Venakko Milanna
mutta tavis naisista halua, syy? Tai mistä on sellaista tullut? Eilen ainakin sen kuulin ja muutenkin kuulen usein vaikka näin jutut itse ihan toisinpäin
Onko sinun miehesi iloinen siitä, että kuljet niin paljon asiakkaidesi kanssa? Ja että sinulla on paljon "ihailijoita"? Onko se miehesi toive?Niin ja itse kyllä tunnen monta onnistunutta perhettä, jotka naiset strippaa, löytyy vaan heillä ihailijat jotka eivät voi elää ilman, must tuntu taas että miehet enemmän halua jotain sellaista kun tavallista
Parisuhde on siitä jännä juttu, että siinä yleensä teoissa otetaan huomioon myös toisen osapuolen mielipide ja tunteet.tämä on jo mun valinta enkä oikein kulje asiakkaiden kaa
totta. mutta toisaalta, eiköhän ihminen pariudukin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa itseään ei tarvitse liiaksi muuttaa vaan kemiat ja ratkaisut sopivat toinen toisilleen mahdollisimman paljon .Parisuhde on siitä jännä juttu, että siinä yleensä teoissa otetaan huomioon myös toisen osapuolen mielipide ja tunteet.
Eikö tavallinen ole tavallista juuri siksi, että siitä on tullut tavallista enemmistön tekemien valintojen mukaan?Niin ja itse kyllä tunnen monta onnistunutta perhettä, jotka naiset strippaa, löytyy vaan heillä ihailijat jotka eivät voi elää ilman, must tuntu taas että miehet enemmän halua jotain sellaista kun tavallista
No kerrohan säkin miehenä, olisiko strippari vaimon ammattina mukava ajatus.yleensä en milannan tekstejä kauheemmin lue kun ne on turhan vaikeaselkoisia, liikaa tulkinnan varaa jää mitä hän ajaa takaa monasti. Toisekseen tuntuu että se tykkää siitä että se saa työnsä puolesta jatkuvaa huomiota täälläkin, joillekkin se on elämän ehto että on huomion keskipiste jokapaikassa, mammat paheksuu ja miehet kuolaa jne. Ihminen se on siinä missä muutkin, mitään ihmeellistä.
Liian vaikea lause Milannalle.Eikö tavallinen ole tavallista juuri siksi, että siitä on tullut tavallista enemmistön tekemien valintojen mukaan?
Et kulje asiakkaiden kanssa? Eilen juuri kerroit, että esittelit sen miljönääriasiakkaasi äidillesi ja lapsillesi!tämä on jo mun valinta enkä oikein kulje asiakkaiden kaa
no, ne miehet haluu persettä.Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Yleensä miehet valehtelee naisille päästäkseen niiden pöksyihin. Poikkeuksia on loppujen lopuksi aika vähän, ainoa joka tulee mieleen on taloudellisen hyödyn saaminen sitten kun p*llu ei enää kiinnosta.... Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Koita sinä edes ymmärtää että sinä et saa idioottien päätä kääntymään sen suhteen että ne yhdistää strippauksen huoraamiseen, ääliöitä on ja aina tulee olemaan, ei niihin järkipuhe tehoa, varsinkaan kun suurin osa niistä haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja sanovat mitä vaan siinä onnistuakseen.miten se voi olla prostituoitu jos me emme harrasta seksiä?