kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaaIkävä sanoa suoraan, mutta taitaa useampi ajatella, että stripparit etc. ovat ns. kertakäyttötavaraa.
Miehet siis haluavat sinut vaimoksi? Vai oman vaimonsa strippaamaan?Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Kannattaa muistaa, että stripparipaikoissa käyvien miesten mielipiteet eivät ole kaikkien miesten mielipiteitä.kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa
kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa
ai että kaikki miehet haluaa elää ja perustaa perheen stripparin kanssa???kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa
IKÄÄSI EN TIEDÄ MUTTA TAIDAT OLLA TOSI NUORI VIELÄ?? joskus 15v sitten itsekkin uskoin kaiken mitä miehet leperteli, ja varmaan kuvittelin että muutkin miehet samaa mieltä.kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa
?? Tuskin jeesustelija harrastaa yhdenyön panoja.Ennemmin stripparin kanssa naimisiin kuin yhdenyönpanoja harrastavan jeesustelijan.
tiedän mä kaikki mut hei en mä mihinkään naimisin mee kuitenkaanOnko teillä tarkastettu koskaan tuota lasten hyvinvointia?
Anna mun kaikki kestää.
miljönääri. mistä sää edes tiedät, jos se kusettaa sua?
nainen on hullu. juu juu, niinhän se yleensä menee. muissa vika, muttei mussa.
sä unelmavaimo. hmm, ehkä. tai sitte ei.
sun mies vaan mustis. oiskohan aihetta?
Taidat vaan nauttia huomiosta, ja otat sitä varauksetta vastaan.
Olet liian sinisilmäinen! Ei kannata uskoa ihan kaikkea.
Näiden asioiden takia olet helposti hyväksikäytettävissä, ja miehesikin näkee sen.
Rauhoitu hyvä nainen. Anna lapsillesi aikaa. He tarvitsevat sinua kaikista eniten! Unohda muu.
Etkö juuri äsken sanonut että se miljonäärisi haluaisi sun lupettavan strippaamisen jos suhteeseen lähdette?kerro miks se on vain naisten mielestä, miehet taas halua elää ja perhettä perustaa