesustelijat jotka eivät ole koskaan harrastaneet yhdenyönpanoja.[/QUOTE]

Huhuu!! Eikö ketään??

"hmm"
Tiiätkö savanna.. Monet miehet voi käydä kattoo stripparii, mut eivät ikä päivänä sellasta vaimokseen tahtois. Mut en sano et kaikki niin ajattelee.. Mut aikamoinen yleistys et miehet haluu just stripparin.. Kuule, ehkä katella, tai sänkyyn.. mut varmaan poikkeuksiaki löytyy

Venakko Milanna
Onko teillä tarkastettu koskaan tuota lasten hyvinvointia?

Anna mun kaikki kestää.
miljönääri. mistä sää edes tiedät, jos se kusettaa sua?
nainen on hullu. juu juu, niinhän se yleensä menee. muissa vika, muttei mussa.
sä unelmavaimo. hmm, ehkä. tai sitte ei.
sun mies vaan mustis. oiskohan aihetta?

Taidat vaan nauttia huomiosta, ja otat sitä varauksetta vastaan.
Olet liian sinisilmäinen! Ei kannata uskoa ihan kaikkea.
Näiden asioiden takia olet helposti hyväksikäytettävissä, ja miehesikin näkee sen.
Rauhoitu hyvä nainen. Anna lapsillesi aikaa. He tarvitsevat sinua kaikista eniten! Unohda muu.
tiedän mä kaikki mut hei en mä mihinkään naimisin mee kuitenkaan

eikä mua kukaan kusettaa

Tasku Venus
Joskus aiheesta miehen kanssa ollaan puhuttu. Kysyin että olisko alkanut olemaan mun kanssa jos olisin ollut strippari, mies sanoi että sillä ehdolla jos lopettaisin kyseiset hommat. Uskon että aika moni mies on sillä linjalla. Ihastua toki voi strippariin, jos tapaa naisen jossain muissa piireissä kun siellä strippipaikassa, mutta mitään vakavaa suhdetta onkin vaikea muodostaa pidemmän päälle.

ulkonainen
Avarakatseinen mies (eika muita kannata huoliakaan) kylla hyvaksyy stripparin siina missa siivoojankin.

Gallup voisi paljastaa etta useimmat miehet ottavat kumppanikseen mielummin stripparin kuin siivoojan :). Moni miljonaarin vaimo on nimenomaan loytynyt strippiklubilta.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516311]ne on eri naisia joita pannaan ja joiden kanssa mennään naimisiin[/QUOTE]

No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa;)
no naimisin en mee, ei pelkoa

se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu

esim tekstiviestit

,,hyvää yötä kultaseni,,

,,mietin sinua kaipaan sinua,,

,,oletko hereillä rakas,,

,,just kotona, pidän sinusta todella paljon,,

ja niin ja niin edelleen

ulkonainen
[QUOTE="vieras";22516311]ne on eri naisia joita pannaan ja joiden kanssa mennään naimisiin[/QUOTE]

Eli noita toisia ei sitten panna ollenkaan? Ilmankos Suomessa pettaminen on ihan arkipaivaa, jos tallainen jako tosiaan on. Tuskin ne "vaimotyypit" sitten kovin kiinnostavia ovat eroottisessa mielessa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä